Gjest anonym Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Noen som kjenner seg igjen? Nå er det en måned siden eksen slo opp, og jeg er fremdeles forelsket i han. Han bor mye i tankene mine fortsatt, og jeg føler jeg aldri skal finne en som jeg vil føle for så mye som han. Er sinnsykt vondt å ha det slik. Også går jeg å tenker på: nå koser han seg med en annen dame.... osv... Føler meg helt psyko som tenker slik.... Han tok intiativet mellom oss, og ledet meg inn i forelskelsen føler jeg. Også slo han opp. Han fortalte at han ikke hadde noen forelskelsesfølelser for meg i det hele tatt, og da er det ekstra rart og vanskelig å sitte med de følelsene etterpå. Noen sier : Hvorfor skal du være forelsket i han når han ikke føler noe for deg, er det ikke bare å glemme han? Men veldig lett for de og si. Det er ikke så lett. Av og til har jeg tyngre dager, der jeg tenker på han. Av og til så føler jeg meg bedre. Noen som kjenner seg igjen, og har tips på hvordan håndtere tankene? Noen som vet hvor vondt det er å ha en eks som ikke føler samme følelsene tilbake, også går en selv rundt forelsket...?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Noen som kjenner seg igjen? Nå er det en måned siden eksen slo opp, og jeg er fremdeles forelsket i han. Han bor mye i tankene mine fortsatt, og jeg føler jeg aldri skal finne en som jeg vil føle for så mye som han. Er sinnsykt vondt å ha det slik. Også går jeg å tenker på: nå koser han seg med en annen dame.... osv... Føler meg helt psyko som tenker slik.... 1)Han tok intiativet mellom oss, og ledet meg inn i forelskelsen føler jeg. Også slo han opp. 2)Han fortalte at han ikke hadde noen forelskelsesfølelser for meg i det hele tatt, og da er det ekstra rart og vanskelig å sitte med de følelsene etterpå. Noen sier : Hvorfor skal du være forelsket i han når han ikke føler noe for deg, er det ikke bare å glemme han? Men veldig lett for de og si. Det er ikke så lett. Av og til har jeg tyngre dager, der jeg tenker på han. Av og til så føler jeg meg bedre. 3) Noen som kjenner seg igjen, og har tips på hvordan håndtere tankene? Noen som vet hvor vondt det er å ha en eks som ikke føler samme følelsene tilbake, også går en selv rundt forelsket...? 1)Hvordan ledet han deg inn i forelskelsen? Sa han ting som han ikke mente? Hvor lenge var dere sammen? 2) Sa han dette når han slo opp? Sa han hvorfor han hadde vært sammen med deg? 3) Prøv å si til deg selv at dette er er ingen vits i å ha kjærlighetssorg over, da han ikke var slik som han latet som. Tenk på han som en drittsekk, dersom han ga inntrykk av å ha følelser for deg, uten å ha de følelsene. Du har egentlig ikke tapt noen ting, fordi følelsene var jo ikke der fra hans side! Det var som en en illusjon. Men jeg forstår deg, at det er vanskelig for det. Klem til deg ------------------------ Er han en player, kanskje? Var dere til sengs? Gjorde han det slutt etter 1. gangs sex?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Noen som kjenner seg igjen? Nå er det en måned siden eksen slo opp, og jeg er fremdeles forelsket i han. Han bor mye i tankene mine fortsatt, og jeg føler jeg aldri skal finne en som jeg vil føle for så mye som han. Er sinnsykt vondt å ha det slik. Også går jeg å tenker på: nå koser han seg med en annen dame.... osv... Føler meg helt psyko som tenker slik.... Det er forelskelsesfølelser du snakker om? Jeg kan love deg at en dyp kjærlighet er mye mer enn en fortelskelse når vi snakker om følelser. Du vil forelske deg igjen, og du vil nok også føle en dyp kjærlighet for noen. Prøv å jag bort tankene om han, ikke dyrk kjærlighetssorgen, fra hans side var det ikke følelser noen gang. Kom deg ut og gjør trivelige ting sammen med venninner og venner og familie.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Det er mange mange tråder om det her. Ta deg tid til å lese og gjerne mange år tilbake i tid, da tro jeg du skal komme deg fort over sorgen. Anonymous poster hash: 863d5...628
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Uff det der er så vanskelig. Jeg er i samme situasjon selv. Tenker fortsatt konstant på min ex, selv etter 6 mnd. For min del hjelper det ikke å finne på ting med venner da jeg bare føler meg dritt og ulykkelig uansett, men kanskje det hjelper for deg ts. Jeg kommer aldri over dette her virker det som Anonymous poster hash: 798b4...d8e
Gjest trådstarter Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Jeg er sånn som deg. Jeg kan finne på andre ting sammen med venner men han bor fortsatt i hodet. I går fant jeg på noe med en kamerat jeg treffer litt nå, og jeg håpet da at han forsvant ut av hodet.... Ufffff men alt jeg tenkte på var eksen... Er sårt for vi møttes en del også tilslutt forlot han meg uten en forklaring på en måte..... Til tider går det bedre men tror savnet etter en jeg virkelig føler for gjør at jeg tar dette tungt. Er ikke lett å finne en match. Ja slikt er vondt.... Også er det så rart å tenke på at han aldri følte noe og ikke gjør...ekkel tanke det og uff
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Uten en forklaring....... bortsett fra en daglig en i et halvt år, om ikke lengre.
Gjest trådstarter Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Kjærlighetssorg er ihvertfall ikke lett, komplisert
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #9 Skrevet 14. september 2013 Næ, forklaring er det dårlig med her og. Fikk ikke høre annet enn "jeg gidder ikke være sammen med deg mer". Jeg kommer fortsatt ikke over den altså. Er såpass skadet av bruddet at jeg nok kommer til å være singel resten av livet. Er ikke vits å bli sammen med noen for man blir jo bare dumpa uansett så.. Skulle ønske jeg ikke hadde følelser, sånn som menn. De må ha det så greit! Anonymous poster hash: 798b4...d8e 1
Gjest trådstarter Skrevet 14. september 2013 #10 Skrevet 14. september 2013 Sånn har jeg det også. Jeg ser ikke for meg det å finne en mann for livet.... Tipper jeg kommer til å bli alene for finner jeg en jeg liker så dumpet han meg og sårer meg uansett før eller siden, sånn har jeg hatt det hele veien. Nå er det en måned siden jeg ble dumpet av en jeg var superforelska i. Slikt er vondt ja, og godt å snakke om det med andre som føler det på samme måte.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #11 Skrevet 14. september 2013 Næ, forklaring er det dårlig med her og. Fikk ikke høre annet enn "jeg gidder ikke være sammen med deg mer". Jeg kommer fortsatt ikke over den altså. Er såpass skadet av bruddet at jeg nok kommer til å være singel resten av livet. Er ikke vits å bli sammen med noen for man blir jo bare dumpa uansett så.. Skulle ønske jeg ikke hadde følelser, sånn som menn. De må ha det så greit! Anonymous poster hash: 798b4...d8e Å bli dumpet er jo kjipt da. Det er jo den ultimate avvisningen tross alt. Men hva er dette dramaet ditt bestående av da liksom? Er det hele bare et spill for publikum?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #12 Skrevet 14. september 2013 Å bli dumpet er jo kjipt da. Det er jo den ultimate avvisningen tross alt. Men hva er dette dramaet ditt bestående av da liksom? Er det hele bare et spill for publikum? Vel det er jo egentlig ikke noe drama sånn sett! Har ikke snakket med exen siden det ble slutt. Vet bare han dumpet meg til fordel for en tøs så takk for den.. Er bare at jeg ikke kommer over det han gjorde og det er jo dumt egentlig. Burde i teorien være lett å komme over en som er så ufattelig kjip og ufølsom og behandler damer som barbiedokker man bytter ut når man er lei. Hva er din story? Anonymous poster hash: 798b4...d8e
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #13 Skrevet 14. september 2013 Vel det er jo egentlig ikke noe drama sånn sett! Har ikke snakket med exen siden det ble slutt. Vet bare han dumpet meg til fordel for en tøs så takk for den.. Er bare at jeg ikke kommer over det han gjorde og det er jo dumt egentlig. Burde i teorien være lett å komme over en som er så ufattelig kjip og ufølsom og behandler damer som barbiedokker man bytter ut når man er lei. Hva er din story?Anonymous poster hash: 798b4...d8e Vel. Det hørtes ut litt ut som drama i mine ører! Men folk bearbeider jo ting forskjellig. Og min story? Min story er bestående av at jeg gjorde min livs største tabbe, men så er jeg og smertelig klar over dét, men jeg får ikke lov å angre og få gjøre det bedre igjen evt, fordi jeg gjorde den tabben i utgangspunktet. Så det hele ble en ond sirkel og en lang historie, så takk for den.. Og noen ganger det fornuftig å bytte ut noen hvis det blir i en stor grad mer ødeleggende, enn produktivt. Spør hvem som helst. Og barbiedukker og dollejenter som ikke kan tenke på egengånd kan være slitsom og ja.
kareen Skrevet 14. september 2013 #14 Skrevet 14. september 2013 Vel det er jo egentlig ikke noe drama sånn sett! Har ikke snakket med exen siden det ble slutt. Vet bare han dumpet meg til fordel for en tøs så takk for den.. Er bare at jeg ikke kommer over det han gjorde og det er jo dumt egentlig. Burde i teorien være lett å komme over en som er så ufattelig kjip og ufølsom og behandler damer som barbiedokker man bytter ut når man er lei. Hva er din story? Anonymous poster hash: 798b4...d8e Samme greia her. Eksen min la seg etter jenter på jobben og fikk napp. Dumpa meg. Hvorfor har vi følelser for drittsekker? Henger ikke på greip evolusjonsmessig! 1
Gjest trådstarter Skrevet 15. september 2013 #15 Skrevet 15. september 2013 Er ikke lett slike ting. Er noen kjærlighetssorger en aldri kommer over og. Husker det var en jeg harde kjærlighetssorg til i flere år. Men han var med å pleie den og, for når jeg følte meg ovenpå igjen meldte han seg og sårer meg hele tiden videre. Han bodde 100 mil fra meg, så jeg gikk å innbille meg at han egentlig var superforelska i meg, og pga boavstand trodde jeg at han var fortvilt. Men sannheten er gjerne at han driter langt i meg. Jeg føler meg egentlig ferdig med han nå. Men nå er det han som dumpet med for en måned som jeg kunne ønske kom tilbake. Jeg prøver å jobbe meg ut av sorgen med å være ekstremt aktiv og med å prøve å være robot. Men føler at jeg er syk av sorgen og da lever jeg helt rart pga det. Huff nei ikke lett... Du som sier det har gått seks måneder og du kjenner det ennå, det kjenner jeg meg absolutt igjen i. Det er ikke lett. De sier : det er vanskelig å bli dumpet, men vanskelig å dumpe og. Er nok ikke lett noe av det men enkelte menn kan virke så tankeløse og ufølsomme...,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå