Gå til innhold

Hva skal jeg se etter i en mann? - er forvirret, hva synes dere er viktig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en mann for tiden.....

Jeg står liksom fast..... For oss damer er det så mye tilbud. Men denne mannen virker seriøs, hyggelig, oppegående og snill ut. Han deler en god del av mine interesser også, så jeg føler at alt det er topp. Eneste er at han er ca like høy som meg, jeg har jo foretrekkt menn som er høyere normalt sett...... ,I tillegg har han ikke barn og det har jeg.... Og han er jo nesten 40 så jeg synes det er rart.... Men egentlig mener jeg at det skal ikke bety så mye for det kan være mange grunner til det....

Jeg er så forvirret.... for den jeg hadde før han så ufattelig pen ut, og da blir jeg mer kresen..... Men av og til er det ikke bare et utseende som teller... Han er ser helt normal ut, men han har ikke det perfekte pene flotte utseende som han andre, og jeg liker den tiltrekningen jeg hadde der.. men der ble jeg dumpet.....

Men samtidig vil jeg ikke gi slipp på han, for jeg føler han virker ut som en hyggelig personlighet....... og føler meg vel sammen med han på veldig mange måter.

Hva ser dere etter i en mann? Og synes dere jeg bør gi slipp på han, eller forstår dere at det gjerne kan være galt for meg? Liker å få litt råd her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter ikke og tenker slik, for det trenger man stort sett ikke...er du forelsket eller ikke? Er du tiltrukket? Er det kjemi? Når det er riktig, så vet man det..

Selvsagt er det ting jeg vil ha i en fremtidig ektemann som kan defineres - utdannet, god jobb, ansvarsfull, riktig alder og deler mine verdier. Men det er flere menn som oppfyller disse kravene, langt færre jeg i tillegg deler humor med, interesser og sesuell tiltrekning.

Anonymous poster hash: f2742...566
Gjest trådstarter
Skrevet

Jeg liker alt med han. Eneste er den sexuelle tiltrekningen... Vi har ikke hatt sex, men jeg er usikker på om det med tiltrekning er riktig for jeg føler meg skeptisk om jeg føler nok tiltrekning. Fyren er helt okey å se på. Men kan være en grunn til at jeg er skeptisk og det kan være det at jeg ikke er over en eks....vet ikke... Men jeg har ikke lyst å dumpe fyren heller, for jeg vil gjerne se nærmere på om det kan fungere siden han er en utrolig trivelig person.

Skrevet

Jeg liker alt med han. Eneste er den sexuelle tiltrekningen... Vi har ikke hatt sex, men jeg er usikker på om det med tiltrekning er riktig for jeg føler meg skeptisk om jeg føler nok tiltrekning. Fyren er helt okey å se på. Men kan være en grunn til at jeg er skeptisk og det kan være det at jeg ikke er over en eks....vet ikke... Men jeg har ikke lyst å dumpe fyren heller, for jeg vil gjerne se nærmere på om det kan fungere siden han er en utrolig trivelig person.

Hva skal du med en mann? Menn er alltid en klamp om foten på kvinner, som hindrer kvinnene i å nå sitt fulle potensial som menneske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...