Gå til innhold

Spa i Riga

Anbefalte innlegg

Gjest Anastasia
Skrevet

Noen som har tips til billig og bra spa i Riga? Jeg skal bo på Radisson Latvija, det er et spa der men får ikke opp noen priser.

Skrevet

Mitt råd er at du ikke bør forvente deg billig spa der borte i det hele tatt.

Jeg gikk rundt fra sted til sted å forhørte meg om priser, men ga opp etterhvert

fordi de ikke var billig noe sted. I og med at jeg så for meg at jeg skulle dra på spa minst 2-3 ganger pga de lave prisene, så ble skuffelsen svært stor.

Jeg endte opp med 1 times massasje (en japansk sportsmasasje som gjorde at jeg virkelig var fulle av blå/brun/gul/grønn-merker dagene etter!) til den "nette" sum av 800 norske kroner...

Skrevet (endret)

Jeg bodde der i sommer, og var på spa.

Det var et veldig fint spa. Men tror ikke det var av de billigste. Betalte 55 euro for en times behandling. Da kunne jeg benytte meg av svømmebasseng, badstu osv. først, og avslappningsavdelingen etterpå.

http://www.radissonblu.com/galleries/radisson/PDF/RIXZL/rixzl_price-list%5Ben%5D.pdf

Her er prislisten!

Hvis du ikke MÅ, hadde jeg valgt et annet reisemål. Var ganske kjedelig der...

Endret av Lady Lovelylocks
Gjest Anastasia
Skrevet

Jeg reiser med jobben,så slipper betale for turen. Har hørt Riga er kjedelig ja, men noe må jeg jo finne på mens jeg er der. 800 kr var dyrt Nozmonster! Det er jo samme pris som i Oslo det.

Skrevet

Hvis du vil ha billig spa bør du ta turen ut av Riga til Jurmala, omtrent en time med tog. Der er det vesentlig rimeligere enn i Riga.

Skrevet

Jeg reiser med jobben,så slipper betale for turen. Har hørt Riga er kjedelig ja, men noe må jeg jo finne på mens jeg er der. 800 kr var dyrt Nozmonster! Det er jo samme pris som i Oslo det.

enig med Lady over her om at Riga er kjedelig :(

Men med en gjeng kolleger så kan det jo bli artig alikevell, spesielt om det er litt fart i dem!

Ja, det er faktisk dyrere enn hva jeg betaler her hjemme Charmain!

Jeg går nemlig til en sjendent unik person, en dame med en persontype som man ikke kan mislike!, og hun tar 1000 kroner for 2 timers full kroppsmasasje! Når jeg går ut derfra så har jeg ikke en eneste spenning igjen i hele kroppen! Har aldri funnet noen som nesten kan måle seg med henne, så det var kanskje derfor nederlaget i Riga ble såpass stort også.

Spa eller ei, jeg ønsker deg en god tur uansett :reise:

Skrevet

billig, proft og økologisk :

www.verdantecospa.lv/en/services

Gjest Anastasia
Skrevet

Jeg bodde der i sommer, og var på spa.

Det var et veldig fint spa. Men tror ikke det var av de billigste. Betalte 55 euro for en times behandling. Da kunne jeg benytte meg av svømmebasseng, badstu osv. først, og avslappningsavdelingen etterpå.

http://www.radissonblu.com/galleries/radisson/PDF/RIXZL/rixzl_price-list%5Ben%5D.pdf

Her er prislisten!

Hvis du ikke MÅ, hadde jeg valgt et annet reisemål. Var ganske kjedelig der...

Takk! Veldig billig var det jo ikke. Men hotellet ser hvertfall fint ut, er det bra der? Sentralt?

Skrevet (endret)

Takk! Veldig billig var det jo ikke. Men hotellet ser hvertfall fint ut, er det bra der? Sentralt?

hotellet er sentralt ja.

Det er det eneste som er så høyt også, så man ser det samme søren hvor man er :ler:

Jeg synes at alle som reiser til Riga bor på nettopp dette hotellet som du skal bo på så ikke bli overrasket om naboene dine er norske :laugh:

Endret av NozMonster
Skrevet

Hotellet var fint.

Men ikke regn med å få sjekket inn før kl 15... Prøvde kl 10, da gikk det ikke. (greit nok) 1450 fikk vi heller ikke rom, kl 15 var det klart... Står det kl 15 så er det den tiden som gjelder...

Skrevet

Jeg skal også til Riga i høst, skjønt ikke til Radisson, men til et helt annet hotell....

Er spabehandling i Jurmala å anbefale? :) Trenger man å bruke hele dagen på reise til og fra + spabehandlingen?

Anonymous poster hash: 89a0b...298

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...