AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Heei! Jeg fikk en tlf i natt om at de hadde vært et gutte gjeng ute på byen... De hadde lagt merke til at en jente stirret på kjæresten min og utfordret han til å gå bort å spørre etter nummeret hennes, han sa selfølgelig ja og gikk bort til henne for å spørre.. han skulle få øl for dette om han turte det. Dette er samme jente som han fikk valentineskort hos der det sto: puss och kram<3 love u kjekken<3 Hun trur jo nå at habøb er interessert i henne og blir jo selvfølgelig å prøve seg ekstra mye på han neste gang.. Det artigste som er at hun jobber i nærbutikken han handler hverdag.. Er jeg teit om jeg reagerer på dette? Anonymous poster hash: fe9e4...8d6
Gjest Flukt Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Nei, du er ikke teit som reagerer på dette. Slikt hører ikke hjemme i et forhold, og er dårlig gjort både mot deg som er kjæresten hans, og mot denne jenta som får falske forhåpninger.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Ja det var det jeg å tenkte :s Ble veldig irritert ovenfor hva han gjorde mot henne som han nå blir å se hverdag og selvfølgelig blir hun å prøve seg og fortsette.. Jepp det er jeg å enig å, det er falske forhåpninge mot henne også.. Synes han kunne latt vær fordeom det er øl i bildet.. ;s Anonymous poster hash: fe9e4...8d6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Nei, du er ikke teit som reagerer på dette. Slikt hører ikke hjemme i et forhold, og er dårlig gjort både mot deg som er kjæresten hans, og mot denne jenta som får falske forhåpninger. Ja det var det jeg å tenkte :s Ble veldig irritert ovenfor hva han gjorde mot henne som han nå blir å se hverdag og selvfølgelig blir hun å prøve seg og fortsette.. Jepp det er jeg å enig å, det er falske forhåpninge mot henne også.. Synes han kunne latt være fordeom det er øl i bildet.. ;s Anonymous poster hash: fe9e4...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå