AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Hei hei. Har nettopp begynt å date en fantastisk fyr, han er så snill og godhjertet rett igjennom! Han er virkelig fantastisk. Men til min skuffelse var han en utrolig dårlig kysser! Det virker som han skal sluke hele meg, og pga dette føler jeg meg veldig amatørslig når vi kysser, og det er helst noe jeg prøver å ungå. Har dere noen tips? Anonymous poster hash: 64f39...913
Singha Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Har du vurdert å kommunisere med han?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Har du vurdert å kommunisere med han? "Har du noengang revudert kysseteknikken din? Du kysser nemmelig ekstremt dårlig" Tror ikke det helt slår ann.. hva skal jeg liksom si da? Anonymous poster hash: 64f39...913
Gjest .-L-. Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Si hvordan du liker å bli kysset.
Singha Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 "Har du noengang revudert kysseteknikken din? Du kysser nemmelig ekstremt dårlig" Tror ikke det helt slår ann.. hva skal jeg liksom si da? Anonymous poster hash: 64f39...913 Når dere kysser så ber du han om å gjøre noe du liker.
Gjest .-L-. Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Jeg sa til en jente en gang: Du vet, det går ann å kysse uten tunge også! Så kysset vi sikkert 30 min uten noe tunge. Var digg. Hun ble ikke så fornærma at hun ikke ville kysse meg mer..
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Jeg sa til en jente en gang: Du vet, det går ann å kysse uten tunge også! Så kysset vi sikkert 30 min uten noe tunge. Var digg. Hun ble ikke så fornærma at hun ikke ville kysse meg mer.. Ja.. men problemet her er at han har ikke verdens beste selvitlitt (noe jeg ikke skjønner), så jeg er livredd for å såre han! Anonymous poster hash: 64f39...913
Gjest Arbeider Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 (endret) "Har du noengang revudert kysseteknikken din? Du kysser nemmelig ekstremt dårlig" Tror ikke det helt slår ann.. hva skal jeg liksom si da? Anonymous poster hash: 64f39...913 Du sier selvsagt ikke at han kysser dårlig du sier hva du liker best. Endret 14. september 2013 av Arbeider
Singha Skrevet 14. september 2013 #9 Skrevet 14. september 2013 Ja.. men problemet her er at han har ikke verdens beste selvitlitt (noe jeg ikke skjønner), så jeg er livredd for å såre han! Anonymous poster hash: 64f39...913 Du trenger ikke si han kysser dårlig, du sier du liker den måten du vil kysse på bedre.
Gjest .-L-. Skrevet 14. september 2013 #10 Skrevet 14. september 2013 (endret) Som de andre sier, du trenger ikke å fortelle han at måten han kysser er dårlig. Si at du liker veldig godt å bli kysset på den og den måten, så får du han til å gjøre det Etterpå kan du gi han en god omgang i sengen Endret 14. september 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå