Gå til innhold

Ringer eller sender samboeren/kjæresten din melding til deg når han selv er ute og drikker mens du sitter hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er ute å drikker, men han verken ringer eller tekster meg når han drikker, han vet jeg sitter hjemme alene, å det er skjelden han spør om jeg vil bli med. Akuratt i kveld kan jeg forstå at han ikke vil ha meg på slep iom han har lønningspils me gutta på jobb, men syns det er litt leit at han ikke en gang gidder og høre hva jeg gjør, eller om jeg har det bra eller noe. Når jeg er ute med venninnene mine, gir jeg alltid lyd i fra meg, føler at han ikke bryr seg, og syns kansje det er et ork og ha meg med eller noe:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sender en SMS dersom det blir en endring i planene som gjør at han vil komme vesentlig senere hjem enn han opprinnelig trodde.

...med mindre mobilen er tom for strøm, da.

Forventer ikke noe mer heller, og sender ikke SMS/ringer ham når jeg er på fest eller på byen alene selv.

• Liker 6
Skrevet

Min sender alltid meldinger når han er ute. Flere stykker, gjennom hele kvelden. Dette er noe han gjør for at han vil. Har aldri bedt om det, utenom når han blir ekstra sen da jeg har satt grensa til å hente han til to.

Synes det er kosli, men ikke nødvendig å få mld av han. Men vet jo da at han tenker på meg selv når han koser seg med kameratene!

• Liker 2
Skrevet

Nei, og jeg forventer det heller ikke. De kveldene vi ikke er i samme hus sender jeg ham melding når jeg legger meg og ønsker ham god natt, og da svarer han stort sett med en gang - hvis han ikke er på et sted med mye bråk og ikke hører at meldingen kommer. Hvis han er ute på fest forventer jeg egentlig ikke så mye mer av ham enn at han legger seg på gjesterommet sånn at han ikke vekker noen.

Skrevet

Når jeg er ute så er jeg ute. Prate med typen kan jeg gjør ellers. Vi tar aldri kontakt med hverandre når vi er ute og drikker. Da koser vi oss med vennene våre. Vi ser hverandre 24/7 ellers og kan prate sammen da.

• Liker 4
Skrevet

Får som regel en fyllemelding om hvor glad han er i meg, "skål" eller noe slikt:)

Anonymous poster hash: 2c038...da5
Skrevet

Min gir lyd spesielt når han ute og har det moro med kompiser og kjærlighetserklæringene øker i takt med promillen. .

• Liker 2
Skrevet

TS her, jeg vil ikke mase på han, så har ikke sendt sms eller ringt, men jeg får ivertfall minst en sms av han når jeg er på byen, om jeg har det kjekt ol. Han har jobbet overtid hele uken, og har kommet hjem fra jobb sent på kveldene hver dag, jeg sliter med sjalusi, noe han vet, skal nevnes at jeg aldri sovner før han kommer hjem, jeg klarer ikke helt og slappe av, men jeg ligger i sengen og later som jeg sover når jeg hører han kommer for jeg vil ikke han skal tro at jeg sitter oppe og venter på han.. Huff er slitsomt og ha den klumpen i magen..

Skrevet

Han gikk hjemme i fra 18.30, og har som sagt ikke hørt noe, vil skrive en sms til han, men vet ikke helt hva jeg skal skrive? En sms fremstår vell ikke som mas?

Skrevet

EN sms er ikke masete. Tretti sms, derimot..

Kjæresten min sender stadig meldinger når han er ute, og ringer nesten alltid når han er på vei hjem. Som LittDiva skriver, så øker kjærlighetserklæringene i takt med promillen. Stort sett syns jeg det er veldig, veldig hyggelig, så jeg sender stadig meldinger når jeg er ute også (ofte handler meldingene jeg sender om hva jeg har tenkt å gjøre med han når jeg kommer hjem, uten at jeg helt tenker på de 3000 km med avstand som noen mennesker vil anse for å være en slags barriere (go figure)..). Hvis han da legger seg før jeg er klar for å "call it a night", sender han en melding for å fortelle det, og ber meg passe på meg selv. Det er IKKE masete syns jeg. ;)

Skrevet

Er han på fest tikker det inn en sms fra han som regel. Type "Hei" og "Skål".

Skrevet

Har sendt sms, spurte om han hadde det kjekt, og om dem enda var på den samme plassen (den de avtalte og ha lønningspilsen på) men ingen svar og få, og da begynner jeg alltid og tenke det verste..:/

Skrevet

Har sendt sms, spurte om han hadde det kjekt, og om dem enda var på den samme plassen (den de avtalte og ha lønningspilsen på) men ingen svar og få, og da begynner jeg alltid og tenke det verste..:/

Slapp av, han har bare ikke hørt meldingen. Ta deg et glass vin, spis sjokolade og se noe på tv som han ikke gidder å se sammen med deg, og kos deg :) legg deg når du er trøtt, og så treffer du en sliten og fornøyd mann i morgen ;)

• Liker 1
Skrevet

Det har vel hendt en gang eller to at jeg nesten ikke har hørt fra kjæresten min når han er ute, men som oftest får jeg en del meldinger. Han ringte alltid når han kom hjem før, men ikke nå som vi bor sammen. Jeg har ikke et behov for å få mange meldinger, men er jo koselig på en måte likevel. Når jeg er ute alene så får jeg nærmest kjeft om jeg ikke gir lyd fra meg med jevne mellomrom, men dette er pga at han er så bekymret for at det skal skje noe galt ( type overgrep o.l) når jeg er ute på byen mens han er på sjøen. De gangene jeg er ute alene er når han er vekkreist på jobb altså :P

Anonymous poster hash: b5873...794
Skrevet

Hører ikke noe fra mannen før han snubler inn døra mellom 23 og 05 en gang ;)

Men så sender ikke jeg meldinger når jeg er ute heller, ikke får jeg noen heller ;) vi møtes jo igjen i senga når vi kommer hjem m er jeg ute så fokuserer jeg på mine venner, samme gjør han

• Liker 1
Skrevet

Han pleier å sende melding når han er på vei hjem. Jeg har ikke så stort behov for å høre fra han om han er ute og drikker øl med gutta. Ellers sender jeg bare melding selv. Men jeg pleier å gjøre det samme når jeg er ute med venninner.

Skrevet

I et tidligere forhold pleide hun å ringe meg når hun festet. Jeg fant det bare plagsomt, det var bare røl i andre enden :P

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal man drive å sende hverandre meldinger når man er ute og drikker? Det er så slitsomt å være ute sammen med venninner som har kjærester som maser på telefonen flere ganger i løpet av kvelden.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hører stort sett ikkenoe fra han når han er på fest, det er helt ok for meg. Jeg vet at han koser seg og har velfortjent tid med kameratene sine og jeg stoler på han,

Anonymous poster hash: cbcc3...858

Skrevet

Hvorfor skal man drive å sende hverandre meldinger når man er ute og drikker? Det er så slitsomt å være ute sammen med venninner som har kjærester som maser på telefonen flere ganger i løpet av kvelden.

Skriver under på denne.

Er greit om en venninne sender et par meldinger til kjæresten når hun er ute med meg og andre, men synes faktisk det er direkte frekt og uhøflig å være på tlf med typen halve kvelden når man først er med andre og skal ha det gøy. Da tenker jeg som så at da kan man likegjerne holde seg hjemme om man ikke greier å fokusere på noe annet enn typen i noen timer. Men et par meldinger og en titt på tlf en sjelden gang driter jeg i. Men nå synes jeg også det er forskjell på dette om man er ute og spiser middag med noen eller om man bare er ute på fylla hvor det bare er rør og masse mennesker.

Jeg har selv ikke kjæreste men synes det hadde vært hyggelig å få en melding iløpet av kvelden men absolutt ikke noe must. Selv har jeg sendt en meld iløpet av kvelden ved tidligere anledninger til gutter jeg har datet osv når jeg har vært ute, og kunne bli altfor masete til tider i takt med hvor mye jeg drakk, så der har jeg skjerpet meg betydelig.. Finnes ikke noe mer slitsomt enn masete folk :P

Men synes nå du, ts, virker litt paranoid at du sier du tenker det aller verste (som om han møter noen eller hva?) bare fordi han ikke gidder å sende deg flere meldinger når han faktisk er med andre og har fokus på dem der og da. Synes du kan unne han og ha det gøy og prøv å legg bekymringene bort:) Det er jo ikke noe du kan gjøre ved det uansett.

Anonymous poster hash: 8fc0d...658

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...