Gjest slettetbruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 så får de en grunn til å eksistere hater dem
Sillicious Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Kan jeg få dem? Vil ha smilehuuull Hadde jeg ikke vært for gammel for smilehull piercinger hadde jeg tatt det!
Gjest Tinkerbell Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Det jeg skal skrive nå kommer nok ikke til å hjelpe deg, men noe av det vakreste jeg vet er smilehull. Eksen hadde det, og jeg husker jeg altid fikk sommerfugler i magen hver gang han smilte, det er bare så fint. Jeg er ikke glad i piercinger, hadde en i navelen da jeg var yngre. Men nå har jeg et lite arr igjen av det, tenker ikke mye over det, hadde irritert meg mer om det var i ansiktet. Du kommer nok til å ta ut piercingen en eller annen gang i fremtiden(?), og da er det kanskje ikke så gøy med to arr i anisktet.
Gjest slettetbruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Det jeg skal skrive nå kommer nok ikke til å hjelpe deg, men noe av det vakreste jeg vet er smilehull. Eksen hadde det, og jeg husker jeg altid fikk sommerfugler i magen hver gang han smilte, det er bare så fint. Jeg er ikke glad i piercinger, hadde en i navelen da jeg var yngre. Men nå har jeg et lite arr igjen av det, tenker ikke mye over det, hadde irritert meg mer om det var i ansiktet. Du kommer nok til å ta ut piercingen en eller annen gang i fremtiden(?), og da er det kanskje ikke så gøy med to arr i anisktet. Jeg får så bolletryne når jeg smiler pga smilehullene
bettypaige Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Hvis du virkelig, virkelig vil ha det: Kjør på! Men etter å ha hatt hull i leppa og tunga (pluss andre steder på kroppen, men det er en annen sak), vil jeg anbefale deg å ikke ta piercing i nærheten av tennene... Har fått ødelagt både fortann og jeksler fordi smykkene har sneket seg mellom tennene da jeg spiste... Såeh, du ser selv!
Freaky Fly Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Ikke at det er til noe hjelp, men... Smilehull er jo så utrolig fint!
Gjest slettetbruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Ikke at det er til noe hjelp, men... Smilehull er jo så utrolig fint! På andre er det fint, men ikke på meg :c Ingenting er fint på meg ;-;
Bad Advice Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Da bør du jaggu i meg ta ett bilde og poste det her. Så får vi avgjøre! Smilehull er noe av det mest sjarmerende som finnes!
skruf Skrevet 14. september 2013 #9 Skrevet 14. september 2013 Du er jo ung, så du burde utsette det iallefall! Husk at du får evige hull etter piercingene hvis du angrer når du blir eldre og tar de ut. Da må du evt lukke hullene kirirgisk, og da får du arr.. Dessuten er smilehull kjempevakkert og sjarmerende, du ser det bare ikke selv:)
Gjest slettetbruker Skrevet 14. september 2013 #10 Skrevet 14. september 2013 Men kan man ikke ta laser som fjerner arr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå