Gjest gjestgjest Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Hvordan ville du reagert hvis partneren din ikke kysset deg, eller hadde oralsex? Spesiellt i en begynnerfase i et forhold..... og plutselig leaver han deg og sier at det har ikke noe med det sexuelle og tiltrekningen å gjøre, men med personlighet og å passe sammen ellers..... Jeg opplevde dette, men jeg tenker at han mulig ikke kysset meg eller hadde oralsex av den grunn at han kan ha bare brukt meg og ikke ville binde seg til meg.... Det tenker jeg i ettertid..... Men av og til nedpsyker jeg meg selv og tenker: han kysset og hadde ikke oralsex fordi jeg rett og slett ikke var bra nok, og derfor dumpet han meg og..... Er ikke lett slike følelser....
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Var med en mann engang som ikke kysset, han sa han ikke likte det..sannheten var at han hadde ei anna dame.. Men det trenger ikke være tilfelle med din. Anonymous poster hash: 80a01...37b
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Og plutselig leaver han deg ? Hehe. Hvordan kommer du på dette?
Gjest Gjest1 Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Hvordan ville du reagert hvis partneren din ikke kysset deg, eller hadde oralsex? Spesiellt i en begynnerfase i et forhold..... og plutselig leaver han deg og sier at det har ikke noe med det sexuelle og tiltrekningen å gjøre, men med personlighet og å passe sammen ellers..... Jeg opplevde dette, men jeg tenker at han mulig ikke kysset meg eller hadde oralsex av den grunn at han kan ha bare brukt meg og ikke ville binde seg til meg.... Det tenker jeg i ettertid..... Men av og til nedpsyker jeg meg selv og tenker: han kysset og hadde ikke oralsex fordi jeg rett og slett ikke var bra nok, og derfor dumpet han meg og..... Er ikke lett slike følelser.... Hvor lenge datet dere før han sa dette? Jeg tenker at det kan være en annen i bildet, kanskje en eks eller noe.. en annen dame som egentlig er i tankene hans, og derfor klarer han ikke være helt der følelsesmessig med deg, har en følelse at kyss ofte er emosjonelt? Eller så kan det være at han rett og slett følte at dere ikke hadde rett kjemi. Det betyr ikke at det var noe med deg alene, men dere imellom. Har du kontakt med denne manne fremdeles?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå