Gå til innhold

Hvilke sko burde jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet

Som ikke koster mye. Det er viktig, burde ikke gå over 1000:- iallefall selv om det også er litt høyt :(

Jeg trenger sko som jeg kan bruke til "alt". Til thights, til kjoler og skjørt og innimellom til jeans.

Jeg kan ikke gå med høye hæler. Helst ikke hæler i det hele tatt, da jeg er ofte ustø og har ankler som brekker bare man ser hardt på dem :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Ja, og de burde ikke være smale over tærne da jeg har brede føtter

Skrevet

Det er egentlig bare til å gå på zalando.no og begynne å lete.

Anonymous poster hash: ff3ec...f87
Skrevet

Kjerring som jeg er blitt etter mange års sykdom vil jeg anbefale å kjøpe sorte joggesko. God balanse, kan brukes til det meste, bredde og godt for rygg og hofte.

Anonymous poster hash: 5f5f5...b71

Gjest Funky Punk
Skrevet

Kjerring som jeg er blitt etter mange års sykdom vil jeg anbefale å kjøpe sorte joggesko. God balanse, kan brukes til det meste, bredde og godt for rygg og hofte.

Anonymous poster hash: 5f5f5...b71

Jo takk, jeg kjenner meg igjen :)

Har joggesko og de brukes flittig, men kunne tenkt meg noe litt finere også til tights og tunika, eller kjole.

Skrevet

Der var det utrolig mange flotte sko :)

Men om man bruker lave sko og tights, hvordan løser man det da med sokker? Syns det fort kan se litt dumt ut om man ikke bruker ballerinasko da, men det kommer jeg nok ikke til å kjøpe i år.

Ikke sant ? Utrolige gode er de også. Det går helt fint med vanlige ankelsokker i lave sko (synes jeg da).

Du burde sjekke ut Geox også.. de har mange gode (og fine) sko.

Skrevet

Jeg ville gått for noe sånt

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg ville gått for noe sånt

De var veldig fine, og ikke så veldig høye i hælene heller. Takk for tipset :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ikke sant ? Utrolige gode er de også. Det går helt fint med vanlige ankelsokker i lave sko (synes jeg da).

Du burde sjekke ut Geox også.. de har mange gode (og fine) sko.

Skal sjekke ut de også :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Hva med lave Dr Martens i sort? De har jeg, passer til alt:) Koster nesten 300kr over budsjettet ditt da..

http://www.zalando.no/dr-martens-smooth-snorestovletter-sort-do215c00x-802.html

Disse har jeg, passer til det meste:) Og veldig gode å gå i.

De ser skikkelig kule ut, men syns de virker litt klumpete liksom. Har veldig store føtter fra før av så de trenger ikke se større ut :fnise:

Men kanskje jeg skal prøve et par i en skobutikk så jeg ser hvordan de ser ut når jeg har de på

Skrevet

De ser skikkelig kule ut, men syns de virker litt klumpete liksom. Har veldig store føtter fra før av så de trenger ikke se større ut :fnise:

Men kanskje jeg skal prøve et par i en skobutikk så jeg ser hvordan de ser ut når jeg har de på

De er ikke klumpete:) Jeg har høy rist og brede føtter, og de sitter veldig godt på:) Og de blir bare bedre og finere jo mere du bruker de!

Skrevet

Det er et helt spesielt folkeslag som går i doc martens. Ser ikke bra ut på noen.

Anonymous poster hash: 609ca...cba
  • Liker 1
Skrevet

Det er et helt spesielt folkeslag som går i doc martens. Ser ikke bra ut på noen.

Veldig mange går i de skoene, de har en oppsving nå for tiden:)

Skrevet

Helt enig. Doc Martens er hipster. Huff.

• Liker 1
Skrevet

De var veldig fine, og ikke så veldig høye i hælene heller. Takk for tipset :)

Ja har tenkt å kjøpe de selv, som sagt. De går litt opp på ankelen slik at det ser greit ut med tights og skjørt/strømpebukse. Samtidig går det an å ha de under jeans. Den lave kilehælen er bare godt for ryggen min. Men som jeg skrev ovenfor, se litt på zalando.no, de har så enormt stort utvalg. Gratis frakt og retur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...