Gå til innhold

For lite sex og for mye prat i forholdet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grei overskrift. Ståa er slik:

er sammen med en flott jente og vi har vært sammen i 2-3 mnd, men jeg begynner å bli litt småfrustrert. Vi møtes kun 1-2 ganger i uka og har sex kanskje kun halvparten av gangene vi møtes. Alt for lite for meg. Hun tar også svært lite initiativ, både til sex og til å møtes. Jeg tenkte at hun kanskje ikke er så interessert i meg egentlig

Men, det virker samtidig som hun investerer veldig i meg. Med det mener jeg at hun vil at jeg skal møte familien og venninner, hun har kjøpt meg flere gaver, ville ha meg med farens 50-årsdag, planlegger reiser osv.

Så nå er jeg svært forvirret. På ene siden har vi sex sjelden og møtes kun her og der. På den andre siden virker det som hun virkelig tror at vi kommer til å ha et langt forhold.

Hun har en del å gjøre på jobb, men alle har tid til å møte kjæresten et par ganger i uka...

Anonymous poster hash: 37ae0...1df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 91cb1...319
Skrevet

Tar du også initiativ til å møtes, eller er det bare hun som gjør det?

Kan du evt ta initiativ til å møtes litt oftere?

Skrevet

Kan hende hun bare vil ta det rolig i starten. Har dere snakket noe om det? Kommunikasjon er viktig :)

• Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe i vei med følelsene henne. Trolig skyldes det en av disse punktene:

1. Hun er ikke så begeistret for sex.

2. Hun er redd for å gi for mye av seg selv, slik at du tilslutt går lei.

• Liker 1
Skrevet (endret)

er sammen med en flott jente og vi har vært sammen i 2-3 mnd, men jeg begynner å bli litt småfrustrert. Vi møtes kun 1-2 ganger i uka og har sex kanskje kun halvparten av gangene vi møtes. Alt for lite for meg. Hun tar også svært lite initiativ, både til sex og til å møtes. Jeg tenkte at hun kanskje ikke er så interessert i meg egentlig

Men, det virker samtidig som hun investerer veldig i meg. Med det mener jeg at hun vil at jeg skal møte familien og venninner, hun har kjøpt meg flere gaver, ville ha meg med farens 50-årsdag, planlegger reiser osv.

Så nå er jeg svært forvirret. På ene siden har vi sex sjelden og møtes kun her og der. På den andre siden virker det som hun virkelig tror at vi kommer til å ha et langt forhold.

Hun har en del å gjøre på jobb, men alle har tid til å møte kjæresten et par ganger i uka...

Hun er jo med deg et par ganger i uken. Er dere kjærester, eller holder dere på? Har du snakket med henne om det før? Hvis ikke; gjør det.

Endret av Awzm me
  • Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Joho ! Den der kunne jeg fått midt i trynet de siste 2 ukene gitt.

Med 12-14 timers dager (+ 1 - 1,5 timers kjøring totalt per dag) så er hodet ganske 'tomt', og undertegnede rimelig 'skutt'.

Da er det ikke så mye energi å hente av gitt før det blir helg og man har fått sovet godt natt til lørdag.

Skrevet

Joho ! Den der kunne jeg fått midt i trynet de siste 2 ukene gitt.

Med 12-14 timers dager (+ 1 - 1,5 timers kjøring totalt per dag) så er hodet ganske 'tomt', og undertegnede rimelig 'skutt'.

Da er det ikke så mye energi å hente av gitt før det blir helg og man har fått sovet godt natt til lørdag.

Vel, nå er vel ikke du i et 2-3 måneder gammelt forhold heller akkurat, og gjetter jeg riktig er disse to nok også en smule yngre enn du og mannen din, så jeg synes ikke det blir helt riktig å sammenlikne slik du gjør her.

TS, jeg får inntrykk av at du her har med ei jente å gjøre som foretrekker å bruke tid på å bygge opp forholdet på litt andre plattformer enn sex. Dette synes jeg du skal akseptere (enn så lenge i allefall), og se det litt an en stund. Det er slett ikke sikkert at det dreier seg om at hun ikke er interessert i sex, men heller at hun vil ha alt i sikre og trygge former før hun slipper seg ordentlig løs.

2-3 måneder er for ingenting å regne tross alt, derfor ville jeg venta litt med å bekymre meg for antall treff, sex osv... Gi det i allefall et par måneder til.

Skrevet

Vel, nå er vel ikke du i et 2-3 måneder gammelt forhold heller akkurat, og gjetter jeg riktig er disse to nok også en smule yngre enn du og mannen din, så jeg synes ikke det blir helt riktig å sammenlikne slik du gjør her.

TS, jeg får inntrykk av at du her har med ei jente å gjøre som foretrekker å bruke tid på å bygge opp forholdet på litt andre plattformer enn sex. Dette synes jeg du skal akseptere (enn så lenge i allefall), og se det litt an en stund. Det er slett ikke sikkert at det dreier seg om at hun ikke er interessert i sex, men heller at hun vil ha alt i sikre og trygge former før hun slipper seg ordentlig løs.

2-3 måneder er for ingenting å regne tross alt, derfor ville jeg venta litt med å bekymre meg for antall treff, sex osv... Gi det i allefall et par måneder til.

/ts

Det jeg bekymrer meg for er at jeg tviler på at det blir noe bedre. I mine tidligere forhold, og ut fra det jeg har hørt fra venner og venninner, så hadde vi sex hele tiden i starten av forholdet. De første 2-3 månedene var masse sex og på hverandre hele tiden. Så ble det litt mindre etterhvert.

Hvis det nå starter med lite sex, hva skjer om en 2-3 måneder? Ingenting sex? Jeg trodde at hvis man var forelsket, så ville man ha sex hele tiden. Hvis hun ikke er forelsket, hva er poenget med å satse på noe mer her?

Poenget mitt er vel at jeg ser ikke noen fremtid for oss når starten er så rolig. Jeg ser for meg et kjedelig og sexløst samliv. Noen fortell meg at jeg tar feil, før jeg avslutter det hele. :(

Skrevet

/ts

Det jeg bekymrer meg for er at jeg tviler på at det blir noe bedre. I mine tidligere forhold, og ut fra det jeg har hørt fra venner og venninner, så hadde vi sex hele tiden i starten av forholdet. De første 2-3 månedene var masse sex og på hverandre hele tiden. Så ble det litt mindre etterhvert.

Hvis det nå starter med lite sex, hva skjer om en 2-3 måneder? Ingenting sex? Jeg trodde at hvis man var forelsket, så ville man ha sex hele tiden. Hvis hun ikke er forelsket, hva er poenget med å satse på noe mer her?

Poenget mitt er vel at jeg ser ikke noen fremtid for oss når starten er så rolig. Jeg ser for meg et kjedelig og sexløst samliv. Noen fortell meg at jeg tar feil, før jeg avslutter det hele. :(

Det vet du kun om du har tålmodighet til å vente skarve 2-3 måneder til...

Om du velger å avslutte det hele før får jo bli opp til deg.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Da må du spørre henne. Si at du ønsker å treffe henne oftere, og led til sex.

Skrevet

Jeg kan være sånn som ønsker å vente litt med sex, for å føke meg mer sikker og ikke føle at det går for fort frem.

Er ganske sjenert, så forklarer vel endel.

Men når jeg har kommet over det og er forelska så vil jeg jo ha sex ofte.

Ikke det at det alltid er sånn sikkert, men jeg kan skrive under på at lite sex i begynnelsen er lik enda mindre senere.

Anonymous poster hash: c756f...532

Skrevet

/ts

Har bestemt meg for å ta en kaffe med en annen jente jeg har hatt et godt øye til en stund. Ringte henne i går og avtalte å ta en kaffe neste uke. Har ikke sagt noe til dama, så får jeg se hvordan "daten" går før jeg bestemmer meg for hva jeg skal gjøre videre.

Anonymous poster hash: d7f4a...3da
Skrevet

/ts

Har bestemt meg for å ta en kaffe med en annen jente jeg har hatt et godt øye til en stund. Ringte henne i går og avtalte å ta en kaffe neste uke. Har ikke sagt noe til dama, så får jeg se hvordan "daten" går før jeg bestemmer meg for hva jeg skal gjøre videre.

Dust.

• Liker 3
Skrevet

"Hun tror dere skal ha et langt forhold".

Ja, skal dere ikke ha det, da?

Hvis du ikke er av samme oppfatning så skjønner jeg godt at hun holder tilbake.

Anonymous poster hash: c1465...f12
Skrevet

Det er vel i begynnelsen at man ikke kan få nok av hverandre? Det virker som om de er sammen,ikke at de ennå holder på. Dette er et veldig dårlig tegn, det er nå man ser om man passer sammen eller ikke. TS, ikke vær en av disse som kommer 10 år etter og syter om at du vil gå fra kone og barn fordi du har sex en gang i året. Når man spørr hvor lenge det har vært sånn får man ofte til svar "alltid". Ikke vær dum, sex er en veldig viktig del av et forhold, og man bør passe sammen på dette punktet.

Skrevet

/ts

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har mer sex etter at et forhold har vart en stund enn i begynnelsen. Jeg trenger tid før jeg blir trygg nok til å slippe meg ordentlig løs. Kjæresten min og jeg har i grunnen alltid hatt god sex, men etter litt over et år, gikk den fra veldig god til fantastisk. Nå har vi vært sammen i snart to år og det blir bare bedre og bedre.

Anonymous poster hash: 14ea3...82f

• Liker 1
Skrevet

/ts

Det er ikke at vi har så fryktelig lite sex. Det er heller at vi møtes så sjelden og dermed blir det så lite sex. Hun ville ikke at forholdet skulle kun bli sex, så hun ville gjøre også andre ting. Møtes uten at vi automatisk har sex. Forsåvidt greit nok, men når vi da kun møtes 1 gang i uka, så blir det sex kanskje kun 2-3 ganger i måneden. Og det er alt for lite for meg.

Sexen har vært litt opp og ned. Fra fantastisk til middels, men det tror jeg skyldes at det av og til går så lenge mellom hver gang. Hun er knytt og nervøs og da må jeg bruke masse tid på å gjøre henne trygg. Hun slipper seg virkelig løs kun av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...