Gå til innhold

Innhold fra blogg - brukes igjen et annet sted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, jeg har et kjapt spørsmål ang. innhold på blogg. Det jeg lurer på er, dersom jeg skriver og poster noe på min blogg, og senere bestemmer meg for å sende dette innholdet videre til et blad, en annen internett side eller lignende, går det an eller er det ikke riktig fordi innholdet allerede har blitt publisert? Sagt på en annen måte - vil internett sider o.l bare publisere innhold som er nytt, eller vil de kanskje publisere noe som skriveren har publisert før på sin egen blogg? Hva er reglene for dette? Dersom jeg skriver noe for en internettside og de publiserer dette, eier de da dette innholdet eller gjør jeg det? Eier vi det begge to?

Setter pris på svar fra de som vet denslags, jeg er helt blank :)

Anonymous poster hash: afb0a...e27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må levere inn nytt materiale hvis du skal ha betalt ja.

Skrevet

Du må levere inn nytt materiale hvis du skal ha betalt ja.

Og dersom det er ubetalt? Typ gjesteblogging hos en større internett side? Jeg sier selvfølgelig klart ifra at dette er innhold som tidligere er publisert på bloggen min, men som jeg føler vil passe bra for deres lesere.

Skrevet

Og dersom det er ubetalt? Typ gjesteblogging hos en større internett side? Jeg sier selvfølgelig klart ifra at dette er innhold som tidligere er publisert på bloggen min, men som jeg føler vil passe bra for deres lesere.

Det kan du gjøre som du vil med, men vil du øke reklameinntektene til andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...