Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi ikke starte en tråd om hvor godt vi har det sammen her også da? Ikke bare elendighet og utroskap.

Jeg lever i et forhold hvor tillit og ærlighet står veldig høyt. At han tar seg en tur på byen med en kompis en gang i blant,det synes jeg er helt greit. Jeg stoler på ham,og vet at det er meg han kommer krypende tett inntil når han legger seg om kvelden :hjerter: . Og om andre jenter skulle vise ham litt oppmerksomhet når han er ute,så ja vel,han er en kjekk mann og JEG er den heldige som er gift med ham. Vi er da ute sammen også,og jeg ser da at jenter ser på ham. Jeg blir litt "stolt" da,det må jeg innrømme.

Han er forståelsesfull og utrolig snill. Og jeg elsker ham over alt på jord,og at det er gjensidig,det vet jeg! :hjerter:

Er det noen andre som også kunne tenke seg å dele "det gode" med oss andre her inne. Så slipper vi kanskje å bare lese om utroskap og elendighet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet

Jeg elsker mannen min :hjerter:

Han er snill, sjarmerende, praktisk og reflektert. Vi repektere hverandre, har tillitt til hverandre og gir hverandre frihet til å dra ut med venner uten at den andre blit misteksom.

Hurra for mitt gode ekteskap og mannen min som jeg stoler på :-)

Skrevet

Fin fin tanke Lilletrollet. Man kan jo bli deprimert av mindre.

Jeg lever også sammen en helt fantastisk mann, en som deler gleder og sorger med meg. En som liker det, men ikke alltid inrømme det, at kjærsten hans er attraktiv for andre. For som sagt, det er VI som er kjærster og jeg vil ikke ha det på noen annen måte. Jeg elsker han :rosaengel:

Skrevet

Folk er ikke flinke til å snakke om positive ting,jeg blir litt irritert når det bare er utroskap folk skriver om,jeg sitter og tenker på om de ikke opplever noe fint sammen i det hele tatt?Vi må lære å fokusere på det positive og!

Når det er sagt,så har jeg også det kjempebra med kjæresten min,han er utrolig snill,reflektert og ikke minst til å stole på!

Skrevet

Kjæresten min er snill, morsom, pen og se på og tar godt vare på meg.

Vi har det kjempefint sammen.

Han får meg til å le, trøster meg, og jeg prøver å gjøre det samme igjen.

Vi stoler på hverandre, og jeg har aldri hatt problemer med at han går ut med gutta. Vi kommer også godt overens med hverandres venner.

Det hender vi surmuler litt, men det tar aldri lang tid før en av oss sier unnskyld.

Det beste i verden er å ligge i armkroken hans om kvelden. :hjerter:

Skrevet

Klart jeg kan forteller dere litt om Saeriamannen og mitt gode forhold. :kul:

Vårt forhold er også basert på masse tillit, gjensidig respekt, og kjærlighet. Saeriamannen er en utrolig snill, smart, forståelsesfull og omtenksom mann, og for meg er han verdens beste. Vi har begge forståelse for, og stiller opp for hverandre når noe butter i mot.

Han er praktisk anlagt, og liker å hjelpe andre. Han er målbevisst, ryddig og strukturert av seg. Jeg har ingen problemer med å stole på han, for jeg vet at den tilliten jeg viser han ikke vil bli brutt. Jeg kan dele alt med han, og jeg vet at jeg kan få ligge i armene hans og gråte hvis jeg skulle få behov for det.

Det er ikke rart jeg elsker Saeriamannen, og det vi har sammen. :hjerter:

Skrevet

Ooooh - skal jeg få lov til å skryte av mannen min altså? :hoppe:

Må si han er det beste som har hendt meg noen sinne, og jeg er så utrolig stolt av han på alle måter.

Bare det å våkne opp ved siden av han, -tror ikke det går en morgen uten at jeg smiler for meg selv over den sovende skjønnheten på puta ved siden av meg... :hjerter:

Han har virkelig ALT, nei jeg skjønner ikke at det er mulig! Jeg opplever han som rasende intelligent, en drivende dyktig forretningsmann og et "vidunderbarn" i yrkessammenheng, en som behersker absolutt alt, teoretiker såvel som sportsentusiast, praktisk anlagt og full av overskudd og initiativ, en som kommer utrolig godt overens med alle og som det er veldig lett å bli glad i. Og på toppen av det hele har han et utseende som gir mange hakeslepp... :hjerter2:

Vi var et par fra dagen vi møttes første gang, og siden har alt gått på skinner.(Ja, nå er vi faktisk gift.) Vi er veldig like, men samtidig gir vi hverandre rom for å være forskjellige, på godt og vondt. Jeg har aldri følt meg så trygg med noen i hele mitt liv. Det er godt å føle seg virkelig ELSKET hver eneste dag. Bare mykheten i stemmen hans når han sier navnet mitt, eller snakker om meg til noen andre... tror nesten han må være like fortapt i meg som jeg er i han... :hjerter:

Lenge leve Kjærligheten

Skrevet

Mannen gjør meg gladere enn noen i verden - særlig når han ser at jeg er gretten og koser meg glad igjen.

Jeg føler meg trygg med ham - mer er det liksom ikke å si :hjerter:

Gjest Anonymous
Skrevet
Innlegg slettet. Start heller egen tråd om du ønsker å diskutere utroskap. Hege (admin)
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg elsker min mann, han elsker meg, og sammen har vi det bedre enn hver for oss. Grunnene til at jeg elsker ham, er mange.... :hjerte:

Innlegg endret. Hege

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi har det helt supert og livet kunne ikke blitt bedre.

Innlegg endret. Hege

Skrevet

Jeg har fjernet litt "ugress". Så prøver vi å la dette bli den hyggelige tråden som hensikten var opprinnelig, ok? :-)

Skrevet

Flotte greier,dette var en tråd om " det gode forholdet" slik at vi kan få lese noe positivt også!

Klem :klem: Lilletrollet (som prøver å gjøre positive ting i dag)

Skrevet

Min kjæreste er også min beste venn, min største støtte, den første jeg ringer til om noe skulle skje, enten trist eller morsomt, og den som betyr mest for meg her i verden.

Han er trygg, stabil, romantisk, øm, omsorgsfull, familiekjær, morsom, overraskende, spennende, utfordrende og kjekk. Alt jeg kunne ønske meg, og litt til!!

:hjerte:

Skrevet

Jeg har også en deilig kjæreste. Vi gir hverandre masse rom til å være oss selv og gjøre våre egene ting, samtidig som at vi støtter hverandre. Det er veldig viktig for meg.

I tillegg hygger vi oss masse sammen, tuller og tøyser og leker.

Og nå kommer han snart hjem igjen!

Piglet

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel...

Forholdet vårt er litt mer nyansert enn bare lykke lykke lykke. Likevel ser jeg på følgende som positivt i mitt liv. Er her på jorden for å leve et godt liv, og lære mest mulig om meg selv og andre mennesker. Er og har alltid vært forberedt på både høye, brusende lette skumbølger og dype, mørke bølgedaler...

Han lærer meg om de fleste aspekter og følelser i livet, vonde som gode. Har vært gjennom alt med denne mannen, føles det som... ekstatisk lykke, slitsom sjalusi, brysomme tenke-og-gruble-perioder, rødglødende raseri og sår tristhet over brutt tillit, gryende håp om bedre tider, latter, moro og gode stunder, klemmer, kyss, trygge omfavnelser som hver gang føles som å være hjemme, utveksling av tanker og følelser, utforsking av kul sex :ler: , økonomitrøbbel, deilige reiser, lørdager med husarbeid og latter mens vi hører på "sinnarock", m.m.

Jeg har lært kjempemasse ved å være i et forhold til denne mannen.

Vil faktisk gå så langt som til å si at disse tre årene har vært noen av de beste, mest lærerike i mitt liv. Totalt sett.

Skrevet

Hurra! :hjerte: Så hyggelig en med en slik tråd midt i all elendigheten!

Min kjære er min aller beste venn. Vet ikke om noe jeg ikke kan snakke med ham om. Han har tid til meg og lytter når jeg er glad og bobler over av begeistring, enten han interesserer seg for det jeg snakker om eller ikke. Han tar seg tid til å høre på meg de dagene verden er fæl, jeg er sur og jeg trenger noen å la all verdens frustrasjoner gå ut over. Og så gir han meg en klem og et nuss etterpå og så virker ikke verden så grusom likevel.

Min kjæreste er ærlig og omtenksom. Han er en diplomat i vennegjengen. Han er til å stole på og han er morsom. Han tar seg tid til å være barnslig og han elsker å ha meg liggende i armkroken sin mens vi ser på søppelTV.

Han er ikke så romantisk i den grad at han stadig vekk kjøper gaver og gir meg blomster eller snakker om kjærlighet med store ord, men han er romantisk i måten han ser på meg på når han kommer hjem fra arbeid eller måten han plutselig kommer styrtende bort til meg og gir meg en klem fordi han bare måtte!!

Min kjære er helt perfekt for meg. Selvfølgelig har han sider som ikke er fullt så gode, men det har jo alle. Det fantastiske er at vi oppveier hverandre og forsår hverandre og vet at det er vi som hører sammen.

Elsker kjæresten min!! :hjerte:

Skrevet

Jeg kan bare gjenta det jeg sa i tråden til Greeny,jeg:

Menn er noen herlige, gode vesener, som er verdt å elske. Selv om man til tider har mest lyst til å stappe de på hue i dass og dra ned! Men det har garanert de lyst til me doss av og til og, så det går opp i opp. Sånn generelt sett er jeg svært begeistret for rasen, spesielt det prakteksemplaret jeg selv har klart å kapre.Han er snill, rå, søt, irriterende,sexy, oppmerksom og intuitiv, verdens største dust som er blottet for fatteevne,omtenksom,varm....alt på en gang.Til forskjellige tider. Men uansett hva han er akkurat der og da, er han like fullt den mannen jeg elsker og skal dele resten av livet med.Han er den som mer enn noen annen har vunnet min TOTALE tillit og respekt,han er gjenstand for mine mykeste sider,for all den kåthet som finnes i meg, og jeg vet at det er gjengjeldt.Han er beviset på at de trofaste gode menn er der ute, og det er faktisk mange av dem.Han er selve MANNEN blant menn, og han er MIN!

Gjest gjest1
Skrevet

Åååh, kjenner kor frykteleg eg saknar mannen min som er på jobb akkurat no.... :( Eg kunne forresten sagt det sammen som Lilletrollet, bortsett frå at vi ikkje er gift heilt enno då.

Men eg elskar mannen min, han er det beste som har hendt meg, og han får fram alle mine gode sider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...