Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett år langt forhold, han sier han elsker meg og ikke vil at ting skal bli ødelagt. En stor krangel etter mye dårlig stemning som handler om at han ikke føler at jeg tar nok initiativ forholdet og gir lite komplimenter.. Jeg selv føler jeg blir mye klaget på ettersom jeg prøver hardt med nytt undertøy, lage mat, vasker leiligheten hans og koser med han. Problemene begynte når han måtte flytte hjem i en periode (vi skulle egentlig flytte sammen i ny leilighet om en uke) denne gangen ble vi ikke enige i kranglen og endte opp med at vi skulle ha litt tid fra hverande, noen dager. Han sier han er kjempe glad i meg, skulle ønske alt var bra igjen og at han savner meg, men han sier også at det har vært veldig dårlig mellom oss og han trenger tid til å tenke om dette er noe vi kan fikse. Jeg sitter ingen veldig lei meg, løser man ikke problemer med å prate sammen? Enig vi kan ta litt tid fra hverande, men hvor lang tid skal jeg sitte på pinebenken? Jeg vil ikke pushe for mye heller og har sendt melding om hva jeg føler og ønsker. Frustrert og lei meg..

Anonymous poster hash: 1f24d...b53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker for meg at han liker deg veldig godt, men alikevell vil forme deg til en som passer han enda bedre. Det virker liksom ikke som at han aksepterer deg fult og helt for den du er. Men hva du vil gjøre må du nesten ta stilling til selv. Ett års forhold oppsummert i et lite innlegg blir for knapt for noen og enhver her på KG til å si hva du burde og ikke synes nå jeg..

Skrevet

Ha tålmodighet og vent til han tar kontakt.

Du har delt din følelse med han, og han vet det nå. Så nå er det opp til han.

Men er treige.. de trenger tid for å tenke og for at noe skal komme i hjernen deres.

Så bare vent og se.

Hører du ikke noe eller noe negativt innen 4uker , DA er det snakk om å gå videre :)

Lykke til. Ikke stress, ikke tenk så mye, la det være.

Anonymous poster hash: 9952e...e62
Skrevet

Det er det jeg går å føler også, da bruker han litt det argumentet at vi er for ulike, men jeg greier ikke slippe følelsene løs før jeg føler meg trygg, og med klagingen blir jeg enda mer innesluttet dessverre. Ellers er han en som virkelig bryr seg, viser følelser og får meg til å føle meg vel, men som sagt trekker jeg med tilbake når jeg får urettferdig kritikk.. Så du har nok litt rett i det du sier ja og hvordan kan man finne ut av deg tro?

Anonymous poster hash: 1f24d...b53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...