AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg er gravid i uke 11 nå, og fikk for første gang UTROLIG vondt i brystvortene for 15 minutter siden. HERREGUD, så vondt. Og denne kroppen skal gjennom en fødsel? Elendig smerteterskel! Det kjennes ut som en slags spreng kombinert med svie. Mulig jeg frøs litt, og så gikk jeg i dusjen. Det var da det kom. Har roet seg litt nå. Noen flere stakkarer som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 0da44...4ae
Tordensky Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 (endret) Jeg hadde det sånn da jeg var gravid og mye mer etter fødsel når puppene var full av melk. Hadde alltid bh klar og jeg tok på meg den før truse :-P Ja, etter dusjen altså. Hadde det ekstra varmt på badet, tørket meg fort og kledde på meg superfort! Gikk også med ullinnlegg når vinteren kom. Endret 14. september 2013 av Tordensky
ablaze Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Jeg var så øm at min mann ikke fikk ta på puppene mine i flere måneder når jeg var gravid! Det er kjipt, men slik er det bare!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå