AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Hei. Når kjæresten drikker sprit så blir han den drittsekken mot meg, kaller meg ting, sier jeg skal reise, sier at kompisene hannes ikke liker meg og de synes jeg er den bitchen osv... Han kan skyve meg unna, lar meg stå alene, komme med trusler om å slå opp osv... Kommer ikke på alt nå for jeg er litt frustrert etter en samtale hvor han bedde meg reise til helvette, nettopp fordi han har drukket sprit.. jeg trudde det med sprit drikkingen var kun når jeg ikke var der, men nå når han ringte meg så bedde han meg om å reise uten grunn.... kun pga SPRIT! Når han drikke øl så er han en helt annen person, da er han den som bryr seg, viser meg at han er glad i meg og viser meg frem irriterende at det skal være sånn! hva skal jeg gjøre før at han kan oppføre seg mot meg? han ødelegger alle kveldene på byen når vi er ute i lag, er aldri noe koselig fordi det ender opp med at han er den drittsekken mot meg... er det noen som har det likt å kan komme med tips om hva dere har gjort med det? Anonymous poster hash: 05112...e8b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Kun pga sprit? Nei. Ingen som ikke mener disse tingene sier dem kun pga sprit. Anonymous poster hash: 822a8...8e0 12
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 TS her: fikk ikke skrevet alt jeg ville... Jeg blir veldig lei meg hver gang, har prøvd å snakke med han om det men virker ikke som om han tar det seriøst nokk. han sier han blir trøtt av øl og at da blir det kjedelig for han å gå ut på byen.. Jeg har gitt han så masse sjangser til å vise at han kan oppføre seg men han klarer det aldri så lenge det er sprit inni bilde. Han skulle bare vist hvor mye dette går inn på meg, hvor mye det sliter på meg å måtte være barnevakt for sin egen kjæreste fordi han blir for full... Trossalt i at han blir en drittsekk mot meg så overser jeg det der og da å tar han med meg hjem, men jeg er kjempe lei dette og føler at han burde forstå dette. Til og med en kompis av han har sagt i fra at hei, du kan ikke drikke sprit. du blir ekkel og frekk mot kjæresten din og det fortjener hun ikke. Det er veldig irriterende at hver gang vi er ut på byen må jeg være barnevakt for en idiot som drikker seg så full at jeg ikke eksisterer for han en gang.. måtte bare få dette ut fordi jeg blir så sint.. Han har ringt meg flere ganger nå for å be om unnskyldning men jeg årker ikke høre på det fylla snakket hannes, så venter til i morgen.. Anonymous poster hash: 05112...e8b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Kun pga sprit? Nei. Ingen som ikke mener disse tingene sier dem kun pga sprit. Anonymous poster hash: 822a8...8e0 Ja, jeg føler det sånn.. Når han ikke drikker sprit så er han jo så grei og ha med å gjøre? da føler jeg at jeg eksisterer for han og føler meg godt tatt vare på. hva kan det da komme av vist det ikke er spriten? hvorfor oppfører han seg sånn mot meg da? ;o Anonymous poster hash: 05112...e8b
Red-Ruby Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 (endret) Det finnes ingen unnskyldninger, jeg hadde aldri godtatt det der. Jeg har veldig lite tro på "fylla har skylda", klart det,man kan dumme seg ut litt ekstra, men å forandre seg helt, og behandle deg på denne måten er ikke ok. Jeg ser dessverre ingen solskinnshistorie her. Jeg hadde enten forlatt han eller (og det bare hvis jeg virkelig likte han)fått han til å slutte å drikke. Rett og slett. Greier du ikke å drikke, så fortjener du det ikke heller. Du må egentlig bli litt tøffere ts. Se han i øynene og fortell han hva du er verdt. Og det er mer enn dette her. Tenk på alle de gutta som hadde behandlet deg så mye bedre, som du fortjener. Endret 14. september 2013 av Butterscotch 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Det finnes ingen unnskyldninger, jeg hadde aldri godtatt det der. Jeg har veldig lite tro på "fylla har skylda", klart det,man kan dumme seg ut litt ekstra, men å forandre seg helt, og behandle deg på denne måten er ikke ok. Jeg ser dessverre ingen solskinnshistorie her. Jeg hadde enten forlatt han eller (og det bare hvis jeg virkelig likte han)fått han til å slutte å drikke. Rett og slett. Greier du ikke å drikke, så fortjener du det ikke heller. Du må egentlig bli litt tøffere ts. Se han i øynene og fortell han hva du er verdt. Og det er mer enn dette her. Tenk på alle de gutta som hadde behandlet deg så mye bedre, som du fortjener. Nei du har vell rett der. Nei jeg føler heller ikke det er rett, det er slitsomt for meg. føler meg som en barnevakt for en voksen mann.. pluss at jeg føler jeg må bare godta all dritten og hvordan han behandler meg ute når jeg egentlig ikke synes det er nokka greit. Ja jeg er ikke tøff når det gjelder slike ting. det er litt tøft synes jeg å skal fortelle hva han skal gjøre eller ikke gjøre.. :oo Anonymous poster hash: 05112...e8b
Gjest SweetSunshine Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Det hadde jeg ALDRI funnet meg i. Hvis han gjentatte ganger har behandlet deg på denne måten uten å gjøre noe med det så er han en (beklager å si dette) en drittsekk som jeg aldri ikke ville hatt som min nærmeste.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Det hadde jeg ALDRI funnet meg i. Hvis han gjentatte ganger har behandlet deg på denne måten uten å gjøre noe med det så er han en (beklager å si dette) en drittsekk som jeg aldri ikke ville hatt som min nærmeste. Ja, han er en drittsekk når han drikker. det er kjempe slitsomt og jeg kjenner meg kjempe lei! Han er til og med en drittsekk når han ringer meg å.... ber meg reise og truer med å slå opp osv.. UTRULIG slitsomt.. Anonymous poster hash: 05112...e8b
Gjest SweetSunshine Skrevet 14. september 2013 #9 Skrevet 14. september 2013 Ja, han er en drittsekk når han drikker. det er kjempe slitsomt og jeg kjenner meg kjempe lei!Han er til og med en drittsekk når han ringer meg å.... ber meg reise og truer med å slå opp osv..UTRULIG slitsomt.. Anonymous poster hash: 05112...e8b ...Da hadde jeg tatt han på ordet!
Gjest SweetSunshine Skrevet 14. september 2013 #10 Skrevet 14. september 2013 (...Men ikke gjør noe mer i natt uansett. Det hjelper lite å diskutere med fulle folk. Prøv å få deg litt søvn og så ser du hva du ønsker imorgen )
Yzma Skrevet 14. september 2013 #11 Skrevet 14. september 2013 Gi han ett ultimatum. Enten slutter han å drikke sprit, eller så dumper du han. Du behøver ikke og burde ikke finne deg i det. Han må innse alvoret. 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #12 Skrevet 14. september 2013 (...Men ikke gjør noe mer i natt uansett. Det hjelper lite å diskutere med fulle folk. Prøv å få deg litt søvn og så ser du hva du ønsker imorgen ) Hehe nei skal få meg litt søvn og roe ned litt.. hehe tuusen takk for all hjelp! e så godt å gå hjelp fra dokker <3 Anonymous poster hash: 05112...e8b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #13 Skrevet 14. september 2013 Gi han ett ultimatum. Enten slutter han å drikke sprit, eller så dumper du han. Du behøver ikke og burde ikke finne deg i det. Han må innse alvoret. Jepp! jeg skal gjøre det i morgen når han er edru... for nå er han full og en drittsekk igjenn.. ;s Anonymous poster hash: 05112...e8b
waco Skrevet 14. september 2013 #14 Skrevet 14. september 2013 Fordelen med å være full er at da kan man si det man mener og å være den man har lyst til. Hadde han kjæresten din vært glad i deg, ja da hadde han jo selvfølgelig vært det på fylla og. Sagt pene ting til deg, vist interesse, forsøkt å klådd, alle ting fulle menn gjør når de er glad i jenter. Er en mann ikke glad i dama, nei da er han en drittsekk da, - eller han har lyst til å drikke brennevin for å være en drittsekk, for da kan han være stygg og ekkel og samtidig kose seg og nyte hånen og leke med mobbingen. Har du tenkt på at kjæresten din er skadelysten og samtidig drikker brennevin? Han kunne jo likegjerne vært snill og grei på brennevin. Spandabel og glad? Kanskje han er det på andre jenter, - og hvis det skulle være sånn at fyren er verdens greieste mot andre mennesker når han drikker brennevin og bare slem mot deg - ja d er det ikke bare brennevinet, men også lysten til å være et dårlig menneske. Mange drikker for å si hva dem mener og for å være den man har lyst til. 5
waco Skrevet 14. september 2013 #15 Skrevet 14. september 2013 Jepp! jeg skal gjøre det i morgen når han er edru... for nå er han full og en drittsekk igjenn.. ;s Anonymous poster hash: 05112...e8b Du må jo spørre ham hvorfor han liker å drikke? Tenk om det er hans eneste anledning til å være et dårlig menneske da? Hva skal han gjøre da? Hva om han liker å drikke fordi da kan han være hånlig? At det å være hånlig og drittsekk også er motivet for å drikke? Hva skal en gjøre da? En som drikker avslører seg selv ved å vise hvem den har lyst til å være. Det er ikke noe vanskeligere å være kul og snill på fylla som å være et dårlig og stygt mennske. Så spørsmålet er ikke hvorfor han drikker, men hvorfor han har lyst til å drikke for å være et dårlig menneske? Får han ikke til å være et dårlig menneske når han er edru? - fordi da er han bestandig så snill?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #16 Skrevet 14. september 2013 Hei.. Ja nei dette er vanskelig og rart.. Når du sier det på den måte så stikker det i meg og føles veldig ubehagelig om det er dette han kun vil oppnå. Men han er jo grei med de andre, det er kun meg han er en drittsekk mot... De andre er han så hyggelig med og danser med dem, henger med dem, mens jeg eksisterer ikke for han ::Anonymous poster hash: 05112...e8b
Longgone Skrevet 14. september 2013 #17 Skrevet 14. september 2013 Kan han ikke bare slutte å drikke sprit? Jeg tåler heller ikke sprit og blir fæl når jeg drikker det, derfor lar jeg vær.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #18 Skrevet 14. september 2013 Jepp skal ta dette opp med han i dag og fortelle at nå har jeg tollerert nokk.. Er kjempe lei å bli behandlet sånn men ønsker jo å være med han fordi jeg trives med han utenom når han blir sånn i fylla..Anonymous poster hash: 05112...e8b
Kjempeliten Skrevet 14. september 2013 #19 Skrevet 14. september 2013 Neste gang han ringer på fylla og vil slå opp eller ber deg dra, så si okei. Den er grei. Legg på, og dra til en venninne eller til foreldrene dine. Når han da sannsynligvis dagen etter lurer på hvor du er så sier du at, han ba deg jo dra, og han ville jo ikke være sammen med deg lenger så da dro du. Om han begynner å unnskylde seg så får du spørre han om han ser konsekvensene i hva han driver med.. Og om det er verdt det? Og at neste gang han oppfører seg sånn så er det ingen vei tilbake. Gi han denne ene sjansen, men også klar beskjed om at hvis det gjentar seg så er det ha det bra. 2
Eriks Skrevet 14. september 2013 #20 Skrevet 14. september 2013 (endret) ... Er en mann ikke glad i dama, nei da er han en drittsekk da, - eller han har lyst til å drikke brennevin for å være en drittsekk, for da kan han være stygg og ekkel og samtidig kose seg og nyte hånen og leke med mobbingen. Har du tenkt på at kjæresten din er skadelysten og samtidig drikker brennevin? Han kunne jo likegjerne vært snill og grei på brennevin. Spandabel og glad? Kanskje han er det på andre jenter, - og hvis det skulle være sånn at fyren er verdens greieste mot andre mennesker når han drikker brennevin og bare slem mot deg - ja d er det ikke bare brennevinet, men også lysten til å være et dårlig menneske. Mange drikker for å si hva dem mener og for å være den man har lyst til. Om han blir stupfull av brennevin så er det ikke handlinger mannen kontrollerer. Tror du er på villspor her. Mest sannsynlig husker han selv ikke hvordan han var forrige natt engang. Hvordan kan han nyte mobbingen og håningen da? Jeg er enig i det mange skrev, at om man ikke finner seg i slik behandling må man gjøre noe, og da heller det mot ultimatum eller å få med vennene hans til å overtale han til å drikke andre typer (og mindre mengder) alkohol. Endret 14. september 2013 av Eriks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå