Gå til innhold

Bra thights

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor kjøper dere vanlige sorte thights? Jeg er i en sånn periode hvor jeg bar bruker thights, har Endel fra H&M, men de må jeg nesten vaske hver dag fordi de blir slappe i rumpa og rundt knærne, og det sliter jo veldig på stoffet. Har også en fra Bik Bok, men den er ganske lav i livet og rakner i sømmene, til tross for at den passer.

Tips? Helst ikke de superdyre, så en på zalando for rundt tusenlappen, uaktuelt (:

Endret av ZebraTiger
Videoannonse
Annonse
Gjest sweetsugar
Skrevet

Cubus, 100 kr, og de er ikke slik som de på H&M som blir slappe. Jeg kjøper bare fra Cubus da de er behagelige og billige :)

Skrevet

Jeg har noe cotton tights fra cubus som jeg bruker under skjørt og kjoler, og de fungerer superbra. Faktisk på salg til 49kr for tiden også !

Anonymous poster hash: d728b...0dc
Skrevet

Takk folkens, da skal jeg sjekke ut Cubus sine (:

Skrevet

Anbefaler deg å kjøpe de nye Superstretch-buksene fra Bik Bok! De er litt dyre (rundt 500-lappen) men kvaliteten er god. Så lenge du behandler dem riktig så holder dem seg lenge. Kvalitet foran kvantitet. :)

Ellers, så liker jeg Lindex sin vanlige bomullstights.

Skrevet

Har du hørt om WR.UP ? Den virkelige overlegne tights ;-)

Anonymous poster hash: c5785...dff

• Liker 1
Skrevet

Organic cotton fra Gina Tricot er jeg veldig glad i. De holder seg veldig godt, koster 99.

Skrevet

wruptightsen er genial ja, spesielt for oss som også vil ha en snerten rumpe Hehe

Skrevet (endret)

Organic cotton fra Gina Tricot er jeg veldig glad i. De holder seg veldig godt, koster 99.

De har jeg, men det er de som jeg skrev om som rakner i sømmene. Og syns de er litt lave i livet. Men de holder seg bra. (Skrev feil i første innlegget, de er fra Gina, ikke bik bok:))

Hvor finner man de? :)

Endret av ZebraTiger
Skrevet

De har jeg, men det er de som jeg skrev om som rakner i sømmene. Og syns de er litt lave i livet. Men de holder seg bra. (Skrev feil i første innlegget, de er fra Gina, ikke bik bok:))

Hvor finner man de? :)

Sikker på det er de som er organic, og ikke de vanlige? De vanlige rakner nemlig på mer..

Skrevet

Joda, er de som er organic som har raknet. Er de er ikke så trange at de burde rakne heller, de sitter helt fint. Men har ett par til som er organic, som er i knehøyde med blondekant, og de har ikke raknet :)

Skrevet

Joda, er de som er organic som har raknet. Er de er ikke så trange at de burde rakne heller, de sitter helt fint. Men har ett par til som er organic, som er i knehøyde med blondekant, og de har ikke raknet :)

Jeg har også de med blonder, de raknet på blondekanten, men det tok laaaaang tid, og mye bruk ;)

Har tights nummer to av den lange versjonen nå, syntes de virker som de varer lengere enn de fra HM. Får bare se det an.

Dette er en sånn evig jakt. Lol.

• Liker 1
Skrevet

B- young og Cubus har til tider svarte tights med god strech som ikke mister farge og fasong på lang tid. Tror de er i lycra. Vanlig bomull mister lett fargen og strechen er dårligere.

Anonymous poster hash: a3fb8...1c9

Skrevet

De har stretchy bukser på Carlings, en million ganger finere enn tights. Ikke vask de mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...