AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg har hatt blødninger i 4 dager nå, det har vert rosa, men siden i går har det vert friskt rødt blod. Ingen klumper, men litt spotting. Jeg vet at det ikke er noe å gjøre, men ville så gjerne ha fått sjekket, men det er helg og ingen ultralydklinikker privat som er åpent. Hva ville dere gjort? Tips? Anonymous poster hash: 4f700...78c
Silfen Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Du må nok bare vente til over helgen. Som du sier er det ikke noe å gjøre. Ring legen din mandag og be om henvisning.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Jeg har hatt blødninger nå i uke 7, det var rosa noen dager, også var det rødt en dag, Gikk til legen men hun sa bare at det er ganske vanlig, og siden jeg blør så pass lite (nok med truseinnlegg, trenger ikke bind) og har ikke smerter - så er det nok bare en kapillar som sprakk mens livmor vokser, og ikke noe å være redd for. Dethøres ut som du har noe av det samme, så du trenger antaglivis ikke å bekymre deg. Anonymous poster hash: 0e84a...68a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå