Gå til innhold

New York - hva bør jeg se etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til New York i desember, og lurer på hva jeg bør se etter og handle av make-up og stæsj. Ikke shampoo og hårprodukter - disse bestiller jeg billig online og tar for stor plass i kofferten... ;)

Så jeg ønsker tips om bra make-up som jeg ikke finner her i Norge. Eventuelt andre veldig lure tips. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner det er mange NY-tråder her, men jeg blir veldig glad om noen kan tipse meg om merker og ellers kupp jeg ikke kan finne her hjemme i Norge :)

Skrevet

Jeg dytter opp, og håper noen har noen gode tips. :)

Er særlig på jakt etter cosmocuticals, gode foundations, eventuelle spesielle mirakelprodukter som de kan ha i NY. :)

Skrevet

Gosh. Kan jeg bli med? :fnise: Jeg dør hver gang jeg ser hvor billig alt er i USA vs. Norge.

Sminke - Urban Decay. Dette har gode øyenskygger og en helt fantastisk øyenskyggeprimer.

Chanel er også billigere, om du har noen faste favoritter der. Andre merker er too faced, Benefit, Nars, Laura Mercier, Lorac (gode øyenskygger), Bobbi Brown, Stila (øyenskygge i fargen Kitten!), Makeup Forever (de har en HD foundation som får mye skryt), Sonia Kasuk. MAC MÅ du bare gå innom, mye billigere enn i Norge, Ben Nye, Tom Ford... og, ja, kan gå i søkk og kav, men der har du noen merker.

Også er det ganske mange billige (men gode) drugstore produkter som du bør se på. Disse merkene blir mye omtalt på youtube:. Physicians formula, Covergirl, Revlon, Wet and Wild. Clinique er også latterlig billig i USA, men utenom Mascara og enkelte sminkeprodukter er det bare ræl innen det merket. Styr unna hudpleien.

Bare Minerals er billigere i USA, men anbefaler heller Jane Iredale til mineralmakeup. Utenom det er BB kremen fra det merket gull verdt.

Det er sikkert også noen outlets i NY, HER har noen skrevet om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...