Gjest Trådstarter Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 For litt siden ble jeg dumpet, mulig pga en eks som han ikke var ferdig med. Da jeg var sammen med han siste gangen ringte denne eksen, og han fortalte at han satt i bilen med en dame til henne..., og sa fornavnet mitt. Derretter spurte hun om de kunne snakke sammen om noe, og han sa ja. Jeg valgte å stole på han så jeg ville ikke mistenke at det var noe mer mellom de siden han sa at han var ferdig med tidligere forhold. Derretter hadde vi sex, og så ble han plutselig trykkende på mobilen før jeg måtte dra derfra.... Og så dumpet han meg.... Derretter så ser det ut til at de mulig har funnet hveandre på facebook... Det kan se slik ut.... Synes dere jeg er rar som får forferdelige følelser av denne situasjonen? Det er jo en eks, jeg burde jo godta at han har vært sammen med henne lengre enn han var med meg, og at han gjerne hadde sterkere følelser for henne.... Men samtidig så sliter jeg med å håndtere det inni meg.. Jeg aksepterer det, men jeg sliter med det..... Jeg ville jo han skulle føle for meg og ikke gå tilbake. Burde jeg unnskyldt han for det? Eller skjønner dere at jeg synes at han er en drittsekk og at han blir stemplet som det av meg?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 For litt siden ble jeg dumpet, mulig pga en eks som han ikke var ferdig med. Da jeg var sammen med han siste gangen ringte denne eksen, og han fortalte at han satt i bilen med en dame til henne..., og sa fornavnet mitt. Derretter spurte hun om de kunne snakke sammen om noe, og han sa ja. Jeg valgte å stole på han så jeg ville ikke mistenke at det var noe mer mellom de siden han sa at han var ferdig med tidligere forhold. Derretter hadde vi sex, og så ble han plutselig trykkende på mobilen før jeg måtte dra derfra.... Og så dumpet han meg.... Derretter så ser det ut til at de mulig har funnet hveandre på facebook... Det kan se slik ut.... Synes dere jeg er rar som får forferdelige følelser av denne situasjonen? Det er jo en eks, jeg burde jo godta at han har vært sammen med henne lengre enn han var med meg, og at han gjerne hadde sterkere følelser for henne.... Men samtidig så sliter jeg med å håndtere det inni meg.. Jeg aksepterer det, men jeg sliter med det..... Jeg ville jo han skulle føle for meg og ikke gå tilbake. Burde jeg unnskyldt han for det? Eller skjønner dere at jeg synes at han er en drittsekk og at han blir stemplet som det av meg? Hvor lang tid gikk det fra du begynte å date han til dere hadde sex? Visste du at eksen lurte i bakgrunnen? Dette er et tydelig tegn på hvor viktig det er å vente med sex fordi man vet ikke om den andre er klar følelsesmessig. Nå vet jeg ikke hvordan forholdet deres var, hvor lang tid dere datet osv, men jeg tror ikke jeg hadde likt hvis eksen til en fyr ringte ofte ..nå nevnte du ikke dette, men samtalen i bilen hadde gjort meg mistenksom..., og jeg tror ikke jeg hadde hatt sex med han etterpå, men det er jo lett å være etterpåklok..
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Skjønner godt du er frustrert og sinna. Han må da kunne være mann nok til å holde seg til en dame om gangen..noen menn er og blir duster..vær glad du er kvitt han, noe bedre venter på deg helt garantert :-)
Gjest Chloè Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Han er en drittsekk. Du har all rett til å føle det du føler. Han er egoistisk, som mange menn er når det kommer til forhold(kanskje vi burde lære noe av det). Det høres ut som om han visste veldig godt at han hadde følelser og ville tilbake til eksen når han hadde sex med deg,før han dumpet deg. Jeg hadde hvertfall følt meg brukt og sint
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 En jeg var på date med før jeg traff min mann omtalte fremdeles hans eks sine foreldre som svigers. Turn-off kan man si! Hvis du faktisk har blitt dumpet av han her, så er det vel ingen vits å dvele ved det? Det virker jo ikke som om at han er klar for ett nytt forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå