AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg driver å treffer en fyr.Vi har hengt sammen i ca.8 uker, og kjent hverandre i ett år. Det er noe med han så gjør meg nysgjerrig, men jeg vet ikke om jeg er forelsket.Jeg har tenkt hele tiden at jeg tar det som det kommer. Og jeg liker ikke tanken på han med andre jenter, det må vel være et godt tegn? Hva pleier dere å gjøre i slike tilfeller?Fortsette å treffes for å se hva som skjer, eller bare droppe det med engang?Er helt rådvill Setter pris på andres erfaringer/råd Anonymous poster hash: 2a5fa...a7a Anonymous poster hash: 2a5fa...a7a Anonymous poster hash: 2a5fa...a7a Anonymous poster hash: 2a5fa...a7a
Ferny Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Tja, jeg blir også sjalu av tanken på noen jeg dater sammen med en annen jente. Men betyr ikke mer enn at jeg helst vil bli likt av noen/han (og at han bare skal like meg). Er jeg ikke forelsket, så slutter jeg av ting. Jeg faller enten veldig raskt, eller ikke i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Tja, jeg blir også sjalu av tanken på noen jeg dater sammen med en annen jente. Men betyr ikke mer enn at jeg helst vil bli likt av noen/han (og at han bare skal like meg). Er jeg ikke forelsket, så slutter jeg av ting. Jeg faller enten veldig raskt, eller ikke i det hele tatt. Er egentlig det jeg vil finne ut, om jeg er forelsket.Blir fort betatt. Vet jeg ikke kan få i pose og sekk. Når jeg er ute på byen får jeg oppmerksomhet fra andre gutter, men har han jeg dater i bakhodet hele tiden. Jeg vil ikke finne på noe tull,men på den andre siden vil jeg det. Vi har ikke avtalt at vi ikke skal treffe på andre, men det er vel litt selvskrevet at vi ikke skal det Han kan være verdens snilleste, og andre ganger virker han helt rar. Dette er en fyr som har vært singel leeeeeenge. Anonymous poster hash: 2a5fa...a7a
Ferny Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Er egentlig det jeg vil finne ut, om jeg er forelsket.Blir fort betatt. Vet jeg ikke kan få i pose og sekk. Når jeg er ute på byen får jeg oppmerksomhet fra andre gutter, men har han jeg dater i bakhodet hele tiden. Jeg vil ikke finne på noe tull,men på den andre siden vil jeg det. Vi har ikke avtalt at vi ikke skal treffe på andre, men det er vel litt selvskrevet at vi ikke skal det Han kan være verdens snilleste, og andre ganger virker han helt rar. Dette er en fyr som har vært singel leeeeeenge.Anonymous poster hash: 2a5fa...a7a På hvilken måte virker han rar? Og hvor gammel er han? Hmm, jeg tror ikke man er forelsket dersom man kunne tenke seg å hooke opp med andre. I hvert fall har jeg det sånn. Men alle er forskjellige. Men når jeg er forelsket, så VET jeg det. Hehe. På godt og vondt.
Gjest .-L-. Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Forrige gang jeg var forelsket merket jeg det ikke før hun dro hjem igjen. Savnet og tenkte mye på henne, så da var jeg visst forelsket. Tror det gikk 1 måned før jeg fikk de følelsene.
Gjest .-L-. Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 På hvilken måte virker han rar? Og hvor gammel er han? Hmm, jeg tror ikke man er forelsket dersom man kunne tenke seg å hooke opp med andre. I hvert fall har jeg det sånn. Men alle er forskjellige. Men når jeg er forelsket, så VET jeg det. Hehe. På godt og vondt. Folk er forskjellige ja, jeg synes ikke så mye om å gå ut med flere samtidig. Synes ikke det er så gale å flørte med flere når man ikke går ut med noen.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 På hvilken måte virker han rar? Og hvor gammel er han? Hmm, jeg tror ikke man er forelsket dersom man kunne tenke seg å hooke opp med andre. I hvert fall har jeg det sånn. Men alle er forskjellige. Men når jeg er forelsket, så VET jeg det. Hehe. På godt og vondt. Han er 29 og jeg er 26.Han har humørsvingninger som ikke ligner grisen, men kan unnskylde seg med at han er sliten eller har hatt en dårlig dag. Helt greit å ha det inni mellom, men når det begynner å bli et par ganger så er det turn off, for å si det sånt. Da er han rolig når vi treffes og vil bare se på tv. Han har sagt at jeg er alt han ser i en jente, men jeg tenker hvis det er tilfelle så hadde han vel vist det litt mer. Når vi er ute samtidig, har vi det supert i lag og andre gutter er ikke interessante. Jeg har ikke gjort noe dumt, og kommer ikke til å gjøre det så lenge vi holder på. Jeg er ingen drittkjerring. men jeg må innrømme jeg lurer litt på hva jeg går glipp av når jeg "holder på" med han. Anonymous poster hash: 2a5fa...a7a
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Forrige gang jeg var forelsket merket jeg det ikke før hun dro hjem igjen. Savnet og tenkte mye på henne, så da var jeg visst forelsket. Tror det gikk 1 måned før jeg fikk de følelsene. Vi har jo holdt på i to måneder nå og jeg vet fortsatt ikke hva jeg vil... Anonymous poster hash: 2a5fa...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå