AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Kjære alle sammen! Jeg har holdt på med en mann nå i over 1 år. I begynnelsen møttes vi bare annen hver helg, etter å ha vært usikker på han lenge, om han var interessert eller ikke, tok jeg det opp med han og lurte på hvorfor vi møttes så sjeldent, etter det ordet det seg og vi begynte å møtes 2-3 ganger i uken. Men nå i det siste har jeg blitt veldig usikker igjen. Han jobber på andre siden av Norge og er borte 2 uker, og fri 4 uker. I morgen drar han igjen for å jobbe. Og jeg er utrolig skuffet for at han ikke har prøvd å møtt meg denne uken, tross for at han bor bare 20 minutter unna. Jeg spurte han tidligere i uken, men da passet det ikke for han. Spurte han igjen i dag, men da sa han at han måtte pakke osv før han dro i morgen. Tenker med meg selv at om han hadde vært interessert så ville han nok tatt seg litt tid for å være sammen med meg litt i kveld. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tru eller tenke, han har også vært veldig tilbaketrukken i det siste og heller ikke tatt noe initiativ til å snakke med meg mens han har vært hjemme. Jeg gidder bare ikke ta det opp med han flere ganger etter som at jeg har tatt det opp allerede 2 ganger at jeg synes det er dumt at vi møtes så sjeldent, men nå må jeg vel bare innse at han kanskje ikke er så interessert? for det om han sier han er interessert osv, føler nesten som om han bare holder meg på gress, men det føles så ekte når vi er sammen, og det føles så godt når han holder rundt meg og pjusker meg i en evighet. Han er liksom så kjær og snill når vi er ilag, men for det om, det kan jo være bare for å smiske eller ja, for at han skal få seg et ligg.. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre nå, jeg blir så utrolig lei meg av slik det er nå. Er det noen som har noen råd til meg? Jeg vurderer nå å bare kutte kontakten. For jeg vil ikke bli behandlet slik jeg blir nå, at det skal ta flere timer før han svarer på meldinger, at han ikke tar seg tid til å møte meg når det bare er et par dager til han drar igjen.. tatt det opp med han Anonymous poster hash: 3752c...78f
Gjest badeand1 Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Pakking tar vel ikke hele dagen.. jeg hadde brutt kontakten. 2
Gjest RockOn Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Da kutter du bare kontakten hvis du føler det er det beste. Er jo rar at han skal være borte i to uker og ikke en gang gidder å møte deg før han drar. Jeg tror ikke han er særlig interessert. Og jeg ville ikke ha brukt mer tid på å prøve å forklare han det, det har du allerede gjort og han gadd ikke akkurat å prøve så lenge.
Gjest stian86 Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Vil ikke såre deg, men her er det bare og komme seg videre. Og bruke 1 år på en mann og ikke er blitt kjærester så sier det nok sitt. Du sparer deg selv for mer smerte ved og avslutte dette no. Om man er interisert i noen så gjør man ikke sånn som dette. Du fortjener bedre, han høres ut som en drit som bruker deg dessverre. 1
ludolil Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 det gjør så utrolig vondt. Når jeg er så stupforelsket i han og hele tiden prøvd mitt beste. Jeg er altså ikke bra nok.
Gjest stian86 Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 det gjør så utrolig vondt. Når jeg er så stupforelsket i han og hele tiden prøvd mitt beste. Jeg er altså ikke bra nok. Dette har ikke noe med at du ikke er god nok,har ikke noe med deg og gjøre. Er han som ikke er noe særlig snill med deg. er mange fikser i havet som vil sitte pris på deg :-)
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 så da er vel det beste nå å bare kutte kontakt og gå videre? jeg gidder virkelig ikke mer, har godtatt så alt for mye, og alle de unnskyldningene fra han. jeg skulle ha tatt hinte for lenge siden.. Anonymous poster hash: 3752c...78f
Gjest pille Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Kan det være at han er introvert eller sjenert? Eller at han ikke har hatt så mye erfaring med forhold før? Jeg har holdt på med en i over tre år (...), og vi er fremdeles ikke kjærester. Har vært avstand med i bildet, i tillegg til at begge er veldig tilbakeholdne, sjenerte og usikre. Jeg sitter jo her som et spørsmålstegn selv, og lurer på om det er verdt slitet. Har tenkt mange av de samme tankene som du har, og føler meg ofte "glemt". Samtidig så vet jeg at folk er veldig forskjellige, og det er ingen fasit på hvor lang tid/hvordan et forhold skal utvikle seg. Noen mennesker trenger mer tid for seg selv enn andre, og tenker kanskje på en annen måte enn det en selv er vant til. Du bør egentlig spørre rett ut hva han ønsker, så du kan få bekreftet/avkreftet din mistanke om at det ikke er noe interesse fra hans side. Lettere sagt enn gjort, men tror det er det lureste du kan gjøre, før du bestemmer deg for å kutte kontakten og gå videre.
ludolil Skrevet 14. september 2013 #9 Skrevet 14. september 2013 Kan det være at han er introvert eller sjenert? Eller at han ikke har hatt så mye erfaring med forhold før? Jeg har holdt på med en i over tre år (...), og vi er fremdeles ikke kjærester. Har vært avstand med i bildet, i tillegg til at begge er veldig tilbakeholdne, sjenerte og usikre. Jeg sitter jo her som et spørsmålstegn selv, og lurer på om det er verdt slitet. Har tenkt mange av de samme tankene som du har, og føler meg ofte "glemt". Samtidig så vet jeg at folk er veldig forskjellige, og det er ingen fasit på hvor lang tid/hvordan et forhold skal utvikle seg. Noen mennesker trenger mer tid for seg selv enn andre, og tenker kanskje på en annen måte enn det en selv er vant til. Du bør egentlig spørre rett ut hva han ønsker, så du kan få bekreftet/avkreftet din mistanke om at det ikke er noe interesse fra hans side. Lettere sagt enn gjort, men tror det er det lureste du kan gjøre, før du bestemmer deg for å kutte kontakten og gå videre. Ja han er en smule sjenert og jeg er den første han har holdt på med. Deilig at flere er i samme situasjon, vi er også begge litt tilbaketrukken, sjenerte og usikre. Jeg blir mest usikker av han og slik han holder på da. Men jeg har tatt det opp med han tidligere og spurt han rett ut om han er interessert i meg eller ikke, da har han jo svart at han er det og at han er glad i meg osv, men det virker absolutt ikke slik sånn som han holder på, det virker akkurat nå som om han ikke bryr seg i det hele tatt, og det irriterer meg virkelig at han ikke har tatt seg tid til å møte meg før han drar, da tyder jeg det som om har ikke er noe interessert like vel.. jeg kjenner jeg ikke orker dette mer, og som sagt, jeg gidder ikke ta det opp med han flere ganger. jeg er så lei nå, og jeg har hatt nok med tålmodighet :S
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #10 Skrevet 14. september 2013 Vil ikke såre deg, men her er det bare og komme seg videre. Og bruke 1 år på en mann og ikke er blitt kjærester så sier det nok sitt. Du sparer deg selv for mer smerte ved og avslutte dette no. Om man er interisert i noen så gjør man ikke sånn som dette. Du fortjener bedre, han høres ut som en drit som bruker deg dessverre. Helt enig. du er ikke hans første prioritet. Han er desverre ikke interessert i deg. Bare la være å skrive til ham. ikke godta unnskyldningene hans i etterkant heller. Vær sterk. Been there - bare glemm ham. Anonymous poster hash: ea391...687
ludolil Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 (endret) Hvordan skal jeg gjøre dette da? Tenker at jeg prøver å ignorere han og lar vær å svare på meldinger, han vil nok ta hintet eller skjønne hvorfor siden jeg har tatt opp dette tidligere, men hva om han spør meg hvorfor jeg ikke svarer etter å ha prøvd å få kontakt med meg? kan jeg ta forklare han hvorfor, og hvordan skal jeg ta takle unnskyldningene hans. Helt innerst inne så vil jeg fortsette kontakt med han, siden jeg har blitt veldig glad i han. Jeg tenker også på at han har eller oppfører seg slik fordi han ikke har noe erfaringer fra før av med forhold, men uansett, hvordan skal jeg sette en stoppe for dette?, at han forstår, samtidig være litt kostbar, slik at han skjønner at han må skjerpe seg.. er spent på om han bryr seg i det hele tatt og vil prøve å få det ut hvorfor jeg ikke svarer. eller er jeg litt for naiv nå`? hjelphjelphjelp Endret 15. september 2013 av ludolil
ludolil Skrevet 15. september 2013 #12 Skrevet 15. september 2013 Hvordan skal jeg gjøre dette da? Tenker at jeg prøver å ignorere han og lar vær å svare på meldinger, han vil nok ta hintet eller skjønne hvorfor siden jeg har tatt opp dette tidligere, men hva om han spør meg hvorfor jeg ikke svarer etter å ha prøvd å få kontakt med meg? kan jeg ta forklare han hvorfor, og hvordan skal jeg ta takle unnskyldningene hans. Helt innerst inne så vil jeg fortsette kontakt med han, siden jeg har blitt veldig glad i han. Jeg tenker også på at han har eller oppfører seg slik fordi han ikke har noe erfaringer fra før av med forhold, men uansett, hvordan skal jeg sette en stoppe for dette?, at han forstår, samtidig være litt kostbar, slik at han skjønner at han må skjerpe seg.. er spent på om han bryr seg i det hele tatt og vil prøve å få det ut hvorfor jeg ikke svarer. eller er jeg litt for naiv nå`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå