AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Hva gjør jeg? Han forlanger riming hele tiden, og ikke er ræva helt rein heller. Hva gjør jeg, og hvd si nei på en fin måte? Nå rhan rimer meg, klager han alltid på at ræva mi ikke er helt rein, og at tunga derfor ikke kan jobbe innom rævringen . Snakk om urettferdig jævel. Hva gjør jeg? Hilsen Fortvilet og kåt Anonymous poster hash: 189ed...f62
Adhara Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Si det som det er til. Enkelt og greit 2
Gjest Lille-pus Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Høres ikke ut som samarbeidsklimaet er spesielt bra hos dere... Høres ut som du underkaster deg hele tiden, og ikke tør/vil/kan/våger ta opp temaet. I et normalt, åpent forhold er det ikke slik.. der kan man snakke sammen og le av ting. Det høres ikke ut som dere overhodet har et slikt forhold. Han må, som 'irrlys' så korrekt sier, snakkes med.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Aldri om jeg ville ha slikket noen i rævhullet, fullt av hår og skjitlukt... Men; du kan bare si nei. En skal ikke behøve å innlate seg med noe en ikke er komfortabel med i senga. Evt be han vaske seg godt før du gjør det. Menn har ofte masse hår i hekken som har rester av avføring i seg, og det er absolutt ikke bra å slikke i seg E-Coli bakterier... Anonymous poster hash: 37531...d82 6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 æsj, hva er det med folk, drive og slikke hverandre i rumpa Anonymous poster hash: 4caf2...25f 6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Dyr.Anonymous poster hash: e6e6b...2de 6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 æsj, hva er det med folk, drive og slikke hverandre i rumpa Anonymous poster hash: 4caf2...25f Bikkjeeiere... Anonymous poster hash: 01a02...a5a 1
Gjest bråkar Skrevet 14. september 2013 #9 Skrevet 14. september 2013 Herregud. Dusjer dere ikke? Hva gjør jeg? Han forlanger riming hele tiden, og ikke er ræva helt rein heller. Hva gjør jeg, og hvd si nei på en fin måte? Nå rhan rimer meg, klager han alltid på at ræva mi ikke er helt rein, og at tunga derfor ikke kan jobbe innom rævringen . Snakk om urettferdig jævel. Hva gjør jeg? Hilsen Fortvilet og kåt Anonymous poster hash: 189ed...f62
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 Herregud. Dusjer dere ikke? Eh, uansett hvor mye du dusjer så fjerner du ikke e-colien. Du får i deg masse småpartikler med avføring når du putter tunga di der. Skjønner ikke at folk synes det der er så digg? Veldig spesielt, spør du meg. Anonymous poster hash: 19e41...5b0 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 Eh, uansett hvor mye du dusjer så fjerner du ikke e-colien. Du får i deg masse småpartikler med avføring når du putter tunga di der. Skjønner ikke at folk synes det der er så digg? Veldig spesielt, spør du meg. Anonymous poster hash: 19e41...5b0 Du trenger ikke å skjønne det heller. Bare godta at slik er det. Anonymous poster hash: 24850...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå