Gå til innhold

Sterke meninger om vaffeljern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kitchenaid sitt er veldig bra, men det koster deretter også.

Det er vel bare en motesak, å Kitchenaid sitt selges i utlandet også. Wilfa og Åviken er bra, om du ikke får tak i et gammalt Husqvarna gjerne fra 90-tallet og tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare en motesak, å Kitchenaid sitt selges i utlandet også. Wilfa og Åviken er bra, om du ikke får tak i et gammalt Husqvarna gjerne fra 90-tallet og tidligere.

Jeg vet de selges i utlandet. Jeg har kjøpt mitt i utlandet, men det er fremdeles et innmari godt vaffeljern. ;)

Skrevet

Problemet er at det lager sånne tykke vaffler

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vaffeljern er vaffeljern.

Mitt har 6 hjerter, for øvrig.

Anonymous poster hash: b52f3...4d1

Det har mitt også. Jeg har Wilfa, serienummer etc. vet jeg ikke akkurat nå. Jeg er meget fornøyd med dette vaffeljernet. Det har termostat (selvfølgelig), innstillbart fra 0-7, steker jevnt. Noe annet jeg synes er bra, er utformingen. Det er ikke plant, men skråner nedover mot midten. Det blir nesten ikke noe søl, det skjer vel bare hvis jeg heller i litt for mye røre.

PS. Ved nærmere ettersyn ser jeg bilde av et slikt vaffeljern som jeg har, i innlegg nr.10.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

vi har også det Wilfajernet det er linka til. veeeldig fornøyd

Gjest Lille-pus
Skrevet

Her kjøres vafler i Åviken sitt dobbeljern.

Det er litt vaflenes Rolls Roys :fnise:

Skrevet

Scania solgte Scaniavaffeljern på transportmessa. Ble litt lang i fingrene da, men greide å styre meg. :-)

Ellers har jeg aldri tenkt over vaffeljern, syntes røra er mye viktigere.

Skrevet

Skal du ha enkelt vaffeljern kjøper du Wilfa Was623bell. Dette har jeg selv, anbefaler det til absolutt alle som skal ha et bra enkelt vaffeljern, og alle som har gitt tilbakemeldinger er strålende fornøyd! Skal du ha dobbelt går du for Åviken

Jeg anbefaler også Wilfa Was623bell, da dette lager store vaffler og har en flott konkav innside.

Åviken anbefaler jeg ikke fordi røra lekker inn i jernet, skruene kan løsne fra plasten og at det mangler varme-element i topplokket.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

En venn i utlandet har bedt meg pent om å kjøpe et skikkelig bra vaffeljern til ham.

Problemet er at jeg har ikke filla peiling på vaffeljern. Jeg har et hjemme, men det er stadig like ubrukt som da jeg kjøpte det, og sannsynligvis gått ut av produksjon for lengst. Posen med vaffelmix jeg kjøpte samtidig med jernet fant jeg her om dagen, gått ut på dato en gang mens Saddam fortsatt styrte Irak. Så det er bare å innse at ting tyder på at jeg ikke er noe vaffelorakel.

Men jeg har i det minste vett til å finne et sted å spørre om råd.

Om jeg hadde vett til å finne et bra sted å spørre er det bare dere som vet.

Så, er det noen som har en sterk mening om hvilke vaffeljern som er bra?

Middels engasjerte meninger blir også tatt i mot med takk, og forsåvidt også kalde betraktninger om hvilke vaffeljern som er så dårlige at de burde vært merket med hvor de som lagde dem bor slik at man kan kaste dritten igjennom kjøkkenvinduene deres.

Aww så søt du er. Elsker måten du skriver på, må bare nevne det aller først. Jeg har ikke så god peil på vaffeljern selv, men jeg ville stukket innom jernia og spurt. Jernia pleier å ha bra ting

Skrevet

Verdens beste vaffeljern lages av Cloer. Anonymous poster hash: c193d...da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...