Perth Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Hei, Vurderer å kjøpe inn litt utebelysning og skulle gjerne hatt noe med god kvalitet og som kommer i serier hvor jeg kan kjøpe både vegglamper, taklamper og kanskje noen stolper/pullerter. Har sett at Norlys har endel til priser jeg kan levere med, men kjenner ingen som har disse produktene, så jeg vet ikke noe om kvaliteten. Er det noen her som har Norlys produkter og kan dele sine erfaringer? Tenker spesielt på London-serien. Belysning1.no fører mange av Norlys sine produkter: http://belysning1.no/categories/utebelysning
skrue Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Har sett på noen tilsvarende lamper. Jeg vil helst ha lamper der det er brukt glass rundt pæren da jeg er redd polykarbonat vil miste klarheten (bli matt) med tiden. Alle lampene der bruker polykarbonat så vidt jeg kan se. Ellers. Utelamper bør monterers med skumringsstyring slik at de passer seg selv. Ledninger må graves ned i bakken om du skal ha stolper. Om du begynner å grave opp hagen, så pass på å føre med en separat kurs til stikkontakt. Alltid kjekt å ha. Mye av dette arbeidet må utføres av elektriker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå