Lissemor Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Leste nettopp at man ikke ma ha bodylotion eller olje på lårene bryllupsdagen,da henger nemlig ikke strømpene på plass :o
Martha Stewart Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 Leste nettopp at man ikke ma ha bodylotion eller olje på lårene bryllupsdagen,da henger nemlig ikke strømpene på plass :o Ja spesielt hvis det er stay ups! Pga den gummikanten øverst.
Fru Snurp Skrevet 27. april 2004 #4 Skrevet 27. april 2004 Nå ja, det er ikke sånn at strømpene detter ned bare fordi man har smurt seg med vanlig bodylotion. Olje kan det være lurt å styre unna den dagen, men bodylotion er ikke noe problem. Jeg dusjer og smører meg som vanlig om morgenen. Skal ikke kle meg før ca. kl. 14 og da er kremen trukket GODT inn i huden. Har aldri hatt problemer med at strømpene faller ned når det har gått ca. 1 time mellom påføring av krem og at jeg tar på meg strømpene. Pass bare på at du ikke smører deg rett før, så går det greit med bodylotion på heeeeeeeeeeele kroppen, også på bryllupsdagen :-)
Lullu Skrevet 27. april 2004 #5 Skrevet 27. april 2004 Takk for tipset!! Er kjent med at bodylotion ofte "siger ut igjen" dersom man er fryktelig varm. Og det blir vi nok denne dagen (selv i oktober )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå