Gå til innhold

Trusekrise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått kjolen min, en enkel og fin ivory selskapskjole i chiffon. Problemet er at alle truser er synlig bak... :sjokkert:

Foran går det helt fint, for der er et ekstra lag med stoff

Har forsøkt både ivory og hudfargede truser. Type string, de med usynlig kant osv...

Dama i brudesalongen sa hun ikke ville brydd seg om det, men det gjør jeg da altså!

Tror dere det ville blitt stygt med et underskjørt (uten ring selvfølgelig) på en slik type kjole?

Bak ligner den på http://www.jjshouse.com/no/A-Formet-Prinsesse-V-Hals-Gulv-Lengde-Chiffon-Brudepikekjole-Med-Frynse-007001785-g1785 denne. Altså ganske tettsittende og faller rett ned.

Er litt krise, bare et par uker igjen... :sjokkert:

Anonymous poster hash: 36d91...717

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke prøve med underkjole/underskjørt da?

Skrevet

Evt gå truseløs? ;)

Anonymous poster hash: ff8b9...c8b

• Liker 3
Skrevet

Gå uten truse!

• Liker 3
Skrevet

Hvis jeg velger kjolen jeg har, får jeg samme problem. Hva med sloggy sine kantløse truser/hipstere? Eller hold inn sykkelshortslignende sak?

Ville ellers prøvd et underskjørt. Bare pass på kanten i livet. At den ikke blir synlig

Skrevet

Gå uten.

Anonymous poster hash: 0d8f4...ed2
  • Liker 1
Skrevet

Vil prøve med underskjørt, men har ikke mulighet før neste uke, så lurte derfor på om noen hadde lignende erfaringer.

Har prøvd med sloggy sine kantløse også, men ironisk nok alt vises, utenom kanten). Den hudfargede blir litt for lys mot min hud, muligens det er derfor. Det beste hittil, er en liten hudfarget g-streng med bare en tynn strek rundt, men den vises jo den også...

Har ikke funnet mørkere hudfargede kantløse truser heller...

Uten truse tror jeg ikke blir aktuelt denne gangen.

Skrevet

Hva med å bruke en sånn hudfarget hold in-sak/bodyshape (eller hva det heter) som starter rett under bh'en og slutter ned på lårene (den er som en kort tights nederst). Da får du ikke noe skille, i hvert fall.

• Liker 3
Skrevet

Ville prøvd heldekkende bodyshape, slik en annen her foreslår, eller et fotsidt underskjørt. Da bør du trekke underskjørtet helt oppunde rbh'en, slik at ikke midjekanten på det vises.

Skrevet

Problemet er at fargen skinner gjennom og man ser derfor konturene av alt, selv om det er kantløst og alt det der... Til tross for hudfarget...

Så det ville jo vist at den slutter nede på lårene...?

Skrevet

Underkjole?

Anonymous poster hash: 9ebfb...054
Skrevet

Ny kjole.

Anonymous poster hash: 9d9e9...730
  • Liker 4
Skrevet

Har du prøvd de sømløse trusene de har på Cubus? De er i "hudfarge"? :) Mulig de kan funke

Problemet er at fargen skinner gjennom og man ser derfor konturene av alt, selv om det er kantløst og alt det der... Til tross for hudfarget...

Så det ville jo vist at den slutter nede på lårene...?

prøv de sømløse trusene de har på Cubus? Husker ikke merket, men det er både i svart og hvitt og hudfarge. Og de er fantastiske å ha på!

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd de sømløse trusene de har på Cubus? De er i "hudfarge"? :) Mulig de kan funke

prøv de sømløse trusene de har på Cubus? Husker ikke merket, men det er både i svart og hvitt og hudfarge. Og de er fantastiske å ha på!

tror du mener de sloggi seamless, og de hadde vel ts prøvd..

Skrevet

Mulig å få sydd ekstra stoff bak også?

• Liker 1
Skrevet

Er kjolen såpass tynn i stoffet, ville jeg gått for en fotsid underkjole. Da vil kjolen også falle penere mot bakken.

• Liker 4
Skrevet

Vil prøve med underskjørt, men har ikke mulighet før neste uke, så lurte derfor på om noen hadde lignende erfaringer.

Har prøvd med sloggy sine kantløse også, men ironisk nok alt vises, utenom kanten). Den hudfargede blir litt for lys mot min hud, muligens det er derfor. Det beste hittil, er en liten hudfarget g-streng med bare en tynn strek rundt, men den vises jo den også...

Har ikke funnet mørkere hudfargede kantløse truser heller...

Uten truse tror jeg ikke blir aktuelt denne gangen.

Sier dette i en spørrende tone (ikke på en frekk måte ;)) ; så du ikke dette da du prøvde kjolen første gangen? Hva hadde du på deg av undertøy den gangen? Det høres jo ganske ekstremt ut at et stoff er SÅ gjennomsiktig.

• Liker 2
Skrevet

tror du mener de sloggi seamless, og de hadde vel ts prøvd..

Ah, det var det ja! Men de finnes i g-streng og, har jeg sett :) Mulig det er bedre enn hotpants-versjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...