Gjest Elastica Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg ble jaggu litt inspirert av tråden Høstens ønskeliste, og tenkte vi kunne lage en liste over perfekt basisklær. Hva man allerede har og hva man ønsker seg. Jeg begynner. Har: Den perfekte skinnjakken, fra Nolita, i sin tid kjøpt på Come as you are. Dessverre er den mørke, mørke brun og ikke sort. Kanskje ikke helt perfekt likevel, da. :snufs: Perfekte sorte støvletter, fra The last Conspiracy. LDB - flere som jeg elsker og bruker ved passende anledninger. Ønsker meg slangeskinnspumps. Og en kul skinntights. Liker å tro at det er klassisk og varer i mange år. Du da?
Gjest Elastica Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 (endret) Ingen? Endret 16. september 2013 av Elastica
goldenchanel Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Burberry trench Sorte "ridestøvler" fra Prada Ønsker meg: Den perfekte skinnjakken, som skal være uten lommer og i et sexy snitt Lave ridesko, som kan brukes til alt Brune skinnhandsker i flettet lær
Wonders Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 (endret) Har; Burberry trench Sorte gummitøvler fra Louis Vouitton i høy modell og lave støvler fra Burberry, med skikkelig god såle. Stort varmt sjal fra Louis Vuitton i svart og sølv. Masse kjoler og topper fra Coast Glatte tykke strømpebukser fra H&M og andre steder. Elsker strømpebukser. Mangler; en hatt/hodeplagg til regnhversdager som i dag. Må gå til Sorgenvinge eller hva den heter på Glasmagasinet å titte... Ei utekåpe som ikke lett nupper og er stilig/varm. Overgangskåpe. Jeg hadde en slik en med knyting i livet, uten knapper osv. Men jeg ble litt lei av det retoriske spørsmålet til samboeren; "Skal du ha på deg den Tae Kwon Do jakka igjen?" Endret 16. september 2013 av Wonders 2
Gjest Lille-pus Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Den absolutt perfekte v-genser i tynn merinoull, i en dyp rød, klassisk farve. Slim fit, figurformet og helt vidundelig. Hatt min i 4 år nå... og 'jada' den er et John Smedley produkt.
FantasDick Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Jeg hadde en slik en med knyting i livet, uten knapper osv. Men jeg ble litt lei av det retoriske spørsmålet til samboeren; "Skal du ha på deg den Tae Kwon Do jakka igjen?"
Wonders Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 "Jævla dust", svarte jeg mutt. Å knytte sammen hardt i livet når vi gikk ut. Når jeg kvittet meg med den var han glad, han slapp å hjelpe meg å ta opp blåknuten jeg hadde knytt i sinne. 3
Gjest Tigress Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Har: svart drakt med kort jakke og blyantskjørt silkebluser til bruk i drakta LBDs til ulik bruk sumarkjole av nøytral kvalitet som går til pumps eller flipflops nøytral svart kåpe Burberry trenchcoat nude pumps med stilletthæl svart pumps med stiletthæl nøytrale beige sandalar kvite sandalar svart dressbukse svart kashmirgenser med v-hals eit par jeans som sit perfekt svart cardi som går til alt eitt silkeskjerf av perfekt kvalitet kashmirskjerf beige veske svart veske svart undertøyssett som sit perfekt silkeunderkjolar svarte støvlettar som går til alt Manglar: hudfarga undertøyssett som sit perfekt
Hottrio Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Har: svart drakt med kort jakke og blyantskjørt silkebluser til bruk i drakta LBDs til ulik bruk sumarkjole av nøytral kvalitet som går til pumps eller flipflops nøytral svart kåpe Burberry trenchcoat nude pumps med stilletthæl svart pumps med stiletthæl nøytrale beige sandalar kvite sandalar svart dressbukse svart kashmirgenser med v-hals eit par jeans som sit perfekt svart cardi som går til alt eitt silkeskjerf av perfekt kvalitet kashmirskjerf beige veske svart veske svart undertøyssett som sit perfekt silkeunderkjolar svarte støvlettar som går til alt Manglar: hudfarga undertøyssett som sit perfekt Høres veeeldig bra ut! Til og med silkeunderkjoler. Skulle likt å få titte på garderoben din altså . 1
Gjest Tigress Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 Høres veeeldig bra ut! Til og med silkeunderkjoler. Skulle likt å få titte på garderoben din altså . Det meste anna eg har er relativt uinteressant. Ikkje minst brukar eg mest dei andre kleda, det eg brukar mest er cardien, støvlettane og silkeunderkjolane som eg alltid brukar under kjolar. Men eg er sjeldan i beita for kva eg skal ha på meg, for å seie det slik. Som oftast vil eg planleggje antrekket for ein fest eller liknande, men om det brått dukkar opp eit eller anna som krev at eg berre ser nøytralt bra ut har eg alltid noko. Eg har samla basisklede av god kvalitet i fleire år, derav lista.
Kicki_90 Skrevet 17. september 2013 #11 Skrevet 17. september 2013 Har: Sort skinnjakke med et tidløst snitt Grå dressjakke i ull fra Gant Sort jeans fra MAC med smale ben Hvit og sort linkjole, knelange, som kan brukes i de fleste sammenhenger Sorte pumps, med 10 cm hæl og litt platå (0,5 cm), glatt semsket skinn med slangeskinnsimitasjon på tuppen, hælen og platådelen. Sorte sandaler med stiletthæl, ca 8 cm. Marineblått pencilskirt LBD, med lange ermer, helblonde Skinnvesker i sort og brunt Vil ha: Marineblå ullgenser med v-hals som ikke nupper, figursydd som ikke klenger seg på kroppen Lyseblå skjorte i klassisk snitt LBD i klassisk snitt i tykt stoff uten ermer Marineblå omslagskjole i mykt, godt stoff som ikke lager valker. Nude pumps i skinn Klassisk klokke med skinnreim Sort dressjakke som ikke nupper eller tiltrekker seg støv (oppgitt over eksisterende jakke i skapet) Sikkert mer jeg egentlig vil ha, men kommer ikke på noe akkurat nå
Gjest Tigress Skrevet 17. september 2013 #12 Skrevet 17. september 2013 Eg kom på at eg også har: svart aftenkjole grått ullskjørt (som verkeleg er ufatteleg mykje meir praktisk enn ein skulle tru) draktklokke penklokke pene hansker skinnjakke ønsker meg: enkel, kvit skjorte
Wonders Skrevet 17. september 2013 #13 Skrevet 17. september 2013 ser alltid etter en hvit pen skjorte også. Veldig vanskelig å finne noen som ikke er gjennomsiktige med detaljer.
Gjest Asti Skrevet 17. september 2013 #14 Skrevet 17. september 2013 (endret) .... Endret 26. november 2013 av Asti
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #15 Skrevet 17. september 2013 Hva er LDB? Anonymous poster hash: 4508e...071
Gjest Asti Skrevet 17. september 2013 #16 Skrevet 17. september 2013 (endret) Endret 25. februar 2015 av Asti
Gjest Elastica Skrevet 17. september 2013 #17 Skrevet 17. september 2013 Jeg slenger på litt flere ting, jeg. Flere blå jeans som sitter perfekt Hvite skjorter, hvertfall 2-3 stykker som passer de fleste anledninger Sort trench 2 stk vinterjakker som varer i mange år Kardigans i sort, grått og mørkeblått Sort silkebluse med hvite prikker fra Tara Jarmon som jeg har hatt og brukt i mange år Sort dressjakke Grå dressjakke Blå dressjakke Nok skjerf på en stund Sort clutch (Mulberry) Gull clutch (Max Mara) - med sko Sølv clutch (Mulberry Sølv pensko fra LK Bennett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå