AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg er 34 uker på vei, og i noen uker nå har jeg vært veldig øm/hatt litt vondt i underlivet. Ikke inni, men i "åpningen".. Kan sammenliknes litt med følelsen etter lutt for ivrig sex eller at man har slått seg. Noen som har hatt liknende opplevelse eller vet hva det kommer av?Anonymous poster hash: f9ede...230
Yesterday Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Jeg har ca det samme om jeg ikke misforstår hva du mener. Hos meg føles det som at det er bekkenåpningen og symfysen, altså som en del av bekkenløsning. Men er også øm nederst i underlivet ellers. Er også 34 uker og har hatt det i noen uker. Har skjønt det sånn at en del gravide har det sånn. Det sies at man kan få vondt når babyen har festet seg men min hadde ikke festet seg på kontroll i uke 32, jeg fikk vondt før det.
Gjest Elyssa Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Det kan vel være 'bare' såre slimhinner? Er vel derfor mange blør litt etter sex f.eks. også. Eller er det en annen type smerter?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Jeg har ca det samme om jeg ikke misforstår hva du mener. Hos meg føles det som at det er bekkenåpningen og symfysen, altså som en del av bekkenløsning. Men er også øm nederst i underlivet ellers. Er også 34 uker og har hatt det i noen uker. Har skjønt det sånn at en del gravide har det sånn. Det sies at man kan få vondt når babyen har festet seg men min hadde ikke festet seg på kontroll i uke 32, jeg fikk vondt før det. Ts her. Jeg hadde aldri hørt om dette før...selv om ikke det er noen målestokk ;-) Jeg har ikke symtomgivende bekkenløsming, men kan jo kanskje være en sammenheng allikevel. Har nevnt det for et par venninner med barn, men de kunne ikke huske noe slikt. Anonymous poster hash: f9ede...230
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Det kan vel være 'bare' såre slimhinner? Er vel derfor mange blør litt etter sex f.eks. også. Eller er det en annen type smerter? For meg er det ikke slik type smerte. Heller øm som etter et slag... Allikevel ikke forstyrrende smertefullt... Dårlig forklart dette, men men...Anonymous poster hash: f9ede...230
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Når du er så langt på vei er det ganske mye press nedover siden babyen begynner å bli ganske stor, og det er ikke uvanlig å bli både øm og hoven i underlivet Anonymous poster hash: c9a07...1d9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 Sånn kjentes det ut på meg også. Kjentes ut som jeg hadde ridd på hest for lenge eller fått et spark i "dåsen" rett og slett. Det var bekkenløsning Høres ut som symfysebekkenløsning. Anonymous poster hash: 2f0da...93b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 Sånn kjentes det ut på meg også. Kjentes ut som jeg hadde ridd på hest for lenge eller fått et spark i "dåsen" rett og slett. Det var bekkenløsning Høres ut som symfysebekkenløsning. Anonymous poster hash: 2f0da...93b Takk til dere som har delt erfaringer! Veldig greit å høre fra dere alle! Anonymous poster hash: f9ede...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå