Nimis Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg trenger litt hjelp med å velge hva man skal bruke til kjolen min... ...en rustoransje blondekjole, knelang,lange ermer og kun med blonder på armene. Skal brukes til 30 årslag, så ønsker å være litt pyntet, og det er nå på høsten. Jeg er veldig lys i huden, og ville vel vanligvis tenkt å bruke lys nude strømpebukse,men da dette er umulig å finne i lys nok hudtone, velger jeg å kikke etter noe annet. Så valget er vel mellom svart eller brun? Tett og høy denier, eller mindre tett og lavere denier? Anntar svarte strømpebukser krever svarte sko og veske, men litt redd for å bli seende ut som ei dronning bie ) Hva syntes folket?
Gjest Lille-pus Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Er det denne i den fantastiske oransje farven (som jeg ikke klarer finne nå) Jeg tror jeg ville satset på moccabrunt, i en tynn, tynn kvalitet
Nimis Skrevet 14. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2013 Er det denne i den fantastiske oransje farven (som jeg ikke klarer finne nå) Jeg tror jeg ville satset på moccabrunt, i en tynn, tynn kvalitet Jeg kjøpte den på nettsiden til "New Look" forje uke, men nå er den jammen borte. Den er forøvrig så godt som lik denne ja, med unntak av blondekanten nederst tror jeg. Den er i varm/lun rust oransje farge-helt nydelig ja! Takker for svar, da får man på leit etter det. Mens vi er igang... kan jeg få spørre om en formening om skotype og farge? Støvletter? Pumps? Jeg har kraftige legger, så det bør tas innunder vurderingen.
Gjest Lille-pus Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Det kan bli varmt med støvletter innendørs... Personlig ville jeg nok kanskje valgt et par enkle, pene pumps med litt hæl. Blondene i kjolen byr på så mange detaljer at jeg ville unngått for mye mønster på strøpenebna og på skoene tror jeg... 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Jeg liker stylter Anonymous poster hash: 6a2f3...496
Nimis Skrevet 14. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2013 Det kan bli varmt med støvletter innendørs... Personlig ville jeg nok kanskje valgt et par enkle, pene pumps med litt hæl. Blondene i kjolen byr på så mange detaljer at jeg ville unngått for mye mønster på strøpenebna og på skoene tror jeg... Tusen takk for innspill:-) Du har alltid flotte,gjennomførte,feminine antrekk ser jeg så vet rådene dine er bra:-)
Djungelvrål Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Tynn nude stømpebukse i 10-15 denier. Du finner dem lyse nok, du kan få dem helt hvite hvis du leter.
Nimis Skrevet 15. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2013 Tynn nude stømpebukse i 10-15 denier. Du finner dem lyse nok, du kan få dem helt hvite hvis du leter. Har du noen gode tips til hvor? OroBlu har en farge som passer,men er stor over rompa og den største størrelsen er et mareritt å ha på seg. Skummelt å bestille på nett også,gjort endel bomkjøp på det hvor de ikke er så lyse som først antatt.....ikke så lett når bena er tilnærmet blå;-)
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 Lindex sin nude er LYS. Jeg har møtt jenter som kun har lett på H&M og der er det ingen som er lyse nok. Det finnes forsåvidt en enda lysere farge på H&M i England, men de har den av en eller annen grunn ikke i Norge. Anonymous poster hash: 9afff...ac5 1
Nimis Skrevet 15. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 15. september 2013 Lindex sin nude er LYS. Jeg har møtt jenter som kun har lett på H&M og der er det ingen som er lyse nok. Det finnes forsåvidt en enda lysere farge på H&M i England, men de har den av en eller annen grunn ikke i Norge.Anonymous poster hash: 9afff...ac5 Kjøper alltid Lindex sine når jeg skal ha svarte,men den lyseste hos Lindex er fortsatt for brun. Jeg er virkelig blek og uten pigmenter så er virkelig en utfordring å finne lyse nok:-/
Djungelvrål Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 Har du noen gode tips til hvor? OroBlu har en farge som passer,men er stor over rompa og den største størrelsen er et mareritt å ha på seg. Skummelt å bestille på nett også,gjort endel bomkjøp på det hvor de ikke er så lyse som først antatt.....ikke så lett når bena er tilnærmet blå;-) http://www.lindex.com/no/dame/underdeler/stroempebukser/6887270/Stroempebukse,-10-DEN/?styleId=38238792
Gjest Lille-pus Skrevet 15. september 2013 #12 Skrevet 15. september 2013 Tro om farven crystal fra Falke kan være noe i nærheten av det du ser etter ? Lenke her De er ganske kostbare, men du klarer 2 par på den berømte 200 kroners grensen, - dersom farven er passende til dine ben
Nimis Skrevet 16. september 2013 Forfatter #13 Skrevet 16. september 2013 Tro om farven crystal fra Falke kan være noe i nærheten av det du ser etter ? Lenke her De er ganske kostbare, men du klarer 2 par på den berømte 200 kroners grensen, - dersom farven er passende til dine ben Dette ser jo veldig så lovende ut! Tror jammen jeg skal prøve, så får vi krysse fingrene for at det er passelig farge! Takker og bukker for hjelp!
Wonders Skrevet 16. september 2013 #14 Skrevet 16. september 2013 Det kan bli varmt med støvletter innendørs... Personlig ville jeg nok kanskje valgt et par enkle, pene pumps med litt hæl. Blondene i kjolen byr på så mange detaljer at jeg ville unngått for mye mønster på strøpenebna og på skoene tror jeg... Skriver under på denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå