Gå til innhold

Samboer koser med tissen sin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren sitter å koser med tissen helte tiden. Jeg blir gal. Han kan sitt en hel kveld (hvis vi er alene så klart) å kose med tissen sin. Han onanerer ikke, han bare sitter med hånda i buksa og drar i den eller noe. Jeg synes det er ganske forstyrrende. Er det vanlig? Jeg vet heller ikke hva jeg skal si eller gjøre for at han slutter, igrunn har jeg vel ingen rett til å si noe heller.

Anonymous poster hash: dc7de...468
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, mannfolk.

Anonymous poster hash: 3d030...f36
  • Liker 5
Skrevet

Kanskje han prøver å hinte om sex?

Skrevet

Vanlig tror jeg er å dra den litt langt.

Jeg synes det er uhygienisk og ganske kleint. En uvane han burde legge av seg, rett og lett.

• Liker 17
Skrevet

Ja, eksen min brukte også og gjøre det.

Morsomt den gangen han gjorde det mens vi så film etter han hadde lagd middag og hakket chili.. Da hoppet da hoppet han fort i dusjen da!

• Liker 12
Gjest Badebuksa
Skrevet

For en ekling! Æsj.. At du orker å være sammen med en sånn. Sidestiller det med å kline av buser i sofaen.

• Liker 2
Skrevet

hehe, jeg vet når han vil ha sex, han pleier ikke å hinte :skya:

Skrevet

Jeg er egentlig veldig chill, åpen og tolerant når det gjelder sex, men jeg hadde blitt gal av dette! Ærlig talt, å sitte med hånda nedi trusa hele dagen - det er ganske ekkelt, med tanke på alt man tar på i løpet av en dag.

Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at jeg skal ligge sofaen og rote rundt med hendene nedi trusa hele kvelden. Serr.

• Liker 2
Skrevet

Nja er vel ikke vanlig å sitte sånn hele kvelden da

• Liker 1
Skrevet

Samboeren sitter å koser med tissen helte tiden. Jeg blir gal. Han kan sitt en hel kveld (hvis vi er alene så klart) å kose med tissen sin. Han onanerer ikke, han bare sitter med hånda i buksa og drar i den eller noe. Jeg synes det er ganske forstyrrende. Er det vanlig? Jeg vet heller ikke hva jeg skal si eller gjøre for at han slutter, igrunn har jeg vel ingen rett til å si noe heller.

Kanskje det bare er en vane han har fått? Kanskje han har behov for å Kose med seg selv/ stimulere seg selv såpass mye av en eller annen grunn? Gjør han det med andre tilstede?

Hvorfor vil du at han skal slutte?

Mange har for vane å gjøre noe selvstimuli, som f.eks sitte og tvinne håret, kose med en kroppsdel eller annet.

Mennesker som mangler en av sansene helt eller delvis (f.eks blinde) har ekstra behov for selvstimulering på en eller annen måte.

Skrevet

ok, fint å vite at det ikke bare er jeg som overreagerer! Vet ikke hva jeg skal gjøre med det, gidder liksom ikke å lage drama

Skrevet (endret)

Eksen min gjorde det stadigvekk, ente med at jeg ble så irritert at jeg enten klappet forsiktig der, eller kjeftet på han. forstyrrende :fnise: Han kunne og holde på i timesvis

Endret av irislily
Skrevet

Spør om dere skal ta en tur på Olafiaklinikken, når han spør hvorfor så svarer du "jeg ser at du sitter og drar/klør på pikken din hele tiden,kanskje du har fått noen sykdom?

• Liker 5
Skrevet

Det er ekkelt. Skulle jeg sittet med hånda i musa hele dagen?

Anonymous poster hash: 64eec...d23
  • Liker 1
Skrevet

Begynn å plukk deg på tissen din, da, når han gjør det med sin.

Så kan du se om han liker det særlig.

Anonymous poster hash: 11e33...37c
Skrevet

Kanskje det bare er en vane han har fått? Kanskje han har behov for å Kose med seg selv/ stimulere seg selv såpass mye av en eller annen grunn? Gjør han det med andre tilstede?

Hvorfor vil du at han skal slutte?

Mange har for vane å gjøre noe selvstimuli, som f.eks sitte og tvinne håret, kose med en kroppsdel eller annet.

Mennesker som mangler en av sansene helt eller delvis (f.eks blinde) har ekstra behov for selvstimulering på en eller annen måte.

Angående blinde, er det annen type selvstimulering: http://www.statped.no/Tema/Syn/Blinde-og-svaksynte-i-forskolealder/Selvstimulering-og-stereotypier-hos-blinde-barn/

Om autistiske barn: "I stedet for å kose med bamsen plukker de på sløyfa rundt halsen eller merkelappen på den ene foten."

http://ndla.no/nb/node/75001?fag=46

Dersom samboeren din har autisme (det finnes mange forskjellige grader av dette); kan det være at han "plukker" på tissen sin på samme måte som barnet plukker på sløyfa til bamsen?

Skrevet

Gutter ass. Alle kjærestene jeg har hatt har gjort dette, dog ikke konstant en hel kveld. Da jeg tok det opp med min nåværende kjæreste noe ala "jøss, gjør jeg det? har jeg ikke lagt merke til." :nei: Det er nok bare en dårlig uvane som må brytes.

Skrevet

Det hadde vært digg om jenter tok seg på musa og sniffa fingrene offentlig.

Anonymous poster hash: ecda8...95f
Gjest Nordavind
Skrevet

La han holde på. Men hvis han begynner å prate til den i tillegg så må du kanskje sette ned foten.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...