Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg og kjæresten min har vært sammen i overkant av et år.. Mye krangling, usikkerhet og dårlig tillit førte til at han kuttet all kontakt med meg for en uke eller to siden.. Han ville ikke ha noe mer, tror han er redd for at jeg skal såre han og trekker seg derfor unna.. Vi har møttes noen ganger etter dette og vi har begynt å drive på i håp om at vi kan bli sammen igjen. Vi elsker hverandre, og savner hverandre. Men jeg synes det går alt for sakte og han gir meg alt for lite oppmerksomhet. Da vi er sammen oppfører vi oss omtrent som da vi var sammen, og alt er bra.. Men han møter meg liksom to timer om gangen og skyver meg litt unna .. Han vil ikke at jeg skal sove hos han, fordi han vil ikke at vi skal ha sex enda, før vi er sammen igjen. Sist vi møttes rota vi litt, og jeg måtte stoppe han.. Han vil så vidt at jeg skal besøke han, men jeg fikk til slutt lov til å komme å besøke han i dag.... Jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg i forhold til han.. Jeg har bare lyst til at vi skal bli sammen igjen og alt er som før, men han stopper seg selv... Merker at han fortsatt bryr seg og liker ikke at jeg er med andre gutter osv.. Hva kan jeg gjøre for at vi blir sammen igjen? Føler at han nedprioriterer meg, og han sier at han ikke kan behandle meg som om jeg er kjæresten hans, men inni mellom så gjør han det.. Sier at han elsker meg og savner meg, men skjønner ikke hvorfor han ikke vil tilbringe mer tid med meg.. Når vi roter så får jeg sykt lyst på han, og merker at han får lyst på meg, men kan det ødelegge noe hvis vi har sex? Han sier han ikke vil tro eller håpe noe omvi blir sammen igjen eller ikke, at vi bare skal fortsette å møtes og bygge forhold på nytt. Skjønner ingenting, samtidig som jeg forstår han på en måte.. Blir gal av å vente på om han vil ha meg eller ikke hva skal jeg gjøre??
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Jeg og kjæresten min har vært sammen i overkant av et år.. Mye krangling, usikkerhet og dårlig tillit førte til at han kuttet all kontakt med meg for en uke eller to siden.. Han ville ikke ha noe mer, tror han er redd for at jeg skal såre han og trekker seg derfor unna.. Vi har møttes noen ganger etter dette og vi har begynt å drive på i håp om at vi kan bli sammen igjen. Vi elsker hverandre, og savner hverandre. Men jeg synes det går alt for sakte og han gir meg alt for lite oppmerksomhet. Da vi er sammen oppfører vi oss omtrent som da vi var sammen, og alt er bra.. Men han møter meg liksom to timer om gangen og skyver meg litt unna .. Han vil ikke at jeg skal sove hos han, fordi han vil ikke at vi skal ha sex enda, før vi er sammen igjen. Sist vi møttes rota vi litt, og jeg måtte stoppe han.. Han vil så vidt at jeg skal besøke han, men jeg fikk til slutt lov til å komme å besøke han i dag.... Jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg i forhold til han.. Jeg har bare lyst til at vi skal bli sammen igjen og alt er som før, men han stopper seg selv... Merker at han fortsatt bryr seg og liker ikke at jeg er med andre gutter osv.. Hva kan jeg gjøre for at vi blir sammen igjen? Føler at han nedprioriterer meg, og han sier at han ikke kan behandle meg som om jeg er kjæresten hans, men inni mellom så gjør han det.. Sier at han elsker meg og savner meg, men skjønner ikke hvorfor han ikke vil tilbringe mer tid med meg.. Når vi roter så får jeg sykt lyst på han, og merker at han får lyst på meg, men kan det ødelegge noe hvis vi har sex? Han sier han ikke vil tro eller håpe noe omvi blir sammen igjen eller ikke, at vi bare skal fortsette å møtes og bygge forhold på nytt. Skjønner ingenting, samtidig som jeg forstår han på en måte.. Blir gal av å vente på om han vil ha meg eller ikke hva skal jeg gjøre?? Dette er som å lese om meg og han som har holdt på, men motsatt , jeg ( jente/dame ) er som typen din, han er som deg. Det første du bl.a nevner , er tillitsproblemer, og da må han ha hatt grunner til å ikke stole på deg. Du sier han er redd for å bli såre. Hvorfor ts? Har du han grunn til dette, og evt hva skjedde? Du sier han gir deg for lite oppmerskomhet, dvs du er ei som trenger mye bekreftelse, og han føler kanskje at du søker dette hos andre menn hvis du ikke får det hos han? Dette gjør ikke forholdet noe bedre, tvert imot! Du må vise at du kan holde deg unna andre hvis du vil satse på han. Hva har du gjort for at han kan stole på deg igjen, og kan han det? I mitt tilfelle klarer jeg ikke stole på min kjære, så vi har ikke hatt kontakt på ei uke nå. Jeg klarer ikke ha sex med han ennå, pga all mistilliten, og vet at det gjør han frustrert, men jeg synes ikke han tar det på alvor, det at han tidligere har vist at jeg ikke kan stole på han. Det tar lang tid å bygge opp tiliit, husk det!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 En MANN som vil vente med sex? Sikker på at han ikke går på klamydiakur???! Anonymous poster hash: 9131d...1d6 1
Gjest anonym Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 En MANN som vil vente med sex? Sikker på at han ikke går på klamydiakur???! Anonymous poster hash: 9131d...1d6 Synes det høres bra ut. Han verdsetter tillit, en sjeldenhet i dagens samfunn...En mann med ryggrad, skulle gjerne møtt en sånn!
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Hvor treffer man folk vanligvis ? Og-hvor-henger-man-for-det-meste-da.no ?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Synes det høres bra ut. Han verdsetter tillit, en sjeldenhet i dagens samfunn...En mann med ryggrad, skulle gjerne møtt en sånn! Det høres ut til å være for godt til å være sant. Mine gjett: Klamydiakur, eller holder på med noen andre som har sagt "du får bare fortsette å pule meg hvis du ikke gjør det med noen andre". Anonymous poster hash: 9131d...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå