showgirl Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Vær Hilset :-) Lurer på om det er noen som har en mascara å anbefale meg? Trenger en som gjør vippene lange og fyldige, hehe Tenkte å bestille på strawberrynet, må jo teste ut dette alle skryter sånn av pluss spare noen kroner kanskje?
Elze Skrevet 27. april 2004 #2 Skrevet 27. april 2004 Vil anbefale deg å gjøre et søk på mascara her i forumet. Dette spørsmålet blir stilt omtrent en gang i uka.
Gjest Ethereal Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 Helena Rubinstein: Spectacular Mascara (lengde, varer lenge uten å drysse, klumper aldri) Generous Mascara (gir masse volum, fantastisk børste, men litt vanskelig å jobbe med). Det er alt smak og behag! du vil ganske sikkert bli anbefalt Diorshow, som jeg hater, mens andre elsker (den har en børste så stor som en hårbørste).
Pusebaby Skrevet 27. april 2004 #4 Skrevet 27. april 2004 og her kom jeg Ethereal Diorshow er en fantastisk mascara, men som det står på pakken, d er Catwalk makeup, ønsker du myke diskré naturlige vipper burde du ikke kjøpe den.... Diorshow gir kjempetykke lange fantastiske vipper og markerer øynene veldig... min yndlingsmascara hvertfall!
Petronella Skrevet 27. april 2004 #5 Skrevet 27. april 2004 diorshow er fantastisk.. skal jeg ha en skikkelig diva makeup bruker jeg den sammen med ultimeyes, den nye fra dior som gir lange fantastiske vipper..
Gjest Lilleulv Skrevet 8. mai 2004 #6 Skrevet 8. mai 2004 Jeg har aldri prøvd en værre mascara enn ulimeyes!! jeg som har naturlig lange øyevipper fikk noe stusselige vipper av denne mascaraen altså. Nå skal jeg prøve dior show, og jeg håper virkelig den er 7 hakk bedre!??
Petronella Skrevet 10. mai 2004 #7 Skrevet 10. mai 2004 Når du har lange vipper fra naturens side trenger du jo ikke forlengende mascara! Det sier jo seg selv, da må du heller bruke en med volum. Men vi er jo alle forskjellige, heldigvis.
Gjest Lilleulv Skrevet 10. mai 2004 #8 Skrevet 10. mai 2004 Ja, men alle gode mascaraer har fremhevet mine lange vipper, eller fått de til å virke enda lengre. Ultimeyes gjorde de kortere og tynnere og alt annet som var negativt
Arkana Skrevet 10. mai 2004 #9 Skrevet 10. mai 2004 Min absolutte favoritt er Yves Saint-Laurent Faux Cils. Som Ethereal synes jeg Diorshow er svært oppskrytt.
Gjest Lilleulv Skrevet 10. mai 2004 #10 Skrevet 10. mai 2004 Er den så bra den? Jeg har vurdert den, men har hørt at den lukter så veldig. dessuten har mine øyne blitt så sensitive for sminke i det siste...
Gjest Pterodactylkake Skrevet 10. mai 2004 #11 Skrevet 10. mai 2004 jeg digger iallfall min loreal double extention, den med hvitt på hører masse gaul og mas om vippene mine etter jeg begynte med den
Arkana Skrevet 10. mai 2004 #12 Skrevet 10. mai 2004 Er den så bra den? Jeg har vurdert den' date=' men har hørt at den lukter så veldig. [/quote'] Jeg synes ikke den lukter sterkt i det hele tatt. Om jeg stikker nesa helt inntil kan jeg kjenne en svak lukt. Og jeg har migrene og er svært følsom for sterke lukter, so I should know.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå