AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Er nå litt over ei uke siden jeg fødte, og renselsen har avtatt mye. Det jeg lurer på er om den skal være helt luktfri, eller om det kan lukte litt ekkelt uten at det er noe galt? Har lest at om det lukter råttent er det noe galt, men det er ikke så ille altså. Den er sparsom og rødbrun, det er vel normalt ettersom jeg har skjønt. Anonymous poster hash: d5bd9...c95
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Den kan lukte litt ja. Men ikke som råtne egg da er det på tide med antibiotika. Anonymous poster hash: 6bd51...836
Gjest Sobril Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Jeg ble overrasket over lukta. Synes det luktet guffent selv, noe jeg overhodet ikke var forberedt på.
TrickyCicci Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Jeg syns også det lukta ganske ulekkert, men har ingen infeksjon eller noe, så antar det er normalt. 4 uker siden fødsel nå, og blør fortsatt, hurra...
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Takk for svar, da tar jeg det med ro. TS Anonymous poster hash: d5bd9...c95
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Trodde jeg hadde inféksjon pga sterk dårlig lukt, langt langt langt værre enn mensrasjonslukt. Men var frisk. Blødde godt i min 6 ukerAnonymous poster hash: 37d37...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå