Gjest TomKrus Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Hvorfor når du tror du egentlig er over henne, og venner/-inner sier du fortjener bedre og du selv vet det, og du er på utkikk etter en mye bedre kvinne, så blir du helt satt ut når du plutselig igjen etter flere måneder treffer på henne? Den knyttnevestore ballen med ekle følelser i brystet kunne jeg fint nå vært foruten. Nei, det er ikke bare menn som er lite flinke med å gjøre det slutt. :-( Utrolig kjekt å jobbe på samme sted. Skulle drøyd den turen til kantina fem minutter.
Gjest TomKrus Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 Vet åssen det er! :trøste: Takk takk Gikk kjapt over. Kom på alle de vakre og spesielle kvinnene jeg har sett og møtt i det siste, så jeg roet meg rask ned igjen. Ikke minst er det kjekt med små nieser som er på utkikk for meg
nat26 Skrevet 27. april 2004 #4 Skrevet 27. april 2004 Det er ikke lett de første dagene/månedene,men det går nok bra skal du se:) Lykke til
Gjest TomKrus Skrevet 27. april 2004 #5 Skrevet 27. april 2004 Det er ikke lett de første dagene/månedene,men det går nok bra skal du se:) Lykke til Takk takk, og det har faktisk gått bra Det er mange måneder siden det ble slutt, men synet av henne vekker fortsatt litt frustrasjon og sinne. Det at noen spanderer på seg ti minutter for å gjøre det slutt, og lirer av seg dårlige unnskyldningner, har en tendens til å føre til slikt (for meg iallfall). Men heldigvis skjer det ikke ofte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå