AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Ja, enkelt spørsmål.. Blir aldri helt klok, noen sier ja, og andre nei. Anonymous poster hash: cb0f1...625
Gjest Lille-pus Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Fritt valg vil jeg si. Ja takk begge deler går helt fint. Kommer litt ann på blusen, og på skjørtet, og ikke minst på kombinasjonen av de to. Tok en uvanlig combo med blusen nedi skjørtet i prøve avdelingen hos Moods of Norway i dag... og ekspeditøren syntes det var uvanlig, men flott.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Det kommer jo helt an på situasjonen, antrekket og ikke minst blusen..... Det du syntes er finest, men jo mer formell situasjon jo mer sannsynlig at den burde pakkes ned. Anonymous poster hash: 3539a...76f 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Blusen nedi har jo den fordel at det fremhever midjen. Det samme vil selvsagt en formsydd bluse gjøre. Formen på blusen er derfor vesentlig. Dersom skjørtet har et belte så vil jo dette bli helt borte ved å ha blusen utenpå. Finish og fasong på skjørt har derfor også betydning. Og selvsagt, om en ikke ønsker fremheve midjen så bør blusen henge løst. Selv har jeg kun bluse/genser utenpå på de dager jeg setter komfort over stil. Men det har med utvalget i mitt klesskap å gjøre. Anonymous poster hash: 12866...01b 2
Kara W Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Som andre skriver så kommer det jo helt an på skjørtet og blusen, og ikke minst din personlige smak. Jeg har smal midje, men små hofter og bryster, så jeg har nesten alltid blusen inni. Har jeg den utenpå forsvinner all antydning til kurver og jeg får nærmest tønneform.
Nimis Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Det er fult mulig det,men kommer ann på både skjørtet og skjorta:/
Nimis Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Det er fult mulig det,men kommer ann på både skjørtet og skjorta:-)
Gjest Blondie65 Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 ... Og kroppen. Store pupper og overvekt og bluse nedi skjørtet? Det ville sett fælt ut på meg uansett skjørt og blusefasong.
skyflakes Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 Kommer mest ann på kroppsfasong. Smal midje og slanke mennesker kler dette mye best
Gjest caramiacaramella Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 Det kommer veldig an på, men jeg velger oftest å ha blusen ned i skjørtet. Synes det er veldig feminint og fint
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 Som andre skriver så kommer det jo helt an på skjørtet og blusen, og ikke minst din personlige smak. Jeg har smal midje, men små hofter og bryster, så jeg har nesten alltid blusen inni. Har jeg den utenpå forsvinner all antydning til kurver og jeg får nærmest tønneform. Ja, viktig å ta kropsformen i betraktning. Jeg har relativt kort overkropp, så jeg blir seende veldig oppstykket og kort ut hvis skjørtet har for høyt liv og jeg har toppen i skjørtet. Da velger jeg som oftest å ha toppen utenpå, for å forlenge overkroppen. Har skjørtet lavere liv, kan jeg til gjengjeld ha toppen inni. Anonymous poster hash: 576da...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå