Gjest Honey81 Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 (endret) Slettet av bruker Endret 2. april 2014 av Honey81
-Jiinxs- Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 (endret) Lage en ny konto for hver av de, ellers så tviler jeg på at det er mulig. Jeg antar du vet at Youtube / Gmail er eid av Google? Endret 14. september 2013 av -Leon-
Zzyzx Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Den er ikke bare koblet mot youtube og google, det er én konto for alle Googles tjenester. Det er meningen du skal kunne bruke alle tjenestene med bare én innlogging. Skille dem går ikke.
Gjest Honey81 Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Hvordan kan jeg slette en konto som jeg har på min Google konto (en annen kanal jeg har på min profil)?
-Jiinxs- Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Hvordan kan jeg slette en konto som jeg har på min Google konto (en annen kanal jeg har på min profil)?Venstreklikk på kontonavnet ditt i Gmail og velg kontoKontoadministrasjonKontrollér hva som skjer med kontoen din når du slutter å bruke Google.Finn ut mer og gå til konfigureringenLukk kontoen og slett alle tjenestene og informasjonen som er knyttet til den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå