Gjest Ulizza Skrevet 27. april 2004 #1 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg har fått den smarte idéen at jeg skal begynne å trene hjemme, siden jeg er så lite keen på å trene på treningssenter.... Men kan noen si meg hvor mange av dere det er som har en sånn sykkel stående som tørkestativ... støvsamler... klatrestativ... Kanskje noen kan anbefale meg en sykkel også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 27. april 2004 #2 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg har en, og jeg bruker den faktisk ! Jeg var litt i tvil, men mannen min måtte ta ut noe lønn i varer, så jeg tenkte at vi hadde lite å tape. Merket er Abilica, butikkpris 1999 kroner. Jeg prøvde alt jeg fant i den prisklassen, og fant ut at reklamen "markedets beste til 1999" stemte. Under det prisnivået bør du ikke gå. Da får du en sykkel som er så dårlig at du ikke orker å bruke den. Jeg har satt min i stuen foran tv'en. Ikke akkurat vakker, men da blir den brukt. Igår syklet jeg 45 minutter til "Nummer 19". Mannen min jobber mye om kveldene, og med små barn i huset, kommer jeg meg ikke ut for å trene. Den beste treningen er den man faktisk får gjort ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulizza Skrevet 27. april 2004 #3 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg er også kommet fram til at litt trening er bedre enn ingenting Men sykler du sånn at du blir gørrsvett, eller i et jevnt tempo? Hvilken butikkjede har denne Abilcaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 27. april 2004 #4 Del Skrevet 27. april 2004 Anbefales! Hvis du sykler litt rolig i 10 minutter, sykler med bra tempo/belstning i 40 og deretter roer ned 10 minutter så har du plutselig trent en time. Svett blir man, men det er jo lov å legge opp belastning/tempo etter dagsformen. Selv kjøpte jeg en "Life Gear" sykkel på tilbud til 1000 (nedsatt fra 1500) fra Sportshuset , og den var helt ok. De andre billige syklene jeg prøvde var skrekkelige. Man MÅ ha jevnt tråkk, noe som stort sett er fraværende påde billigste syklene. Kjøp den billigst mulige du synes er god å sitte på og trø på. Prøv flere sykler og prøv den mer enn 25 sekunder (og blås i at du sikkert føler deg mindre lur der du sitter og trør mens ekspeditøren ser på deg... ). Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulizza Skrevet 27. april 2004 #5 Del Skrevet 27. april 2004 Ja det er litt sånn når du sitter der og tråkker i butikken "ja, kanskje på tide at du kjøper deg en sånn en ja.. smultringen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 27. april 2004 #6 Del Skrevet 27. april 2004 Har hatt enn i 3 år, og har akkurat gitt den til ei venninne. Tror nesten den var dyrere enn støtttemedlemskapet mitt på SATS! Det har jeg i hvertfall begynt å bruke nå, mens sykkelen stort sett har fungert som klesstativ i gangen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #7 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg bruker min nesten daglig. Jeg ser det meste av "unyttige " serier med god samvittighet på sykkelsetet, Idol, Nr 19, Motepolitiet, Ekstrem forvandling osv. Etter at barna har lagt seg setter jeg meg på sykkelsetet og ser på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. april 2004 #8 Del Skrevet 29. april 2004 Vi har en midt i stua, brukes i ny og ne når jeg ser på tv, sambo bruker den flere ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå