Tøytigern Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Hvis de bare hadde gjort littegrann research, så hadde vi sluppet unna den derre virale greia deres alle sammen... 4
Gjest hogwash Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Hvis de bare hadde gjort littegrann research, så hadde vi sluppet unna den derre virale greia deres alle sammen... ... 10
Tøytigern Skrevet 14. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2013 Skal jo ut igjen i dag og bli sikkert nødt til å holde ut nok et eksploderende dansegølv, når den revesangen starter... Jeg mener. Jeg trodde jeg hadde unsluppet nå som David Guetta har roet ned. Men,neida. Her kommer Stargate med verdens parodi på akkurat han. Det er garantert Guetta som har sørga for at reve-låta ikke ligger på iTunes lenger. Ikke at jeg sørger over akkurat det, sånn personlig. Men det blir jo artig å se hva han får ut av det. Om han får noe ut av det. For det må jo være han. Tenker det er to stykker som river seg i håret per akkurat nå, som dro til Los Angeles med en (døll) reklamejingel for Stratos og prøvde å slå igjennom internasjonalt. Også kommer Ylvis med en intern liten revesang og får instant suksess over natta . Lol 2
Tøytigern Skrevet 14. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2013 My work here is done... 1
Tøytigern Skrevet 14. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2013 Det var denne her altså. I tilfelle det var noen på en avsides flekk av regnskogen i Brasil som ikke hadde fått den med seg. Hva i all verdens land og rike er det som gjør at så mange folk har sett denne greia og ikke minst syns den var bra nok til at den har tatt fullstendig av? Jeg så den og tenkte -Herrejesus for en stressende reklame for et delvis morsomt talkshow. Ett døgn seinere har halve verden sett den og syns den er verdens beste party-låt? 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 I tilfelle det var noen på en avsides flekk av regnskogen i Brasil som ikke hadde fått den med seg. Hva i all verdens land og rike er det som gjør at så mange folk har sett denne greia og ikke minst syns den var bra nok til at den har tatt fullstendig av? Jeg så den og tenkte -Herrejesus for en stressende reklame for et delvis morsomt talkshow. Ett døgn seinere har halve verden sett den og syns den er verdens beste party-låt? Vi andre tar det ikke så innmari seriøst vi, skjønner du. 9
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Jøss. Snakk om å overdrive. Jeg tolket ikke innlegget ditt som ironisk, men som at du ikke kunne skjønne hvorfor denne videoen har blitt så populær. Den er jo ikke ment å skulle tas seriøst. Det er en catchy poplåt som i grunn handler om ingenting. Akkurat som de fleste andre poplåter i dag. Det er derfor den er morsom. Og det er derfor den er så populær. 5
MarenogAron Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Skal jo ut igjen i dag og bli sikkert nødt til å holde ut nok et eksploderende dansegølv, når den revesangen starter... Jeg mener. Jeg trodde jeg hadde unsluppet nå som David Guetta har roet ned. Men,neida. Her kommer Stargate med verdens parodi på akkurat han. Det er garantert Guetta som har sørga for at reve-låta ikke ligger på iTunes lenger. Ikke at jeg sørger over akkurat det, sånn personlig. Men det blir jo artig å se hva han får ut av det. Om han får noe ut av det. For det må jo være han. Tenker det er to stykker som river seg i håret per akkurat nå, som dro til Los Angeles med en (døll) reklamejingel for Stratos og prøvde å slå igjennom internasjonalt. Også kommer Ylvis med en intern liten revesang og får instant suksess over natta . Lol Skjønner ikke... Hvilken sang har Guetta som liksom skal ligne på The Fox? Synes det er helt absurd at noen skal prøve å krangle på rettighetene til den sangen. Er det noe som er 100% Ylvis, så MÅ det jo være den. Blir helt oppgitt over folk som prøver seg på noen lettjente penger med en gang noe blir populært.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #9 Skrevet 14. september 2013 Skal jo ut igjen i dag og bli sikkert nødt til å holde ut nok et eksploderende dansegølv, når den revesangen starter... Jeg mener. Jeg trodde jeg hadde unsluppet nå som David Guetta har roet ned. Men,neida. Her kommer Stargate med verdens parodi på akkurat han. Det er garantert Guetta som har sørga for at reve-låta ikke ligger på iTunes lenger. Ikke at jeg sørger over akkurat det, sånn personlig. Men det blir jo artig å se hva han får ut av det. Om han får noe ut av det. For det må jo være han. Tenker det er to stykker som river seg i håret per akkurat nå, som dro til Los Angeles med en (døll) reklamejingel for Stratos og prøvde å slå igjennom internasjonalt. Også kommer Ylvis med en intern liten revesang og får instant suksess over natta . Lol Bare minner om at det er valgfritt å dra ut på byen! Hvor er forresten likheten med guetta?Anonymous poster hash: 32604...122
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 Tøytigeren harsellerer over det faktum at noe så enkelt og usaklig blir så populært, men det falt visst ikke i god jord. Ler man ikke av Ylvis banner man i kjerka Anonymous poster hash: 97316...58d 2
Alice123 Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 Hvorfor ble sangen fjernet fra iTunes, egentlig?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #12 Skrevet 15. september 2013 Hvorfor ble sangen fjernet fra iTunes, egentlig? Noen hevder sangen er plagiat.Anonymous poster hash: 32604...122
Alice123 Skrevet 15. september 2013 #13 Skrevet 15. september 2013 Noen hevder sangen er plagiat.Anonymous poster hash: 32604...122 Fra hvem/hvor?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #14 Skrevet 15. september 2013 Fra hvem/hvor? Lurer jeg også på! Aner ikke.Anonymous poster hash: 32604...122
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #15 Skrevet 15. september 2013 Tragisk sang, ikke er Disse ylvis gutta morsome heller Anonymous poster hash: 4cd2f...716
Gjest iGirl Skrevet 15. september 2013 #16 Skrevet 15. september 2013 snakket nettopp med en amerikansk venn som sa at denne sangen rocka dansegulvet når han var ute i går 1
Adhara Skrevet 16. september 2013 #17 Skrevet 16. september 2013 Tråden er ryddet for avsporinger, persondebatt, og svar til dette. Mvh Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #18 Skrevet 16. september 2013 Tragisk sang, ikke er Disse ylvis gutta morsome heller Anonymous poster hash: 4cd2f...716 Blasfemi! Anonymous poster hash: 10f9a...fcc
Lutetium 71 Skrevet 16. september 2013 #19 Skrevet 16. september 2013 Blasfemi! Anonymous poster hash: 10f9a...fcc Church of Ylvis?
Gjest Badebuksa Skrevet 16. september 2013 #20 Skrevet 16. september 2013 Men hva sier den? Hvordan skriver man et revehyl/brøl whatever 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå