Gjest Myumi Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Når jeg leser ting som dette begynner jeg å lure på om folk i bygdenorge rett og slett er mindre intelligente eller ikke eier den minste flink av skam :evil: Har vanskelig for å tro at lignende ting ville skjedd i mer sentrale strøk. Har moderert innlegget Sunmin
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #2 Skrevet 27. april 2004 :o Sumin da "Bygdesladder" finner du til og med på Frogner
Gjest care Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 :o Sumin da "Bygdesladder" finner du til og med på Frogner Men bare de med mindre Iq skjønner det...
Gjest Fighter Skrevet 27. april 2004 #4 Skrevet 27. april 2004 Dettte har nok lite med Nord-Norge å gjøre, men med akkurat den aktuelle bygda. Som forøvrig høres helt forskrudd ut. Håper hun kommer seg vekk.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #6 Skrevet 27. april 2004 Har lest det og det er helt grusomt. Nå er det slik at bugda har ialle år vert plaget av dårlig økonomi, lav utdannels, arb.ledighet og det som verre er. At komunen vil få ned summen sier litt om de folkvalgte. Det sier litt om befolkningen også. Er sikker på at mange av hetserne kunne gjort noe for denne damen ved å varsle da hun hadde det trasig. Må være noen lavpannede folk både beboere og komunevalgte.
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2004 #7 Skrevet 27. april 2004 Dette har ikke noe med bygdenorge og gjøre, men med folk! Folk unner ikke andre noe hvis de må være med ¨på å betale det selv, og det er tydeligvis det folket her er opptatt av. I Oslo vet jeg det har forekommet at i borettslag med vaktmester, har vaktmeseterens barn fått unngjelde dersom husleien har gått opp. Klin kokos, men sånn er folk! Det finnes mye uforstand blant mennesker, og det ser ikke ut til å endre seg. Alle er altfor opptatt av seg og sitt eget.
liv Skrevet 27. april 2004 #8 Skrevet 27. april 2004 Helt sykt. Eier ikke folk noe medfølelse? Jeg klarer ikkesette meg inn i hvor ille hun har hatt det men jeg kjønner jo at det har vært ille, og at kummunen burde grepet inn..
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #9 Skrevet 27. april 2004 Vaktmesterbarna unngjelda da husleien går opp??? Hva har vaktmesteren med det å gjøre? Sier litt om folket. De kan umulig være intr i sitt boliglag og ikke vert på generalforsamling. Er vel noe med iq der vel?
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #10 Skrevet 27. april 2004 Elelrs syns jeg det er tragisk og trist den hetsinga som foregår i den bygda......... Makan til idioti fra folkene der Innlegget er endret Marianne, Mod
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #12 Skrevet 27. april 2004 Det er vanskelig dette med å skille sak og person. Selv forelsket jeg meg i banksjefens datter midt i en langvarig, behagelig rentenedgang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå