Gjest hogwash Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 * Vi forbeholder oss retten til å utestenge personer som ikke følger reglene over. Vi oppfordrer dere ellers til å være høflige, vise god folkeskikk, og opptre lignende som dere ville gjort i diskusjoner ansikt til ansikt. Hentet herfra: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrules Har forstått det sånn at det skal en del til for å bli utestengt da, ihvertfall permanent
Gjest slettetbruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 * Vi forbeholder oss retten til å utestenge personer som ikke følger reglene over. Vi oppfordrer dere ellers til å være høflige, vise god folkeskikk, og opptre lignende som dere ville gjort i diskusjoner ansikt til ansikt. Hentet herfra: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrules Har forstått det sånn at det skal en del til for å bli utestengt da, ihvertfall permanent Åja oki, da må jeg skjerpe meg ) Skal gå ut og skaffe meg et liv nå <3
Adhara Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Som Hogwash sier; Ja. Det kan du. Alle er pliktige til å følge reglene. 1
Testosteron Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 ? Ja. Hvis du ikke betaler medlemskontingenten
Gjest slettetbruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Ja. Hvis du ikke betaler medlemskontingenten Haha aww duu
Testosteron Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Haha aww duu Det er halv pris for menn her Altfor mange damer vettu
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Det er halv pris for menn her Altfor mange damer vettu Jeg tolererer ikke rasisme mot kvinner nesten alle her er transe da
Gjest Eurodice Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 ? Sitat fra reglene: * Spam og tulleinnlegg. Profiler/tråder som er opprettet kun til spam og «tull» kan bli slettet uten varsel. 2
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Sitat fra reglene: * Spam og tulleinnlegg. Profiler/tråder som er opprettet kun til spam og «tull» kan bli slettet uten varsel. o.o 3
Gjest avocadoen Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 Hvorfor er tull fy mens troll er OK?? Det er vel sånn at det ofte kan være vanskelig å se om det faktisk er troll eller ikke, men noen ganger er det HELT KLART at det er troll, men moddene driter selvsagt i det. 1
Testosteron Skrevet 2. oktober 2013 #13 Skrevet 2. oktober 2013 nesten alle her er transe da Oj! Det var jammen bra du sa fra om
Testosteron Skrevet 2. oktober 2013 #14 Skrevet 2. oktober 2013 Sitat fra reglene: * Spam og tulleinnlegg. Profiler/tråder som er opprettet kun til spam og «tull» kan bli slettet uten varsel. Snikk-snakk er lov, og det er jo her Mephobia oppretter tråder, så jeg ser ikke problemet. De som ikke liker fjasing, kan jo bare la være å gå inn på fjasetrådene.
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #15 Skrevet 2. oktober 2013 Snikk-snakk er lov, og det er jo her Mephobia oppretter tråder, så jeg ser ikke problemet. De som ikke liker fjasing, kan jo bare la være å gå inn på fjasetrådene. Åh, nå blir det mange tulletråder fremover <3 ..Men jeg fikk jo beskjed om at jeg ville bli utestengt om jeg fortsatte å lage tråder om skjegget til lærern om og sånn, og det var i snikksnakk :c
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #16 Skrevet 2. oktober 2013 Oj! Det var jammen bra du sa fra om Jeg er ikke det da 8) .. eller kanskje?
Testosteron Skrevet 2. oktober 2013 #17 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg er ikke det da 8) .. eller kanskje? Jeg også - kanskje
Testosteron Skrevet 2. oktober 2013 #18 Skrevet 2. oktober 2013 Åh, nå blir det mange tulletråder fremover <3 ..Men jeg fikk jo beskjed om at jeg ville bli utestengt om jeg fortsatte å lage tråder om skjegget til lærern om og sånn, og det var i snikksnakk :c Da syns jeg heller vi burde utestenge moderatoren
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #19 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg også - kanskje Thihii^^ Da syns jeg heller vi burde utestenge moderatoren Ja.. ;-; de hater meg
Severus Skrevet 2. oktober 2013 #20 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg burde være moderator, siden jeg er kul. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå