Gjest Pandora_ Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Kan bli fryktelig sjalu på samboeren min til tider og føler det bryter ned forholdet, big time. Brått kan jeg bli iskald og vil bare vekk fra han, det er når sjalusien tar over. Dette skjer på fest eller når jeg befinner meg offentlig generelt og vi møter en av hans tidligere flørter eller sexpartnere. Han snakker ikke med dem, ikke når jeg er tilstede ihvertfall, men han hilser naturligvis. Vi bor i en liten by og uheldigvis hender det at jeg møter på en titt og ofte. Møtte på ei av dem i dag, og kjente alt annet enn en god følelse inni meg. Vi snakker aldri om dette. Men vil heller ikke ta det opp med han da jeg føler dette er en sårbar svakhet som han ikke trenger å vite om. Jeg tror ikke det vil føre til noe godt dersom jeg la ut om problemet mitt.. Så lenge vi har vært sammen har han IKKE gitt meg noe grunn til å være sjalu. Er bare det at han har delt det samme med andre jenter som med meg, og at jeg bli mint på det når jeg møter på dem. Dette handler kun om meg ene og alene. Jeg vet at han er glad i meg og ser en lykkelig framtid med han. Han er veldig god, snill og tolmodig med meg. Vil bli kvitt sjalusien for godt og bare leve i harmoni! trenger noen råd og vink!! Tar i mot alle råd
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Sjalusiens bakside er galskapens fremside. God kommunikasjon er ofte en ok kur for sjalusi dog, om det er i praksis overhode mulig da.
Gjest navnelapp Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Du treng å jobbe med din eigen sjølvtillit og ditt eige sjølvbilde. Det er det dårlege sjølvbildet du har som styrer sjalusien din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå