Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 En mann sa til meg i dag at noen ganger så ble han så kåt av å gå i byen ute blant kvnner at han måtte dra hjem for å onanere, for så å dra tilbake til byen igjen. Hva tenker dere om dette? Er han rar?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Det som er rart er vel at han drar hjem. Eller bor han midt i byen? Anonymous poster hash: 4a38b...c62
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 jeg har gjort det engang. men jeg bodde rett over utestedet. og jeg sa det heller ikke til noen. + det var ikke alle damene som gjorde det ;P Anonymous poster hash: ac636...ad2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 "Lol" hadde vært min umiddelbare reaksjon/tanke. Jeg ville nok tenkt at vedkommede var litt i overkant begeistret for kvinner, og dermed ikke en man bør forvente troskap fra. Men når en mann sier noe slikt, så anser han vel dere neppe for potensielle pulevenner/partnere/whatnot uansett, så det hele er vel ikke noe annet enn en eksentrisk liten ting å bli fortalt. Anonymous poster hash: 14553...25f 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Rart å ha vane for å fortelle om når og hvor man onanerer sånn generelt, syns jeg. Anonymous poster hash: 55d87...3f0 4
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Veldig spesielt. Har aldri hørt om lignende. Er dette en litt spesiell fyr eller? Eller ligner han på resten av samfunnet, som en A4 karakter?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Han må være temmelig tilbakestående. Anonymous poster hash: aa0d4...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #9 Skrevet 14. september 2013 Det særeste er vel at han drar på byen igjen. Mang en ungkar drar hjem og onarerer etter en bytur der de ikke får napp. Anonymous poster hash: 55d87...3f0 1
wondergirl Skrevet 14. september 2013 #10 Skrevet 14. september 2013 Her er det jo flere ting som er rare: Hvorfor greier han ikke å styre seg? Hvorfor drar han helt hjem, kan han ikke bare gjøre det på et toalett eller noe? Hvorfor drar han tilbake?? Og: Hvorfor i alle dager føler han for å fortelle det til deg?? OG: Hvorfor i alle dager lurer du på om han er rar, det er jo ganske innlysende.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå