Gå til innhold

misliker du menn?  

1. 1. misliker du menn?

• a) ja, menn er noen utro svin som lyver og bedrar, kan ikke stole på dem
      3
    • b) mislike dem, hvorfor skulle jeg det?
      45

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

etter diverse tråder her kan en kanskje begynne å lure. Fortell sannheten nå; Hva tenker du om menn? :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av egen erfaring så måtte jeg dessverre svare alt. a.

:cry:

Skrevet

Jeg elsker menn, særlig min egen :kline:

Og jeg forslår at vi tar en pause i en måneds tid fra alt som heter utroskap på KG, så kanskje vår bittre Gjest kan få kjølt seg ned litt :ler:

Skrevet
Jeg elsker menn' date=' særlig min egen :kline: [/quote']

Enig.

Skrevet

Jeg elsker menn,hadde vært kjedelig uten de ja :ler:

Skrevet

Noen mennesker missliker jeg, noen av disse er menn..

Men å misslike menn generelt er absurd!

Jeg eeeelsker min kjære samboer og jeg er også svært glad i mange andre menn...! :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Greenie; du VET at det er for tidlig på dag til å drikke alkohol :wink: ? Ellers kan jeg ikke skjønne spørsmålet :klø:

Hvorfor i alle dager skulle jeg hate menn?

Gjest GreenSky
Skrevet
Greenie; du VET at det er for tidlig på dag til å drikke alkohol :wink: ? Ellers kan jeg ikke skjønne spørsmålet :klø:

Hvorfor i alle dager skulle jeg hate menn?

Alkohol? Meg? :rosaengel: Jeg har bare tatt et par bloody mary til frokost, som vanlig! :sjarmor:

Jeg fikk bare litt fnatt etter utro menn-trådene og all eder og galle som kom fram mot menn, så jeg tenkte jeg skulle lage en avstemning for å se om forumet virkelig er fullt av mannehatere. At du ikke skjønte spørsmålet betyr at du ikke er en av dem. :blomst:

Gjest Fighter
Skrevet

Jeg elsker mannen min :-) , og har flere gode guttevenner.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg er også drittlei av alle disse trådene, men klarer ikke å la være å lese dem, heller...

Bloody Mary er faktisk sunt, det inneholder tomatjuice og selleri, og kan regnes som en grønnsak (fritt oppdiktet etter kropp&helse-forumet)

Skrevet

Jeg hater alle menn som er lik meg sjøl...dvs de flotte, kjekke, sjarmerende, humoristiske, de som oser av selvtillit, de litt kåte, de i blant veldig kåte, og de som gjør en kvinne mo i kneea bare ved sitt blotte nærvær...

...fysj, for noen møkkafanter...

:ler:

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg hater alle menn som er lik meg sjøl...dvs de flotte, kjekke, sjarmerende, humoristiske, de som oser av selvtillit, de litt kåte, de i blant veldig kåte, og de som gjør en kvinne mo i kneea bare ved sitt blotte nærvær...

...fysj, for noen møkkafanter...

:ler:

Hmmm.... Sandmann, kan ikke du stikke innom meg etter jobb i dag? :sjarmor:

Skrevet

Menn er noen herlige, gode vesener, som er verdt å elske. Selv om man til tider har mest lyst til å stappe de på hue i dass og dra ned! :ler: Men det har garanert de lyst til me doss av og til og, så det går opp i opp. Sånn generelt sett er jeg svært begeistret for rasen, spesielt det prakteksemplaret jeg selv har klart å kapre.Han er snill, rå, søt, irriterende,sexy, oppmerksom og intuitiv, verdens største dust som er blottet for fatteevne,omtenksom,varm....alt på en gang.Til forskjellige tider. Men uansett hva han er akkurat der og da, er han like fullt den mannen jeg elsker og skal dele resten av livet med.Han er den som mer enn noen annen har vunnet min TOTALE tillit og respekt,han er gjenstand for mine mykeste sider,for all den kåthet som finnes i meg, og jeg vet at det er gjengjeldt.Han er beviset på at de trofaste gode menn er der ute, og det er faktisk mange av dem.Han er selve MANNEN blant menn, og han er MIN!

Skrevet

Hmmm.... Sandmann, kan ikke du stikke innom meg etter jobb i dag? :sjarmor:

...stikke og stikke, fru Grin...

...ok, jeg kommer....gjennom bakdøren...?? ...altså bakstikke....??

Skrevet

Jeg liker også menn, særlig Saeriamannen. Dessuten har jeg nesten bare guttevenner, så noen mannehater kommer jeg nok aldri til å bli.

Til dere som er bitre, såret, skuffa og/eller lei dere: Husk at det finnes flere friske enn råtne epler i fruktkurven. Det gjelder faktisk for begge kjønn. :wink:

Skrevet

Nei jeg misliker ikke menn.

Råtne epler finnes det blandt begge kjønn, så jeg ser ingen grunn til å slå alle over en kam.

Det finnes faktisk svært mange hyggelige og i aller høyeste grad oppegående menn.

Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å hate menn.

Hvorfor i all verden skulle jeg det?

Som Esmee sier her: Det finnes råtne epler blandt begge kjønn. :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Hm, ingen gjester som skal fortelle hvor fæle og slemme menn er? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...