Gå til innhold

G-streng=ufyselig!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Theodor Bali
Skrevet

Jada jada det er bare min påstand....andre får mene hva de vil, men jeg mener at dette er det mest ufyselige plagg som noen sinde har sett dagens lys!!!!!

Hvorfor? Tenk etter selv!!!!

Har ved noen anledninger hatt one-night-stands med kvinner som har brukt G-streng og nesten hver gang har jeg mistet lysten rellativt kjapt på grunn av noe som dreper lysten..... Say no more!!!

Theo

Videoannonse
Annonse
Gjest Finkenbrock
Skrevet

Den kjøper jeg!

Gutta i gjengen pleier å si "se der går et bremsespor" når vi ser damer med string. :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Finkenbrock

Skrevet

:o :o

Jeg bruker G-streng fordi det er mer behagelig og fordi det ser pener ut under klærne. Synes ikke det er spesielt ufyselig jeg.

Skrevet

Morsomt å se at ingenting er forandret her inne :wink: de samme fjortisene herjer her inne.. :wink:

Skrevet

" Hvorfor? Tenk etter selv!!!! "

jeg tenker og tenker men forstår fortsatt ikke hvorfor.. er det fordi stringen er tynn og befinner seg nærmere rumpesprekken enn vanlige truser...? isåfall er det et veldig umodent argument og jeg tipper at du fortsatt er 13 år.

Evt gammel sur bitter gubbe!

Skrevet
.. er det fordi stringen er tynn og befinner seg nærmere rumpesprekken enn vanlige truser...? isåfall er det et veldig umodent argument og jeg tipper at du fortsatt er 13 år.

Umodent? Bremsespor er vel bremsespor uansett alder. Bitter? Bitter for at bremsespor lukter drit? Ekkelt er det, uansett alder...æsj!

Skrevet

...sexy? Om man er anal interessert, kanskje? :roll:

Skrevet

Dersom man kjøper G-stringer som faktisk PASSER din størrelse, så har du faktisk ikke stringen inni rompa altså!!! :roll:

Jeg mener å ha lest tråder her inne om diverse både menn og kvinner som synes bremsespor er heeeelt normalt, mens jeg med mine tring-truser, med hånden på hjertet, kan si at jeg aldri har hatt bremsespor i mine stringtruser. Om det har noe med at jeg kjøper dem i rett størrelse eller om at jeg faktisk tørker meg skikkelig i rompa etter hvert dobesøk vet jeg ikke da... :ler:

Skrevet
...sexy? Om man er anal interessert, kanskje?  :roll:

En rund og fin damerumpe ikledd string er meget sexy.....og man trenger ikke være anal interessert for det..... :roll:

Skrevet
Åh?...Okey.... :ler:

Og det er heller ikke noe galt i å være anal interessert... så det så...

Hva gjør du da? Går du uten truse istedet???

:ler:

Skrevet

Jeg synes g-streng er en merkelig sak.. I følge meg er det både ubehagelig og lite pent å se på..

Hva andre går med er opp til dem.. selvfølgelig.. :)

Skrevet

Om jeg har valget mellom en bæsjetråd i rompen eller ingenting, så velger jeg ingenting.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg nødvendigvis synes string er mest sexy, når det gjelder sexy så faller jeg vel mer mot boxer-varianter istedet, eller noe lignende. Men så går jeg ikke rundt i hverdagen å kler meg i undertøy for bare for å være sexy heller da, og etter min smak så er stringen mest behagelig å ha på.

Dersom man må være anal-liker for å synes string er sexy, så lurer jeg p hva jeg er når jeg liker boxer? prippen kanskje, siden de er så "fulldekkende"? :grinele:

Og hva svarte er man da når man liker analt MEN synes boxer er mest sexy??? :tunge1:

Skrevet
Om jeg har valget mellom en bæsjetråd i rompen eller ingenting, så velger jeg ingenting.

Vettu, bare det å snakke om det som "bæsjetråd" får deg til å virke usannsynlig fjortiss Anafugia!! :roll:

Skrevet

Bæsjetråd i rumpen er det jo ikke....har du så mye bæsj du da som hele tiden må ut?

Dusj hver dag....så unngår du bæsj på trusen....

Skrevet

Vettu, bare det å snakke om det som "bæsjetråd" får deg til å virke usannsynlig fjortiss Anafugia!! :roll:

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...