Gå til innhold

Mistet gnisten, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Rolsehøna
Skrevet

Har vært sammen med min Mann i snart 5år å de siste 4årene har jeg omtrent måtte mast meg til sex hver gang, jeg kan telle på en hånd de gangene vi i det hele har hatt sex i året, å jeg som trodde at det var mannen i forholdet som skulle være slik å ikke damene?

Når vi har sex er det også sjelden han kysser meg og ellers sånn i hverdagen når han kysser meg, så er det helst bare et lite "nuss" på munnen ikke noe skikkelig kyssing e.l. :murvegg:

Det hele har nå pågått så lenge at jeg føler at hele gnisten er blitt borte å det å ha sex eller å kysse ham, virker rett og slett unaturlig når det først skjer, dette er ikke noe jeg ønsker å føle, for jeg elsker ham, men føler mer og mer at jeg etterhvert bare bor sammen med en kompis.

Jeg har konfrontert ham med dette flere ganger og han har bedt meg om å bare gi ham en sjangse til ( flere ganger) for han elsker meg og vil være sammen med meg sier han, men som jeg har sagt til ham så sier handling mer en ord til tider, ihvertfall når han ikke gjennomfører det han lover...

Er det jeg som er kravstor eller hva er det?

Det er nå gått så langt at jeg faktisk vurderer å bli singel igjen, for jeg føler meg ensom og alene i forholdet :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ett år var bra, de 4 neste har dere hatt sex til sammen max 20 ganger? Ikke noe kyss og kos.. Ingenting? Tror jeg hadde forduftet for snart 4 år siden jeg!

Anonymous poster hash: 5b024...d57
Gjest Rolsehøna
Skrevet

Bare ett år var bra, de 4 neste har dere hatt sex til sammen max 20 ganger? Ikke noe kyss og kos.. Ingenting? Tror jeg hadde forduftet for snart 4 år siden jeg!

Ja det er ikke lett, er jo glad i ham, men kjenner at det røyner skikkelig på...

Skrevet

Jeg lurer på om dette er en trolletråd jeg...

Hva i all verden har du blitt værende i dette forholdet for, liksom?

• Liker 1
Skrevet

For det første; En kjedelig situasjon du er i.

For det andre; har han sjekket seg for diverse mangler av vitaminer o.l ?

For en så lang periode uten noe lyst virker for meg at det er noe galt.

Gjest Rolsehøna
Skrevet

For det første; En kjedelig situasjon du er i.

For det andre; har han sjekket seg for diverse mangler av vitaminer o.l ?

For en så lang periode uten noe lyst virker for meg at det er noe galt.

Ja han har sjekket tidligere, men han lover at ting skal endre seg og at han skal "ta seg sammen" men er nå rimelig lei av at ingenting skjer... <3

Skrevet

Hmmm.. Du er ikke sammen med en psykopat da?

En som ikke har muligheter for de samme følelsene? Kanskje har en annen intimsone?

Gjest Rolsehøna
Skrevet

Om han hadde vert psykopat, så hadde han også hatt andre tegn en det med følelsene.

Så det er han ikke, men gøy er det uansett ikke ;)

Skrevet

Så det du sier er altså at du forventer at han skal mase på deg om sex, og ettersom han ikke gjør det så vil du skille lag?

Gjest Rolsehøna
Skrevet

Så det du sier er altså at du forventer at han skal mase på deg om sex, og ettersom han ikke gjør det så vil du skille lag?

Hehe... Tror du har misforstått hele denne tråden jeg...

Les det første innlegget en gang til evt..

Skrevet

Om han hadde vert psykopat, så hadde han også hatt andre tegn en det med følelsene.

Så det er han ikke, men gøy er det uansett ikke ;)

Hvordan er selvinnsikten hans da?

Ville han ha innsett et problem, hvis det var et ?

Gjest Rolsehøna
Skrevet

Ja han pleier ikke ha problemer med å godta om han har feil på noe som helst vis..

Skrevet

Ja han pleier ikke ha problemer med å godta om han har feil på noe som helst vis..

Om han har feil? Men hva når han TAR feil om ting da? Hvordan reagerer han da?

Skrevet

Hehe... Tror du har misforstått hele denne tråden jeg...

Les det første innlegget en gang til evt..

Jeg misforstår aldri :smoke:

Du forventer at han skal mase på deg om sex slik at du får den bekreftelsen du trenger.

Skrevet

Tror dere burde ta en pause rett og slett.,og kjenne litt på det å være fra hverandre...

Nei, du er ikke kravstor... Er liten vits å være i et forhold der du føler deg tatt for gitt og ensom.

Gjest Rolsehøna
Skrevet

Om han har feil? Men hva når han TAR feil om ting da? Hvordan reagerer han da?

Da godtar han det på en voksen måte, pleier ikke være noe problem sånn i det store og det hele ;)

Gjest Rolsehøna
Skrevet

Tror dere burde ta en pause rett og slett.,og kjenne litt på det å være fra hverandre...

Nei, du er ikke kravstor... Er liten vits å være i et forhold der du føler deg tatt for gitt og ensom.

Ja tror nok det kan være noe i det.

Vi får ihvertfall ta en god og lang prat, så får vi se hva utfallet blir :)

Skrevet

Ja tror nok det kan være noe i det.

Vi får ihvertfall ta en god og lang prat, så får vi se hva utfallet blir :)

Fikk intrykk av at dere allerede hadde hatt både en og to "gode og lange" samtaler jeg.

Misforstod antageligvis...

Skrevet

Da godtar han det på en voksen måte, pleier ikke være noe problem sånn i det store og det hele ;)

Pleier ikke å være et problem, sier du?

Hva pleier å være et problem da? Og hva ser han på SOM problemer da? I det store og det hele liksom.

Gjest Rolsehøna
Skrevet

Fikk intrykk av at dere allerede hadde hatt både en og to "gode og lange" samtaler jeg.

Misforstod antageligvis...

Har sikkert hatt for mange samtaler, men er noe med det å ønske å gi "en ny sjangse"... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...