Gå til innhold

Testhjelp. Teite cb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en cb i dag og det kom opp en nesten usynlig strek etter noen minutter (godt innenfor fristen). Streken var så svak at jeg måtte ha testen i riktig vinkel og rett lys for å se den, men når fristen gikk ut kunne jeg skimte den uten å styre så mye. Dessverre var den så svak at de ikke gikk an å se om den var blå eller grå.

Etter en stund (etter fristen da) ble den mer tydelig men fargen gikk litt mer mot venstre slik at det ser ut som en såkalt sytrådstrek, men likevel ser jeg resten av streken. "Sytåden" er tydelig blå. Blir jo helt forvirra... Hører jo at en strek er en strek og alt det der, men er ikke så lett tydeligvis, hehe.. Non erfaringer? Fikk skyggestrek igår, men den regner jeg som negativ siden det var lenge etter fristen var gått ut.

Anonymous poster hash: 7aae7...8ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn ser den ut nå...

Skrevet

Sorry, her er bildet...

post-37809-0-42796000-1379173435_thumb.j

Skrevet

Syns den ser veldig positiv ut jeg da😃

Skrevet

Når har du ikm? Kan jo være den er litt svak siden du ikke er på ikm dagen?

Skrevet

Jeg hadde en slik test engang. En slik blå sytrådstrek, og der jeg var usikker om den brede streken var skygge eller blå. Min test var da veldig lik den du la ut bilde av. Jeg var ikke gravid da.

Men håper du er gravid da, men jeg har ingen positive erfaringer med en sånn strek på cb desverre.

Skrevet

Jeg hadde en slik test engang. En slik blå sytrådstrek, og der jeg var usikker om den brede streken var skygge eller blå. Min test var da veldig lik den du la ut bilde av. Jeg var ikke gravid da.

Men håper du er gravid da, men jeg har ingen positive erfaringer med en sånn strek på cb desverre.

Huff, er det jeg er redd for ja så tør ikke å håpe for mye her... Har en test til jeg kan ta i morgen. Får håpe svaret er litt mer tydelig da. Har fått mye rare streker på cb før uten å være gravid men da etter fristen, så har jo et ørlite håp ;)

Skrevet

Huff, er det jeg er redd for ja så tør ikke å håpe for mye her... Har en test til jeg kan ta i morgen. Får håpe svaret er litt mer tydelig da. Har fått mye rare streker på cb før uten å være gravid men da etter fristen, så har jo et ørlite håp ;)

Jeg krysser fingrene for deg! Husk å oppdattere da:)

Skrevet

Sånn har jeg fått og, uten å være gravid. CB har vel litt rykte på seg for å gi feil positivt svar..

Når er IKM da? Kanskje du har testet for tidlig?

Anonymous poster hash: 56a78...b21
Skrevet

Aldri giddet å bruke så mye penger på tester, så aldri prøvt CB. Men har til dags dato aldri fått strek uten å vere gravid, og har sikkert brent av 40 tester på 4 år ;)
Syns den ser positiv ut jeg :)

Anonymous poster hash: 33362...1c2
Gjest vilma2000
Skrevet

Fikk sånn på cb jeg også en gang og var IKKE gravid. Har aldri kjøpt clear blue etter det. Syntes billigstrimler funker aller best, eller cb sin digitale. Håper du er gravid da!!!:) lykke til!

Skrevet

Himmel og hav for et opplegg... Tok en ny cb i morges, skyggestrek på den og men ikke i nærheten av den fra i går. Kastet testen når fristen gikk ut (flink, hehe) så vet ikke hvordan den ville endt opp. Hadde bestemt meg for ikke å teste mer før tirsdag/onsdag men på tur hjem fra jobb bør jeg sammen og kjøpte en rfsu. Tok den på ettermiddagsurin men har kun drukket en kopp kaffe siden frokost så. Skole nå være konsentrert nok.

Fristen på rfsu er jo 30 min. Så jevnlig på den og så ingenting før akkurat når fristen gikk ut/var gått ut (glemte å se på klokka når jeg tok testen så er snakk om fem minutter fra eller til her..) Selvsagt dukker det opp noe skyggegreier på denne og, for svakt til å ta bilde av men synlig og syns det ser rosa ut. Ikm er idag men ingen tegn til TR enda. Tror uansett el kom fire-fem dager etter den skulle så sånn sett er det vel fire-fem dager til Ikm...

Skrevet

Herregud så mye skrivefeil det ble... Ipaden som hjelper til.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis ikm er i dag så burde vel egentlig streken vært ganske tydelig nå. Men det er jo mulig at du hadde sen eggløsning. Hvis ikke mensen dukker opp i løpet av et par dager kan du jo prøve å teste igjen. Inviterer i en digital test så slipper du å tolke streker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...