Gå til innhold

Å ikke få svar rett etter en har sendt mld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jeg en smule irritert. Jeg fikk melding fra daten om hva jeg drev med nå osv. Rett etterpå sendte jeg mld om hva jeg hadde gjort og om vi skulle finne på noe nå i kveld (dette er ca. 1t siden). Helt greit, han kan være opptatt, men er det ikke rart å ikek svare når han selv sende mld 2min før jeg sendte tilbake?

Menn altså :fnise:

Anonymous poster hash: 21f6d...c61
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal man ha svar med det samme, så ringer man.

Anonymous poster hash: 9c372...189
  • Liker 2
Skrevet

Nå blir jeg en smule irritert. Jeg fikk melding fra daten om hva jeg drev med nå osv. Rett etterpå sendte jeg mld om hva jeg hadde gjort og om vi skulle finne på noe nå i kveld (dette er ca. 1t siden). Helt greit, han kan være opptatt, men er det ikke rart å ikek svare når han selv sende mld 2min før jeg sendte tilbake?

Menn altså :fnise:

Anonymous poster hash: 21f6d...c61

Kanskje han gikk tom for strøm?

Kanskje han er i dusjen?

Kanskje det dukket opp noe han måtte gjøre?

osv

Skrevet

Jeg er helt sikker på at det er en naturlig forklaring på det. Dette er ofte måten jenter tenker på, gutter er annerledes :) Ikke tenk på det ;)

Skrevet

Er da mange jenter jeg kjenner som ikke svarer med en gang på meldinger!

Anonymous poster hash: 791be...389
Skrevet

Han er sikkert ute på noe :)

Skrevet

han er sikkert ute å drikker :)

Folk flest suger til å svare på meldinger når de drikker :P Selv om de sendte melding først 2 min før man svarer :P

Anonymous poster hash: 01111...497
Skrevet

Mulig han dusjer sammen med kompisene sine, med tilhørende rusbrus/øl. Eller han sovnet etter en lang dag hvor han våknet tidlig etter en lang våkenatt hvor han tenkte på deg.

Kanskje han stakk ut for å kjøpe en pizza? Kanskje han måtte snakke med en kompis med kjærlighetssorg? Kanskje han ikke er interessert ideg? Og kanskje han plutselig kom på at, wow, dette er en bra kveld for fiske og telt i skogen og stakk av gårde?

:)

Skrevet

Om det er noe trøst så gjør kjæresten min dette hele tiden, måtte det være facebook eller sms. Han skriver til meg, slenger fra seg mobilen og går å lager mat etc. En smule irriterende innimellom om det faktisk er noe "viktig"; snakker om hva vi skal ha til middag for eksempel og jeg er i butikken og må få svar nå. Prøver å ringe, men han hører ikke det heller.

Syntes det er litt fascinerende i grunn, han kan skrive til meg på face, og jeg svarer innen samme minutt, på den tiden har han plutselig skrudd av pcn og forsvunnet. Tror ikke han alltid klarer å tenke så langt frem i tid :fnise:

Anonymous poster hash: f1a1b...471
Skrevet

Det er nå et døgn siden jeg svarte en fyr på sms og han har fortsatt ikke svart........ og ja, det var et spørsmål i meldingen.

Anonymous poster hash: b001c...f64

Skrevet

Det har gått et kvarter - er det lenge? Jeg sendte den første meldingen..

Anonymous poster hash: c7e31...c7f

Skrevet

Det er nå et døgn siden jeg svarte en fyr på sms og han har fortsatt ikke svart........ og ja, det var et spørsmål i meldingen.

Anonymous poster hash: b001c...f64

Hvilket forhold har dere da? ff?

Sånn går det når man ikke søker et ekte forhold!

Og ts: du sier han er flørten din, hva vil det si? FF?

Skrevet

Off slikt blir man paranoid av. Et tips: Ikke tenk.

Lettere sagt enn gjort. Kjærlighet og begjær er sterke krefter.

Skrevet

Lettere sagt enn gjort. Kjærlighet og begjær er sterke krefter.

Det er helt sant. :) Men man har det mye bedre med seg selv så fort man slutter å tenke. Som oftest er det en enkel forklaring på det hele, og om man prøver så godt man kan å ikke tenke har man spart seg selv for mye smerte. Dette prøver jeg hvertfall å si til meg selv hver eneste dag.

Skrevet

Det er helt sant. :) Men man har det mye bedre med seg selv så fort man slutter å tenke. Som oftest er det en enkel forklaring på det hele, og om man prøver så godt man kan å ikke tenke har man spart seg selv for mye smerte. Dette prøver jeg hvertfall å si til meg selv hver eneste dag.

Gode tips fra deg, Jumo. Men vi er forskjellige. Noen av oss klarer ikke flytte fokus, særlig når kjærligheten er så sterk. Noen er mer pragmatisk anlagt, noen mer styrt av følelser. Og samtidig er det viktig å ta seg td til å kjenne på smerte/avvisning. For så i neste fase refllektere. Slik forebygges traumer.

Skrevet

Gode tips fra deg, Jumo. Men vi er forskjellige. Noen av oss klarer ikke flytte fokus, særlig når kjærligheten er så sterk. Noen er mer pragmatisk anlagt, noen mer styrt av følelser. Og samtidig er det viktig å ta seg td til å kjenne på smerte/avvisning. For så i neste fase refllektere. Slik forebygges traumer.

Kan si at jeg er en person styrt av følelser, til de grader. Snakker om jenta som kan sitte å grine en time fordi jeg forestiller meg ting i hodet som egentlig ikke stemmer med virkeligheten at all, fordi kjæresten ikke tar tlf, liksom. Haha. Men ja, alle er forskjellige, det jeg vil frem til er vel bare at man ofte utsetter seg selv for mer smerte enn nødvendig. Er ikke verdensmester til å følge mine engne råd, men det er en start. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...