Gå til innhold

Han lo av sønnen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da samboeren min var oppe på rommet til stesønnen fant han et brev som sønnen min hadde skrevet sammen med to kamerater. Det er 7 år gamle, og det var et slags kjærlighetsbrev til en to år eldre jente som de da åpenbart er fascinerte av. Vi satt i stua, da han åpnet døra og kom inn mens han lo høyt med brevet i hånda. Sønnen min ble rasende, sprang opp og tok det ut av hendene på ham og sprang opp på rommet mens han brølte. Nå har han låst døra og vil ikke komme ned. I brevet stod det blant annet "..vi vil så gjerne pule med deg", og jeg må innrømme at dette var litt vel drøyt.

Hva synes dere om dette? Jeg mener han burde latt brevet ligge og ikke sagt noe om det, men samtidig lurer jeg på om de hadde tenkt å sende dette brevet til henne, da ville vi vel fått foreldrene hennes på nakken, så litt glad for at han fant det likevel..

Anonymous poster hash: 680f0...427
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke kult! Stakkars sønnen din føler seg bra ydmyket nå

• Liker 22
Skrevet

7åringer pule ja, de starter tidlig nå til dags

Anonymous poster hash: b0229...dae
  • Liker 4
Skrevet

hallo.. 7 år gammel!

Samboeren din skulle latet som han ikke hadde sett noe som helst og heller gitt deg en lyd på tomannshånd om det etterpå. Blir frustrert over foreldre som ler av og gjør narr av ungene sine. Det er VELDIG sårt for barn å oppleve. Skamme seg..

• Liker 34
Skrevet

Du må regne med å være bestemor om en 8-10 år tror jeg

• Liker 7
Skrevet

hallo.. 7 år gammel!

Samboeren din skulle latet som han ikke hadde sett noe som helst og heller gitt deg en lyd på tomannshånd om det etterpå. Blir frustrert over foreldre som ler av og gjør narr av ungene sine. Det er VELDIG sårt for barn å oppleve. Skamme seg..

Ikke var han forelder, å ikke var det sønnen hans

• Liker 1
Skrevet

Kanskje like greit at han fant det. Tenkt om de hadde sendt det.

Respektløs måte å ta det opp på da, men ja..

Anonymous poster hash: e325b...f0b
Skrevet

Ikke var han forelder, å ikke var det sønnen hans

Det har ingenting å si i dette tilfellet! Denne mannen bor i samme hus som 7 åringen, og fungerer aller mest sannsynlig som et voksent menneske i husstanden. (prøver forhåpentligvis iallefall..)

• Liker 4
Skrevet

det synes jeg var en ekstremt dårlig måte å håndtere det på!

Anonymous poster hash: a7e90...447
  • Liker 6
Skrevet

Selvsagt ikke greit av samboeren din. Le av å ydmyke sønnen din. Forstår ikke at du ikke skjeller han ut!

Og hadde brevet blitt sendt så hadde vel ikke jenta vist brevet til foreldrene sine.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke dette var greit. Han burde absolutt latt brevet ligge,

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt ikke greit av samboeren din. Le av å ydmyke sønnen din. Forstår ikke at du ikke skjeller han ut!

Og hadde brevet blitt sendt så hadde vel ikke jenta vist brevet til foreldrene sine.

De kunne jo ha funnet det, eller klart de kunne ha åpnet det eller bedt om å få se det. Nei, jeg er glad det ikke gikk så langt, men nå sier han at han ikke visste at gutten satt i stua da han kom inn, men synes liksom det virket slik, ellers ville han reagert på en annen måte når han så han var der.

Skrevet

Jeg syns ikke dette var greit. Han burde absolutt latt brevet ligge,

Jeg vet ikke, vil ikke at de skulle gitt det til henne. Det beste tror jeg er om han hadde tatt og bare vist det til meg, og så kunne vi brent det og bare latt som ingenting.

Skrevet

De kunne jo ha funnet det, eller klart de kunne ha åpnet det eller bedt om å få se det. Nei, jeg er glad det ikke gikk så langt, men nå sier han at han ikke visste at gutten satt i stua da han kom inn, men synes liksom det virket slik, ellers ville han reagert på en annen måte når han så han var der. Anonymous poster hash: 680f0...427

Ja kanskje de hadde funnet det og kanskje de hadde ment det var riktig og turt å si ifra til deg. Men det er faktisk snakk om sønnen din. Han skal komme foran ditt ønske om å unngå en klein samtale med naboen.

Ellers er det bare marginalt bedre om samboeren din bare hadde tenkt til å drite ut sønnen din foran deg alene. Men nå var sønnen din der og jeg synes du burde skjelt ut samboeren din.

• Liker 1
Skrevet

Men nå var sønnen din der og jeg synes du burde skjelt ut samboeren din.

Jeg skjønte jo ikke hva som var greia! Gutten bare sprang opp og tok brevet og sprang opp, uten at jeg skjønte noe som helst før samboern fortalte hva han hadde funnet.

Skrevet

Jeg vet ikke, vil ikke at de skulle gitt det til henne. Det beste tror jeg er om han hadde tatt og bare vist det til meg, og så kunne vi brent det og bare latt som ingenting.

Eller så kan du/dere ta en skikkelig samtale med gutten. Han og kompisene har tydeligvis lært et nytt begrep, men kanskje ikke helt rekkevidden av det. En liten forklaring om at å pule gjør voksne mennesker som er kjærester, og at det er dette som gjør at det kan bli barn.

Barn tenker og funderer og kan ha godt av å få gode svar selv om de kanskje ikke tør å spørre.

• Liker 9
Skrevet

Eller så kan du/dere ta en skikkelig samtale med gutten. Han og kompisene har tydeligvis lært et nytt begrep, men kanskje ikke helt rekkevidden av det. En liten forklaring om at å pule gjør voksne mennesker som er kjærester, og at det er dette som gjør at det kan bli barn.

Vet ikke om jeg føler meg helt klar for det der nå, altså. I hvert fall ikke i kveld..! De finner nok ut av det der fint uten min hjelp, om de ikke vet det allerede.

Skrevet

Du og sønnen din burde lære samboeren din en lekse. Ydmyk ham på det groveste og se hvor gøy han syntes det er! Sett inn skjulte kameraer på badet og legg ut på youtube når han driter f. eks

Anonymous poster hash: 2f48e...8b8
  • Liker 4
Skrevet

Du og sønnen din burde lære samboeren din en lekse. Ydmyk ham på det groveste og se hvor gøy han syntes det er! Sett inn skjulte kameraer på badet og legg ut på youtube når han driter f. eks

Anonymous poster hash: 2f48e...8b8

Haha, for et latterlig "råd".

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...