Gjest LeonDenAnonyme Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Jobber i en serivce butikk deltid, går på skole. er 20 år gammel gutt (MANN) som er hodestups forelska i ei dame som er hele 10 år eldre enn meg! ikke at hun vet det, men har sikkert lagt merke til det, hun kommer (pleide verfalll, ikke på en stund nå) komme innom butikken der jeg jobbet og jeg ble instant in love! Hva som gjorde vet jeg ikke, men gangene etter har jeg bare lengtet for og komme meg på jobb, søvnløse netter, depresejoner osv. Jeg er mekitg lei! skjelver hvergang hun kommer innom og hjerter flyr når jeg ser henne! jeg turde kun engang snakke med henne da spurte jeg hvor hun kom fra hun svarte og smilte , et smil jeg ALDRI vil glemme! men fra da så har det bare ikke gått videre ! Men spm er om hun føler det samme? en gang hun kjørte bort , så kikket hun i speilet og små stelte seg før hun kom inn i butiiken. betyr det noe??? vil hun være pen foran meg liksm?? hun kikket bort i bussholdplassen som jeg sto og ventet på bussen når hun kjørte forbi!`?? pliiis hjelp hva skal jeg gjøre?!!?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Be henne ut på en kopp kaffe el.l etter jobb neste gang du ser henne. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Det er liksm ikke så enkelt ! hun er 31 jeg 20! og ikke vet jeg sikker om hun er intressser??
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Det er liksm ikke så enkelt ! hun er 31 jeg 20! og ikke vet jeg sikker om hun er intressser?? Det er ikke så stor aldersforskjell egentlig, folk er forskjellige. Jeg er eldre enn henne, men alle tro jeg er mye yngre, også gutter, og jeg var lenge superforelska i en som var 12 år yngre enn meg! Han likte meg åg , men ble misforståelser....Tenker ennå på han , håper jeg får en sjanse med han igjen. Følte jeg hadde en sjanse, men pga at jeg datet en annen ( ikke sex ), var jeg ikke helt der når han vill kysse meg da han fulgte meg hjem, så jeg kind of avviste han, noe jeg angrer veldig på, selv om det nå er ett år siden! Huff, denne kjærligheten er ikke enkel! Men den har ingen alder, så bare vær deg selv, spør om hun vil ta en kaffe en dag!
Gjest gjesten Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Be henne ut på en kopp kaffe el.l etter jobb neste gang du ser henne. Lykke til! Om en ung mann hadde spurt meg om det ville jeg aldri klart å ta det seriøst og hadde mest sannsynlig smilt eller skøyet det bort. Er liksom ikke så vanlig med kaffekoppen på så ungë menn
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Jeg er på samme alder, og om jeg likte fyren så ville jeg sagt ja selv om han var ung. Om man passer sammen kommer litt an på hvordan man er, og er ikke alltid at alder har så mye å si.Anonymous poster hash: 22b11...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå