Gjest trådstarter Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg har fått meg en kamerat, men vi har ikke kysset ennå... eller vært borti hveandre fysisk på noen som helst måte....Men vi møtes å finner på ting innimellom, som venner forløbig. Nå dukket det opp en fyr.... som jeg liker veldig godt også.... Problemet er at hvis jeg går på en tur med han så får jeg bare så sinnsykt dårlig samvittighet ovenfor han andre.... Han andre og jeg er jo bare venner .... men jeg føler alikevel at det er galt å møte han andre for å sjekke ut hva det er for noe.... Jeg ser mye positivt i kameraten min, men jeg er usikker på om det er rett eller ikke.... For en vinglepave jeg er..... Hva synes dere? Høres jeg dum ut i tankegangen nå?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Er du forelska i denne kameraten, da? Og/eller tror han evt at du er interessert i noe mer enn vennskap? Anonymous poster hash: 9b429...18f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Dobbeldate er pardate. Anonymous poster hash: 22ef0...081
Gjest Mora di Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Jeg har fått meg en kamerat, men vi har ikke kysset ennå... eller vært borti hveandre fysisk på noen som helst måte....Men vi møtes å finner på ting innimellom, som venner forløbig. Nå dukket det opp en fyr.... som jeg liker veldig godt også.... Problemet er at hvis jeg går på en tur med han så får jeg bare så sinnsykt dårlig samvittighet ovenfor han andre.... Han andre og jeg er jo bare venner .... men jeg føler alikevel at det er galt å møte han andre for å sjekke ut hva det er for noe.... Jeg ser mye positivt i kameraten min, men jeg er usikker på om det er rett eller ikke.... For en vinglepave jeg er..... Hva synes dere? Høres jeg dum ut i tankegangen nå? Vingle-Guri dater begge. Og den fornuftige tar et valget og velger bestemt en av de.
Gjest trådstarter Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Vet, og jeg som hater vinglete menn, nå vingler jeg jo selv og....... Huff.....
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 hvorfor skriver du foreløpig? Liker dere hverandre på en annen måte enn det venner gjør? Anonymous poster hash: 48fec...036
Gjest Trådstarter Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Vi er bare venner forløbig... det kan jo bli mer, hvem vet... men jeg er usikker på hvor det fører hen..... Han som kontaktet meg nå og inviterte meg på date er en nabo.... Jeg liker han også, men samtidig så føler jeg at han andre som jeg er venner med mulig er mer rett personlighetsmessig..... Nei ikke lett det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå