Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heei!

Jeg fikk en tlf i natt om at de hadde vært et gutte gjeng ute på byen... De hadde lagt merke til at en jente stirret på kjæresten min og utfordret han til å gå bort å spørre etter nummeret hennes, han sa selfølgelig ja og gikk bort til henne for å spørre.. han skulle få øl for dette om han turte det.

Dette er samme jente som han fikk valentineskort hos der det sto: puss och kram<3 love u kjekken<3

Hun trur jo nå at habøb er interessert i henne og blir jo selvfølgelig å prøve seg ekstra mye på han neste gang..

Det artigste som er at hun jobber i nærbutikken han handler hverdag..

Er jeg teit om jeg reagerer på dette?

Anonymous poster hash: fe9e4...8d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke teit som reagerer på dette. Slikt hører ikke hjemme i et forhold, og er dårlig gjort både mot deg som er kjæresten hans, og mot denne jenta som får falske forhåpninger.

Skrevet

Ja det var det jeg å tenkte :s

Ble veldig irritert ovenfor hva han gjorde mot henne som han nå blir å se hverdag og selvfølgelig blir hun å prøve seg og fortsette.. Jepp det er jeg å enig å, det er falske forhåpninge mot henne også..

Synes han kunne latt vær fordeom det er øl i bildet.. ;s

Skrevet

Nei, du er ikke teit som reagerer på dette. Slikt hører ikke hjemme i et forhold, og er dårlig gjort både mot deg som er kjæresten hans, og mot denne jenta som får falske forhåpninger.

Ja det var det jeg å tenkte :s

Ble veldig irritert ovenfor hva han gjorde mot henne som han nå blir å se hverdag og selvfølgelig blir hun å prøve seg og fortsette.. Jepp det er jeg å enig å, det er falske forhåpninge mot henne også..

Synes han kunne latt være fordeom det er øl i bildet.. ;s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...